"Her şey o gün mumları üfleyip her yerin kararması ile başladı..."
Merhaba, ben Beren. Bugün 18. yaşıma gireceğim. Bizimkiler beni dışarı çıkmaya çağırdı. Acaba ne için tahmin etmek pek zor olmasa gerek. Tabii ki doğum günüm için başka bir şey olamaz zaten. Hele bir unutsunlar ben o zaman onlara napıyorum. Hepsini çok seviyorum benim için çok özel ve değerliler her zaman yanımda oldular. Neyse bunları bir kenara bıraktım.
Dolabımı açtım. Giycek hiçbir şey yok. Of maviyi geçenlerde giydim. Kot giyemem bu sıcakta. Iıı tamam klasik yazın yapılan kombinlerden yapıcam. Siyah atlet, siyah şort ve uzun beyaz gömlek. Hem sıcaklamam hemde güzel siyah şortum yeni geçen hafta aldım. Giyindim kendime bir baktım şöyle aynadan. Beğendim. Heyecanlıydım fazlasıyla. Artık çocuk değildim çocukluğa veda etmiştim. Büyümüştüm. Birazdan duygulandım :) Huh, neyse güzel şeyler her zaman biter değil mi? Saçlarımı toplamayı düşünmüştüm ama sonra vazgeçtim. Düzleştirmeye karar verdim. Hafif nude tonlarda makyaj yaptım. Kafama bide gözlüğümü taktım malum hava güneşli ve ayrı bi hava katıyor derken ne farkettim. Telefonum sessizde kalmış Eylül'den 6 cevapsız arama Deniz'den 2 cevapsız arama vardı. (sıçmıştım) Ve saat 6 olmuştu biz 5 te buluşacaktık. Hemen çantama parfüm, cüzdan makyaj çantası felan her şeyi atıp çıktım evden. Sonra Eylülü aradım. Beni çok fena azarladı. İşte sen nerdesin niye bu telefon açılmıyor felanda filanda. Annem bu kadar azarlamıyor ya. Tam 4 dk beni böyle azarladı sonra kafeye çağırdı. Otobüs geldi o sırada bindim. Saat yaklaşık 6.40 gibi yanlarına vardım. Hepsiyle teker teker sarıldık. Geldikleri için mutlu olmuştum. Eylül, Deniz, Toprak, Ela, Savaş ve İrem gelmişti. Herkesi çok seviyordum ama Eylül farklıydı benim için. Biraz yürüdük. Sonra kafeye geçtik saat zaten 8.30 a geliyordu. Ben limonata aldım diğerleri de içecek bir şeyler aldı. Normal sohbet ettik. Eskilerden konuştuk. Şimdiki şeylerden felan konuştuk. Geldiğimiz kafeye çok tatlıydı. Ela hemen selfie yapalım dedi fotoğrafımızı çekti. Kafe dediğim gibi tatlıydı güzeldi ama bir şey dikkatimi çekmişti...
Eveet aklıma gelen değişik bi kurguyla geldim. Okulda çok sıkılmıştım ve derste aklıma böyle biraz olağanüstü gibi bir hikaye geldi aklıma hemen kağıda döktüm. Malum okulda telefonlar alındığı için ve derste de kullanamayacağım için :) Valla ne diyim beğenilir umarım şimdilik bu kadar görüşürüzz💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
18 Yaş
Teen FictionMerhaba! Ben Beren. Bugün 18. yaşıma gireceğim ve çok heyecanlıyım. Güzel güzel giyinip arkadaşlarımın yanına gittim. O gün çok mutluydum ama bilebilir miydim ki o günden sonra hayatımın zindana döneceğini?