"Musíme ještě najít šaty tobě" Řekla Zuzi .....
Zuzi zaplatila a šli jsme jinam.Hned v 2 obchodě jsem si jich taky pár vyzkoušela. Ale za mě vyhrávají černé se stehem na stranách.
"Tak co?" Vyšla jsem z kabinky v černých šatech a Zuzce málem spadla brada až na zem.Šaty jsem si nakonec koupila.Pak jsme šli ještě pro nějaké věci jako třeba kabelka,boty,šperky atd.Pak jsme šli do obchodu se spodním prádlem kde jsem si vybrala krásné červené prádýlko s krajkou.Zuzi si koupila nějaké černé s podvazky,když jsem to viděla myslela jsem že mě snad klepne. Ale jako nebudem si lhát bylo celkem hot😅. Pak jsme šli na nehty a rovnou i na buble tea.Nehtíky nám udělali krásné. Já mám takové špičaté,světle růžové s kamínkem. Celkem obyčejný. A Zuzi má černo červené taky takové špičaté. Už bylo kolem 10:30 a my šli do clubu.
"Jednoho jacka s colou prosím"Řekla Zuzi a tak se i stalo. Já jsem si dala vodku s džusem.A šli jsme tam tančit. Taniny taniny. Mezi tím jsme jen pili.Když jsem byla už trochu lízlá tak jsem hledala záchody ale místo toho jsem vlezla do skoro prázdné místnosti jediné co tam bylo tak byl gauč a nějaký týpek.Týpek? Jo seděl v rohu a kouřil trávu.
"Ou,Sorry" Řeknu a odcházím
"Počkej!"chytl mě za ruku a začal líbat
"Já jsem Calin"koukne na mě
"Já už raději půjdu." Calin svůj stisk zpevnil a já začala křičet.Pořád mě líbal a já se snažila bránit ale nepomáhalo to.O chvilku později přišla Zuzi a dala mu pěstí. "Ještě jednou jí něco uděláš a skončíš na hřbitově vedle svý mámy ty hovado!" Podíval se na nás celkem ublíženým pohledem ale to už mě Zuzi táhla pryč a my odešly.Vyšly jsme na ulici a sháněly taxi.Když konečně zastavilo sedla jsem si do zadu a Zuzi vedle řidiče.Když jsem se ale otočila vedle mě seděl nějaký týpek.Byl to sexy modrooký blonďák s tetováním.Byla jsem na mol takže jsem ho moc nevnímala. Jakmile dojdeme na intr začnu hledat kabelku a pak si uvědomím že jsem jí asi nechala v tom zasraným taxíku. I přes to že jsme byly nalitý Zuzi dostala geniální nápad:" Měla jsi v té kabelce telefon?"
"Jo!"Zuzce se na tváři objevil úšklebek
"No tak ho najdeme přes appku."A tak se i stalo. Telefon byl někde v Telnici.Druhý den jsem tam vyrazila.Jela jsem autobusem protože si Zuzka musela něco zařídit...............
Dojela jsem do Telnice a hledala ten dům.Když jsem jí konečně našla zazvonila jsem a čekala. Po chvilce otevřela nějaká postarší paní:
"Jdete za Petrem?" zeptá se
" No asi ano" odpovím nejistě a ona ho mezitím tím zavolá. On přijde dolů a podívá se na mě.
"Jak si mě našla?"zamyslí se
"Normálně jako člověk ne?"Mohou se vyskytovat chyby!!