siz:
wonie
neyin var?
Okulda yüzüme bile bakmıyorsun?woniee:
bir şey yok Jay
ayrıca yuzune bakmam ne alakasiz:
benden bir sey saklıyorsun
soyle
yoksa öğrenmesini bilirimwoniee:
jay-hyung bir sey saklamıyorum
sadece bugun kendimi pek iyi hissetmiyordum kafam ağrıyordusiz:
bir şeye ihtiyacın varmı?
getireyim mi
yada niki size gecicek birazdan sunoo cağırmış ona söyleyim alsınwoniee:
yok ya sağol sunoo dan bir kac şey istedim bensiz:
tamam woniee
iyi gecele <3woniee:
KALP Mİ|
KALP|
KAL|
KA|
K|—
Jungwonun odasından cığlıklar gelmeye başlayınca hepimiz odaya koştuk.
"JUNGWON İYİ MİSİN NOLDU OLUYOR MUSUN AY NOLUR OLME😭😭"
"SUNOO SAKİN OLSANA NE OLMESİ GERİZEKALI MISIN"
diye sunooyu susturmaya calıştım. Bir bebek gibi Jungwonun yanına oturmuş onunla beraber ağlıyordu(bağırıyordu).
Kapının çalması ile kapıya koştum, nikinin yanında sunghoonu gorunce şaşırdım.
"seni kim davet etti ulan"
"suslan pezevenk"
diyerek beni itti sunghoon, ve iceri daldılar. Koşarak Jungwonun odasına koştular, san ki bir şeyler biliyorlarmış gibiydi.
"Neler oldu ne kaçırdık"
diye soran nikiye dondum.
"nikicim henuz bizde bilmiyoruz ne olduğunu"
Jungwon birden elindeki telefonu bize tuttu ve Jay ile olan mesajlaşmalarını gösterdi.
"BANA KALP ATTI, KALP ATTI BANA!!! SANIRIM OLUYORUM ALLAHIM!!"
"Jungwon cidden bunun icin mi bağırdın? Bende onemli bir şey oldu sanmıştım"
birden sunghoon jungwonun yanına oturdu ve onunla bağırmaya başladı.
"YAAAA JAKE BAKSANA KALP ATMIŞ BAK JUNGWON DİYORUM BEN SİZE SİZDE KISMET VAR KARDEŞİM!!!"
"Sence ama o beni seviyor mudur?!"
"Geri zekalı mısın Jungwon? Cocuk sana kalp atmış daha ne bekliyorsun!"
"niki ilk defa mantıklı konuştuğunu görüyorum"
"cok komiksin Sunghoon"Sunghoonu ilk defa bu kadar mutlu görüyorum. Bu iğrenç Romantizim şeyi yüzünden mi mutlu olmuştu? sanırım kusacağım!
"aşağa salona inip jungwonu jay'e nasıl ayarlıyacağımıza dağir bir plan yapsak daha mantıklı olmaz mı?"
diyen heesunga donduk.
"HAKLISIN!"
diye bağırdı sunghoon ve eline bir kağıt ve kalem aldı. Daha sonra Jungwonun elinden tutup aşaya salona indiler bizde peşlerinden indik. Sunghoonun jungwonun elini tutması pek hoşuma gitmemişti. Neden bilmiyorum ama Sunghoonun benden başka birinin elini tutmasını istemiyorum. Kim olursa olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Handclap || jakehoon
Fanfiction"Serefsiz seni işi yaparken yakalayacağım" "hıh nah yakalarsın got" (Angst icermez)