1.

26 0 0
                                    

"Vall musíme jet!"křičí na mě Zuzi,jedeme totiž na intr.
"Už jdu!" Běžím ze schodů div jsem nespadla.Sedla jsem do auta a jeli jsme.
"Máš všechno?"Ptá se mě mamka která řídí.
"Snad jo"řeknu s klidem a strčím si sluchátka do uší.Opřu hlavu o okýnko a koukám ven.Už se mega těším.........Asi po 2 hodinách jsme dojeli na intr.Zuzi vystoupila ,vzala si tašky a utíkala dovnitř.Hned za ní jsem já a loučím se s mamkou.Jsme spolu na pokoji takže si to asi dokážete představit.Pořád něco hledáme nebo nemáme kam dát a nejhorší je že jsme tam zrovna my dvě. Pořád na sebe štěkáme pak jsme uražené potom se omlouváme a jsme zase nej kámošky. A takhle je to 24/7 v jednom kuse.Teda kromě školy tam jsme v poho.
"Vall já se nudím"Řekla Zuzi hned potom co jsme si konečně sedli.
"Tak koukneme na film?"Ptám se jí trochu otráveně protože jsem unavená.Zítra vstáváme do školy a já se musím vyspat.
"Tak jo"Odpoví a pustíme ho.Pustili jsme si nějakou komedii. Zuzi po chvilce usnula a já hned po ní.
"Vall vstávej musíme do školy!" Vstala jsem a připravila se.(mimochodem chodíme na uměleckou v Brně).Za 5 min. jsme vyšli a šly na tramvaj.Ve škole máme praxe takže nuda. Zítra je volno protože máme ve škole kontrolu takže si VYRAZÍME. A neříkám nic už se mega moc těším už jsme totiž hodně dlouho nikde nebyli. Cestou na intr se ještě zastavíme na kebab a do večerky pro nějaký dobroty. Jde si pak ještě koupit nějaký kraviny do Tety a DM. Pak už jdeme na intr.Přišly jsme celkem vyčerpaný tak jsme si dali menšího šlofíka aby jsme to večer zvládli a nešli o půlnoci spát.Možná si říkáte proč nebo jak to že můžeme někam jít? Tak proto že když nejdeme druhý den do školy nemusíme tam být a když tam zůstaneme můžeme si dělat co chceme.Dobrý ne?
"Vall v kolik chceš jít?" Vzbudila mě Zuzi s otázkou.Já na ní jen koukla a pokrčila rameny. Byla 1 hodina odpoledne a my se totálně nudili tak jsme šli na nákupy.
"Vall jsou hezké?"Měla na sobě černé šaty se třpytkami a vázáním na zádech.Jakože mega moc jí slušely.
"Jo, moc ti sluší měla by sis je koupit"Řekla jsem s vážným výrazem v tváři.Ona zakývala hlavou a vlezla zpátky do kabinky.
"Musíme ještě najít šaty tobě." Řekla Zuzi když vylézala z kabinky.

Mohou se vyskytovat chyby!!

Mezi námi Kde žijí příběhy. Začni objevovat