Pt-21

304 19 7
                                    

❤With You💔Pt- 21.........

တျဖဴးျဖဴး နဲ႔တိုက္ခက္လားတဲ့ေလေျပေလးနဲ႔အတူ ေနေရာင္ျခည္ေလးက ျပတင္ေပါက္ လိပ္ကာေလးကေနတဆင့္ ခ်စ္ရသူနဲ႔အတူအိပ္စက္ေနတဲ့ယြန္းဂီမ်က္ႏွာေလးေပၚ က်ေနခဲ့ခ်ိန္........

သာယာလွပတဲ့မနက္ခင္းေလးမွာခ်စ္ရသူနဲ႔အတူႏိုးလားတဲ့ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ခံစားခ်က္က ဘယ္သူနဲ႔တူႏိုင္မွာလား........

ႏိုးထလားေပးမယ္ ရင္ခြင္ထဲမွာအိပ္ေပ်ာ္ေနခဲ့တဲ့ဂ်ီမင္းေလးကိုေတြ႔ခ်ိန္ ျပဳံးေနမိတယ္........

Yg"pov- အိပ္ပုပ္ေလး အစြာေလး ညကစကားေတြမ်ားၿပီးရန္ေတြျဖစ္သေလာက္ အခုက်ေတာ့အပစ္မ႐ွိတဲ့ကေလးေလလို႔အိပ္ေနေလးရဲ႕ အိုက္ဂူး ခ်စ္စရာေလးပါလားကြာ ဒီလို႔မနက္ခင္းတိုင္းမွာမင္းေလးနဲ႔အတူႏိုးထခြင့္ရရင္ ကိုယ့္ကတစ္ေန႔ထက္တစ္ေန႔အသက္ေတြ႐ွည္ေတာ့မွာပဲ...........

ရင္ခြင္ထဲမွာအိပ္ေနတဲ့သူကေလးကို ၾကည့္ေတြးေနခ်ိန္ ရင္ခြင္ထဲကအေကာင္ေပါက္ေလးကလႈပ္စိလႈပ္စိေလးနဲ႔ျဖစ္လားခ်ိန္ ယြန္းဂီၾကည့္ေနတာကိုေ႐ွာင္ၿပီးအျမန္မ်က္စိမွိတ္ကာအိပ္ဟန္ေဆာင္ေနလိုက္ခ်ိန္လႈပ္စိလႈပ္စိနဲ႔ႏိုးထလားတဲ့ဂ်ီမင္းမ်က္လုံးမဖြင့္ပဲ ကိုယ့္သင္းနံေလးတစ္ခုခုရၿပီး ႐ွဴသြင္းလိုက္ၿပီးမွာ သတိရကာမ်က္လုံးဖြင့္ၾကည့္မွာ..........

Jm- ဟင့္ ဒီလူ ဒီလူတဂယ္ပဲငါနဲ႔လာအိပ္တယ္က်န္ အယုတ္တမာႀကီး ဒါဒါငါကိုအႏိုင္က်င့္ေနတာငါေျခေထာက္ေတြကိုအေၾကာင္းျပၿပီးငါကို လာၿပီးအႏိုင္လာက်င့္ေနတယ္ အဲမွာအိပ္ေနလိုက္ ေသေအာင္အိပ္ျပန္ထမလားနဲ႔ အက်င့္ကိုကနည္းနည္းေလးမွာေကာင္းတယ္သူမဟုပ္ဘူး ဆရာဝန္တဲ့ဘာဆရာဝန္လဲ လူေတြကိုမုဒိမ္းလိုက္က်င့္တဲ့ဆရာဝန္လားမသိဘူး ေအာ့ အန္ခ်င္တာ ႐ုပ္ကိုက ျဖဴဖက္ျဖဴေရာနဲ႔မသိရင္ ေသြးစုပ္ဖုတ္ေကာင္လိုလို ဘာလိုလို႔နဲ႔ ေတြ႔မယ္ ေတြ႔မယ္အဲေလာက္အိပ္ေကာင္းေနတယ္ေပါ့ ေတြ႔မယ္........

ပြစိပြစိလုပ္ၿပီး ဟိုဘက္သို႔အသာေလးလွည့္ကာ တစ္ခုခုလိုက္႐ွာေနျပန္တဲ့ ဂ်ီမင္း..........

တစ္ေယာက္ထဲက်ိန္းဆဲၿပီးတေယာက္ထဲစိတ္အလိုမက်ျဖစ္တစ္ေယာက္ထဲဆဲေနတဲ့ဂ်ီမင္းေလးရဲ႕စကားသံေတြေၾကာင့္ရီခ်င္ေသာျငားလဲ ေအာင့္ထားခဲ့ရတဲ့ယြန္းဂီ........

❤With You💔[Completed] Where stories live. Discover now