SMUT OLABİLİYORE

3.3K 96 285
                                    


Aşkolar yukarıda yaoi asmr var kulaklıksız felan dinlemeyin büyüyk sıçarsınız haberiniz olsun

                                                                                                 ...

Ama senin gibi biri pes etmesse hiç hoş olmaz.

Emre hürkanın yanından sıyrıldı ve kapıya doğru bir adım atmıştı ki

                                                                                               ...

Hürkan bir anda arkasını döndü ve emreyi bileğinden tutup kendine yaklaştırdı.

H- Bu sefer bu kadar kolay kaçamayacaksın 

 ve bir anda emrenin dudaklarına yapıştı.

Emre ilk başta afallamıştı. Kaç gündür arzuladığı dudaklar şu an dudaklarındaydı.

Hürkanın öpüşleri ilk başta yumuşaaktı sonra daha da sertleşti. Ve emre de artık karşılık vermeye başlamıştı.

Hürkan ellerini emrenin saçlarında gezindiriyordu. Emre ise hürkanın belinde ellerini dans ettiriyordu.

İyice nefessiz kalan hürkan emrenin ağzına inledi. Emre bir an hürkandan ayrıldı sonra kendi kendine bir soru sordu

Acaba fazla mı ileri gidiyorum. O sırada galipten bir shipper sesi yükseldi   (YARDIIĞĞRRR)

Bu sesle daha da gaza gelmişti emre. Hürkanı yatağa ittirdi ve onu tekrardan öpmeye devam etti. Önce kendi tshirtini çıkardı sonra ise hürkanın. 

Emre hürkanın yarı iyileşmiş yaraların üzerinde ellerini gezdirmeye başlamıştı.

Hürkan daha fazla dayanamamışdı üstünde olan emreyi bir dönüşle altına aldı. Emre şaşırmıştı. Ama kendini anın büyüsüne o kadar kaptırmıştı ki...

Hürkan dudaklardan sonra boynunu öpmeye başladı. Bu öpücükler oldukça sertti emre kendini o kadar çok kaptırmıştı bir anda dönerek hürkanı altına aldı.

E- Yeter bu kadar oyalandığımız

(Emre Bir anda hürkanın pantolonunun düğmelerini açmaya başladı ) Hürkanın zaten şehvetten sırılsıklam olan erkekliği gün yüzüne çıkmışdı.

Emre bu kadar büyük olmasını beklemiyordu. Bir anda ağzından kaçtı

E- YUH AMK

H- Ne oldu rolleri mi değişmek istiyorsun yoksa😏

Emre bir anda kızarır ama üstünlüğünü asla elden bırakmayacaktır.

kendi pantolonunun düğmelerini açar. Ve hürkanın erkekliğini öpmeye  başlar 

H- Igghhh mhh ahhh aghh

E- Ne hassassın sende

H- Bu gece seni de göricez emre bey

Emre bir anda hürkanı ters dödürür. Doruklarına ulaşmış durumdadır. 

E- Daha fazla dayanamayacağım.

Emre hürkanın içine girer

Hürkanın inlemeleri emreyi daha da baştan çıkarıyor o inledikçe kendini tutamıyor daha da hızlanıyordur.

H- Agghhhhh mhhhh ııııggggghhhhh ağhh  ağğhhh mhhhhmhmm

E- Siktir çok iyi 

H- Ahgggg iyiğ olucak tabi kimin götü aağğhh mmmhhhhm ağğh ağhh

BLODY LOVE MENGOLA (KANLI BİR AŞK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin