Pt-29

392 17 0
                                    

❤With You💔Pt-29.......

Yg- အေမ ေ႐ွ႕ေနႀကီးေရာ......

Mrs"- ျပန္သြားၿပီးသား.....

Yg- ဟင့္ ဘာလို႔လဲ.....

Mrs- အေမ အက်ိဳးေၾကာင္းေျပာၿပီး ျပန္လႊတ္လိုက္တာ.......

Yg- ဘယ္လို႔ အေမျပန္လႊတ္လိုက္တာ......

နားမလည္စြာနဲ႔ျပန္ေမးလားတဲ့ ယြန္းဂီ.....

Mrs"- အင္းေပါ့ ဂ်ီမင္းေလးက ကြာ႐ွင္းဖို႔ေတာင္းဆိုျပန္တယ္မလား ၿပီးေတာ့အေမသားေလးက ကြာ႐ွင္းေပးမွာ မွာမဟုပ္တာ အဲေၾကာင့္ အေမြကစၥေလးေျပာခ်င္လို႔ေခၚလိုက္တာပါလို႔ေျပာၿပီး ဟိုတေလာက သားရဲ႕ Company မွာထည့္မယ္ ႐ွယ္ယာတခ်ိဳ႕က ဂ်ီမင္းေလးနာမည္နဲ႔ထည့္ဖို႔အေမကိုေျပာထားတယ္မလား အဲဒါကိုအေမကအေၾကာင္းျပၿပီး သားရဲ႕႐ွယ္ယာတခ်ိဳ႕ကို ဂ်ီမင္းေလးနာမည္လြဲဖို႔ပါလို႔ေခၚလိုက္ပါ အခုက ဂ်ီမင္းေလးတို႔ကသိပ္အဆင္မေျပၾကလို႔ ေနာက္အပတ္ေလာက္မွာ MrParkနဲ႔လာခဲ့ကာတိုင္ပင္ပါမယ္လို႔ ၾကည့္ေကာင္းေျပာၿပီးျပန္လႊတ္လိုက္တာ..........

အေမျဖစ္သူမွာ သားျဖစ္သူရဲ႕ခံစားခ်က္နဲ႔သမက္ျဖစ္သူရဲ႕ေဒါသကိုသိေနေတာ့ အပ်က္ပ်က္နဲ႔ႏွာေခါင္းေသြးမထြက္ရေအာင္ၾကည့္ေကာင္းေအာင္သာ စီစဥ္လိုက္ရေတာ့တယ္ေလ........

အေမျဖစ္သူေၾကာင့္ အျပဳံးေလးတန္ျပဳံးကာ အေမျဖစ္သူကိုဖတ္လိုက္ပါေတာ့တယ္ယြန္းဂီ အေမသာသားဘဝရဲ႕အေကာင္းဆံုးအေမပါတဲ့ေလ အခြၽဲ့ေလး အခုမွာလာခြၽဲ့ေနရတယ္လို႔ အတန္ၾကာေအာင္ဖတ္ၿပီးေတာ့ ကိုယ့္ေလးကိုျပန္ခြာၿပီး အေၾကာင္းရာတစ္ခုကိုဆိုလိုက္ခ်ိန္ အေမကအံဪသြားေလးရဲ႕ ဘယ္လို႔ျဖစ္တာလဲ လက္ထပ္ၿပီးတဲ့သူကေနာက္တခါလက္ထပ္ခ်င္ရတယ္လို႔ ဒါကိုမွာ အေၾကာင္းစုံ႐ွင္းျပကာ ေျပာလိုက္မွာ အေမကနားလည္ဟန္နဲ႔ သားစိတ္ခ်မ္းဖို႔သာအေရးႀကီးဆံုးဟူးဆိုၿပီး ဘာမွာစိတ္မပူပါနဲ႔မနက္ျဖန္မဂၤလာပြဲဖစ္ေအာင္ အေမအန္ကယ္ကိုေျပာေပးမယ္ဆိုကာ အခုမွာ အားလုံးကိုပစ္ခ်လိုက္သလို႔ေပါ့ပါးသြားေတာ့တယ္ အေပၚသို႔ျပန္တက္သြားခ်ိန္ ပစ္လႊင့္ထားတာေတြကိုျပန္ေကာက္သိမ္းေလးရဲ႕ ဖန္းခြဲစေတြနားေရာက္ေတာ့ ေကာက္ရင္း စူးသြားတယ္ထင္ရဲ႕ "အ့"ခနဲ႔ဆိုတာနဲ႔ ယြန္းဂီအနားသို႔ေရာက္ေနၿပီးေလ ထ ဘာလို႔ဒါေတြလုပ္ေနလဲဆိုကာ အခန္းထဲသို႔ေခၚၿပီးဆိုဖာမွာေပးထိုင္ေစကာ ေဆးေသတၱာအေသးေလးယူခဲ့ၿပီးဂ်ီမင္းေဘးဝင္ထိုင္ကာ ေဆးထည့္ေပးေလးရဲ႕........

❤With You💔[Completed] Where stories live. Discover now