basaramadik abi

30 3 14
                                    

Namjoonsshi

Namjoon
bir seyler yapmamiz lazim kafayi yicemyoksa

Ney
ne olduaq

bir seyler yapip
jungkook'la flort olmam lazim
COK ASIGIMOLCEMMM

Taehyung
asiklar aptaldir
tamamen buna inaniyorum yani
aska inanan da aptaldir cunku ask diye bir sey yoktur

hayir vardir
tavsanima hissettigim seyler ask 💝💘💓💗💗💒💝

degil
heves tamamen
kendini oyaliyosun farkinda degilsinaq
asiklar da aptal bu arada

bunu demistin
jungkookuMMMMMM
tatli jungkook olmaliydi adi bak
cok mantikli degil mi
dusunsene ttl.jungkook

PATLADIM
ttl ne mal insan parcasi
iyyy
taehyung arkadasim yapma boylw seyler

bak bir fikrim vae benim
soyle yapicaz
sen teneffyste gidip Jeon'la konusucaksin
ve benim ustumden ima yapicaksin ve tepkisine bakicaz ✊🏻✊🏻

denerim ama basarisiz olursak karismam

NOLURRRR
canimarkadasimmmm💗💗💘💘

🤨🤨

°

flashback |Taehyung
- hayatimin askiyla lise 2nin baslarinda tanistik,, uzaktan baktigimda gercekten ondan uzak durmam gereken bir tipti; uzun boylu,kaslı, yapılı, çevresi geniş ve en dikkat çekicisi yüzü. Vücudu canavardan hallice olan bu çocuğun yüzü bebek gibiydi. Teni süt beyazı, dudakları pembe, tavşan dişleri var. Ama bana bir koysa yerle bir olurdum şakasız. İnce bir çocuk değilim lâkin kendini protein tozuna adamış bu insan beni kolaylıkla alt edebilirdi. İşte bunun için ondan uzak duruyordum. Asosyal arkadaşlarım ve ben genellikle sınıftan uzak duruyorduk, toxic arkadaş grubu. Herkes birbirinden nefret eder fakat asla  belli etmez, ya da eder? Karşılıklı nefret kusmamıza rağmen aynı arkadaş grubunda kaldık aylarca, inanılmaz.
     Gelelim nasıl aşık olduğuma, geçen senenin ilerleyen ilk vakitleri, hava henüz soğumamış millet kolsuz tişörtlerle geziyor. Ben ise arkadaşlarıma birine aşık olduğumu söylüyorum, tepki açık; o sana bakmaz ki! Ne yalan söyleyeyim, bakmaz. Mükemmel bir yüzüm var tabii ki fakat Jungkook sosyal medyada şarkı çıkaran küçük sanatçılardan daha ünlü olduğu için, bakacağı ilk kişi ben olmazdım muhtemelen lâkin bir gün rastgele konuştuk onunla, ve sohbeti nasıl sarıyor görseniz! Etkisinden çıkamadım saatler boyu. Ardından arkadaşıma dört(4) defa istek atmış, evet 4. Bahanesi de heyecanlanmış paşam, heyecan reis.
     Bir şekilde bir süre  sonra yakın oldum o ve grubuyla, artık daha da aşığım tabii ki. Nefesim kesiliyor güzel kokusundan, benim olsa keşke, parfumu tabii ki. Biz böyle böyle yakın olmuşken Yoongi'nin gazıyla ona açıldım ve red yedim. Benim gibi bir erkeği reddetmek? Büyük cesaret demek isterdim lâkin bir bok gelmiyor elimden maalesef. Bir sonraki ise yine Yoongi'den çıkan fikirle, Yoongi ona yazdı. Tahmin edersiniz ki tekrar dolaylı yoldan red yedim. Düşünün, hoşlandığınız insan size sürekli bakıyor, hep göz göze geliyorsunuz fakat sonuç; hiçbir şey!
      10 Haziran, okullar kapanacak bahanesiyle ona sarıldığım gün. En mutlu günüm, gecem. Arkadaşça sarıldık fakat bin sarılmaya eş değerdi o sarılma benim için. Yaz tatilinde konuştuklarım, sevgilim bile oldu lâkin hiçbiri bana onun naif güzelliğini unutturamadı. Aklım onun büyük, aynı bir uzay gibi siyah ve beyaz ufak yıldızları olan gözlerinden kurtulamıyordu. Takıntı mı? Evet belki de haddindem fazla ama inanır mısınız hayattaki çoğu şey daha kolaydır takıntıdan vazgeçmekten. Bir sene sonra, farklı sınıflara düştüğümüzde gözüm hep ondaydı. Ne zaman dersleri boş olacak? Ne zaman sınıfımızın önünden geçecek? Ne zaman benim yanıma gelecek? Aklımdan başka bir şey geçiremiyordum. Ve işte şimdi burdayız, hâlâ en yakın arkadaşım Jeon Jungkook ve ben.

Hasimlar: picak ve ask sekerleri || TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin