Balli HardalimNamjoon
benim kizili gordunuz mu ya
beni ariyodu bence😔😔
bulamadi uzuldu sonra 😔😔Jeongguk
senin kizili okuldan sevgilisi almaya geldi PIRRTTTNamjoon
ABISIDIR YA
ABISI ALMAYA GELMISTIRSeokjin
aynen
abisi de opuyodu kardesiniNamjoon
ozlemistir opmustur
olamaz mi.Jeongguk
SWEET HOME ALABAMASeokjin
ben de abimi iyiki'mmmmmm diye paylasiyorum st'mde zatenNamjoon
ne kadar uzucy kirici insanlarsiniz
kizilim duysa uzulurdu 😔Jeongguk
amina koyim namjoon
adini bile bilmiyosun
bak ben biliyorum kendiminkini???Seokjin
neymis adi 🤨Jeongguk
sensin balli hardalimmmmSeokjin
ask bahcem 💗💗Namjoon
gay misiniz arkadaslar 🤨Seokjin
bak kendim icin bir sey demem ama
Jeongguk siksen degildir
adamin ailesi asiretamkJeongguk
ne sandiniz olm
Jeon asireti falan hattaSeokjin
Taehyung begenir asiretleri
soyle Jeon amcaya Tae'yi istesinJeongguk
ne sacmalion
Taehyung ebedi edebi olarak
benim arkadasim 🤗Namjoon
emojini sikeyim
iyyyyJeongguk
beni de 😉Namjoon
neler diyorsun
sevgili Jeongguk arkadasim
ayip degil miJeongguk
hayircanim*Taehyung
Bakışmamızın üzerinden tam 2 ders geçmişti ve o saatten beri yanıma gelmiyordu, aklım tamamen ondayken alakam olmayan bir dersi dinlemem daha da güç oluyordu elbette. Sayısal sınıfında Edebiyat görmek kadar sıkıcı bir şey varsa o da Hye-Jin hocanın dersidir. Emekli olmasını iple çekiyorum, çekiyoruz. Önümde Yoongi ve Hoseok sessizce flörtleşirken yanimdaki Jimin kalem kutusundaki Queen kartlarıyla bakışıyordu.
Ve evet, Hoseok ve Yoongi hemen hemen 1 yıldır sevgililer, flörtleşmelerinin iki dağ ayısından farkı yok, abartmıyorum. Dakikalar asla geçmiyor ve anneanne olarak adlandırdığımız Bayan Hye-Jin mahallemdeki yaşlı teyzeden daha yavaş konuşuyordu. Tek eğlencem arka sıralardan iki-üç kişinin şaklabanlık yaparak onu kızdırmasıydı. Resmen deliye dönüyor ancak anlamlandıramadığımız biçimde asla müdürün yanına yollamıyordu. Gelelim Jeongguk'a, neden aşık olduğumu anlamadığım, iki kere red yediğim ve hala arkadas kalabildiğim platoniğim. Arkadaşlarımın sürmeli aşiret diye dalga geçtiği fakat benim için dünyanın en tatlı çocuğu. Soyadı tatlı olmalıymış, ahah şakacı. Gerçekten yakışıklı, kaslı ve uzun boylu bir çocuk fakat aşiret değil, tüm arkadaşları aşiret diye laf atarken o normal sevimli aile çocuğu, hem de on değil bir abisi var. Yoongi yakışıklı olduğunu kabul etmiyor, en yakışıklısı kendi sevgilisiymiş çünkü. Başta ilişkilerini asla desteklemezdim fakat fav çiftim oldular şu sıra. Daha önce eski sevgilimin eski sevgilisiyle ilişkisini destekliyordum, aklıma sıçayım.
"Beyefendi dersi dinleyecek misiniz acaba? Sınavda ben bakmayacağım o kağıda."
Çok da umrumdaydı açıkçası. Dinliyorum diyip geçiştirdim, kendi de inanmadı bu dediğime. Kim dinliyor senin dersini tanrı aşkına, nenemden yavaş konuşuyorsun. Yoongi kafasını sıraya gömmüş, Hoseok defteri karalıyordu. Bu kadının onları görmezden gelip bana sataşması kadar sinir bozucu şey yok sanırım. Almanca dersine girelim de tavşanımın ödevlerini ondan alıp ben yapayım diye dakikaları sayıyordum, üç dakika kalmıştı. Eli yorulmasın tavşanımın ben yaparım ona elime mi yapışır sanki işim gücüm yok. Onun var tabii, işim gücüm var diye beni erteliyor sürekli, sevdiğindendir tabii.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hasimlar: picak ve ask sekerleri || TAEKOOK
FanfictionLise 3 Taehyung, lisenin başından beri platonik olduğu Jeon'a karşı tekrar şansını denemeye karar verir.