Кіллер, наспівуючи популярну й досі мелодію "Paparazzi"(Ledi Gaga) ретельно витирав руки, криво відірваною від якоїсь тканини, ганчіркою. Без води було важкувато - кров потрапила у суглоби між пальців і відмивати її потрібно дійсно ммм... Ретельно. Зітхнувши, вбивця повернувся до трупа "Золотої Пташки", яка зовсім нещодавно перейшла дорогу його любому Боссу. Не те, щоб Босс дозволяв йому того вбивати..... Він авжеж давав дозвіл на катування, але Кіллер «ненавмисно» перестарався, і зараз перед ним лежить застиглий в останніх хвилинах свого життя монстр - Кіллер не лікар і не медбрат, щоб хоч якось намагатись врятувати його життя .... Ну і свою дупу від ноги Босса.
Тиха мелодія змінилася теплим, дзвінким сміхом психічно нестабільної людини. Боже, як же Жалюгідно! Кіллера б присоромити, і сказати, що такими діями він тільки змусить Босса бути ще холоднішим до себе... Але коли то мало на нього ефект? Те холодне зелене око, що дивиться там зверхньо, з відразою від його поведінки, але ніяк не дій, давало Кіллеру стільки різних почуттів...... Від віддзеркаленої огиди до самого себе, що він не відчуває в звичайному житті, до відчуття трепету перед такою сильною людиною, що легко може покликати до себе і вхопивши його за шию сжимати, сжимати, сжимати, так солодко і тягуче, до закочених зіниць. А потім з огидою відпустить його, жалюгідного психопата з амбівалентним типом прив'язоності, через який він не може відстати від свого смарагдоокого демона ні на секунду. Хоча Найтмера то не дуже то й торкало, що дозволяло Кіллеру явно перевищити власні повноваження і дзвонити куди частіше ніж його ммм... Сім'я. О так, працюючи на мафію ти не можеш називати її інакше, взаємодії і зв'язок між її членами всередині дійсно сходий на сім'ю, дуже токсичну, кінчину але сім'ю. Боже скільки таких батьків і дітей він побачив за час своєї роботи психологом? До того моменту як його, довевшого до самогубства потрібну боссу першу пташку, притягнули до нього...
Ммм спогади, боже, вони такі солодкі! Особливо перше його «законне» вбивство. Але зараз не час згадувати минуле, що було так давно і, авжеж, було не надто важливим для когось окрім нього самого. Відтерши нарешті кров з усіх кісточок на власних руках Кіллер узяв телефон з залізного стола... В Босса зараз повинен бути обхід пацієнтів, що буде, якщо Кіллер подзвонить йому з новиною про відліт золотої? Засміявшись, Кіллер подивився на лежачого на підлозі, з ненавистю і страхом монстра, що загасав за секунди. Кілер підморгнув йому та послав повітряний поцілунок, вільною рукою набираючи знайомий номер. Як тільки слухавку узяли психопат ненав'язливо промуркотів:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ненормальний
FanfictionКіллер, наспівуючи популярну й досі мелодію "Paparazzi" ретельно витирав руки криво відірваною від якоїсь тканини ганчіркою. без води було важкувато - кров потрапила у суглоби між пальців і відмивати її потрібно дійсно... ммм... Ретельно. Зітхнувши...