Fly To New York City

55 4 1
                                    

*Summer*(16 yaşında)

11 Haziran 2014

5 yaşından beri hayal ettiğim şehir Amerika'ydı.Bugün gece uçakla Sky,Ben ve Alanis New York'a gideceğiz.Lise hayatımız orda devam edecek.Biz şuan Almanya'da yaşıyoruz.Burdaki kaydımızı sildirdik ve Amerika'da okuyacağız.Aynı zamanda ev arkadaşı olacağız.Aşırı mutluyum.11 senelik Hayalim gerçekleşecek.Bunları düşünürken bir andan da bavulumu hazırlıyordum.Kıyafetlerimi parfümlerimi makyaj malzemelerimi hepsini bavula doldurdum.Sonunda hazırdı.Saate baktım.

19:40

9 da havaalanında olmamız gerekti.Hemen Sky ve Alanis'i aradım.Konuştuk ve kapattım.Tekrar saate baktım.Çok dakik birisi olduğum için sürekli saate bakardım.

20:03

57 dakika sonra havalimanında olmam gerek.Hesaplamalarıma göre 40 dakika.Yani 17 dakikam kaldı.Arabamın anahtarını aldım ve kendime sandviç hazırladım.Giyinip arabama bindim.47 dakika.

*Havaalanı*

Amerika uçağımız 10:45'te kalkacak.Yaklaşık 2 saat önce geldim çünkü bavul işlemlerimiz vardı.Kızları ararken kapıdan koşarak geldiklerini gördüm.Hemen yanıma geldiklerinde bavullarını yere attılar ve sarıldık.Herkes bize bakıyordu ancak umrumuzda değildi.Sonra bavullarımı toplayıp yemek yemek için KFC'ye gittik.Menülerimizi söyledik aldık ve oturduk.

''Kızlar çok mutluyum hala inanamıyorum''

''Bende'' diyerek Sky'ı onayladım. Alanis konuşmaya başladı.

''Babalarımız ev işlemlerini dün halletmiş.Şimdi adres geldi.Brooklyn'de''

''Acaba Max ve Caroline'ı da görür müyüz?'' dememe karşı herkes gülümsedi.

Uçağımızın anons'u üzerine uçağa gittik.Herkes koltuklarına bindi.Alanis ve Sky yan tarafta bir küçük çocuğun yanında,bense iki tane çocuğun yanına oturdum.Yaklaşık 17 yaşlarında falanlardı.Biri uyuyordu diğeri yanımdaki ise dergide kızlara bakıyordu.12 saatlik bir uçak yolculuğunda oturup kız dikizleyen ve horlayan iki kişiyi izleyemeyeceğimi düşünerek uyudum.

''Hey omzuma yattın kalk yemek geldi'' beni uyandırmaya çalışan seslere karşı uyandım.

''Teşekkür ederim ve üzgünüm.'' buruk bir şekilde gülümsedim

''Önemli değil,bu arada ben Steve''

''Bende Summer''

''Memnun oldum.Amerikaya gitme amacın ne?'' gülümseyerek sordu.

''Okumaya gidiyorum.Sen Almanyaya neden gitmiştin?''

''Kardeşimin grubunun turnesi vardı.Son olarak Münih'telerdi.Bende 1 haftalık katılmıştım.Onlarda başka uçakla dönecekler''

''Hangi grup?''

''Magcon,mutlaka biliyorsundur.Hatta bana Magcult.'um deme''

''Daha Magcon'u bilemezken Magcult olmam imkansız''

''Tanrı aşkına Magcon'u bilmiyor musun?''

''Hayır yan taraftakiler de arkadaşlarım.''

''Çok güzel.Ne tarafta oturmayı düşünüyorsunuz?''

''Aslında Brooklyn'de ev tuttuk ancak daha taşınma işleri olmadığı için inince otel ayarlayacağız''

''İsterseniz sizi grupla evimizde ağırlayabiliriz''

''Daha seni tanımıyorum bile'' gülümsedi.

''Dünyaca ünlü grubun arkadaşı olarak bir seri katil olmamı beklemiyorsun herhalde''

''Peki o zaman''

''Süper.Çocuklarla tanışırsın''

''Umarım şu ergen gruplarından değillerdir''

''Aksine,ergen grubu ancak ben dinlemem''

''Rap veya Rock olsaydı iyi olurdu.Pop Rihanna dışında pek dinlemiyorum''

''Vay canına Rihanna'ya bende bayılırım.Rock da dinlerim.Aralarında Rap yapanlar var.Hatta sana şarkısını dinletebilirim.''

''Olur'' kulaklığının bağını çözdü ve dinletti

''Jack&Jack-Like That'' dinlemeye başladığımda hemen bağırdım

''Tanrı aşkına bu şarkıyı radyoda dinlemiştim ve adını bilmiyordum ama bayılmıştım'' devam ettim ''Ama hala magcult değilim'' gülümsedi

''Shawn Mendes'ı biliyorsundur.Sesini çok abartmıyorlar mı?''

''O da Magcon'da''

''Bence abartıyorlar.'' konuşmamızı bölen Pilot'un konuşmasıydı.

''Sayın yolcularımız.New York Liberty International Airport'a iniş yapıyoruz.Kemerlerinizi Bağlayınız''

''Kemerini bağla.İndiğimizde benim misafirimsiniz''

''Tamam'' gülümsedim ve bağladım.O da bağladı ve inişi bekledik.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Catching Love (Cameron Dallas Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin