Sevgili Günlük,
Bizim Şükufe'yi biliyorsun. Hani şu ebesinin poposu yerine suratına geçirdiği Şükufe. O yüzden yüzü ova gibi geniş maşallah.
Bir de geçen gün bizim eve gelmiş. Benim de iyilik günüme denk gelmedi yoksa almaz mıyım içeri ben onu? Almam.
Alırım elime otuz liralık oklavamı diğerine de bir milyoncudan aldığım merdanemi, kovalarım yedi mahalle valla.
Tabi bu Şükufe gacısı biri on buçuk diğeri dokuz buçuk göz numarası olan gözlüğü ile çok net gördüğü için (!) kaldırımdaki 'dikkat! inek çıkabilir' yazan levhaya çarptı.
O sırada geçen bir arabada ki beş yaşlarındaki velet "Babaaaa inek çıkabilir demiş, çıkmış işte ahahhahahah," diye böğürdü. Ben de hemen solumdaki ağaçla ilgilenmeye başladım. Ben niye gidip bakıyorum be? Zaten yayık suratının daha da yamulmasını izlemek için mi?
İki haftadır çorabını değiştirmeyen Anıl'ın çorabını yıkardım daha iyi.
Neyse bu Şükufe yerde oturmuş öyle zırlıyor. Hadi neyse acıdım günah dedim tam hızlı bir adım attım ki benim hızlı bir adımım koşma belirtisidir o yüzden çok önemli, bir adam geldi.
Görsen bizim tüpçü Niyazi'nin burnundan daha büyük bir beni var. Niyazi'nin burnu da küçük değil ha dünya bir yana Niyazi'nin burnu bir yana.
Işte adam geldi ve dedi ki ona, "Hanımefendiciğum iyi misiniz.?" DediBizim Şükufe kafasını kaldırdı ve adamla göz göze geldi. Hami çizgi filmlerde olur ya iki kişi karşılaşsa ilk birinin yüzünü sonra diğerinin yüzünü gösterir hızlı hızlı, araya da bir ekşın müzik sokarlar. Aynı o bakışmayı yaşadılar resmen.
Sonra adam buna ayakta götürmeye başladı. Sizin gibi mükemmel bayan, doksan atmış doksan dedi ben de şöyle bir baktım da Şükufe'ye ölçüleri 104-82-108 be. Adam nasıl görüyor böyle
ÜzücüSonra görmemiş Şükufe de atladı adama sen çok yakışıklısın çok seksilisin dedi sokakta namus gitti valla bir ay sonra düğün.
Sonradan öğrendim ki adam da sol göz on buçuk numara sağ göz on numara bozukluk varmış.
Şükufe deki gibi.
Yani her işimde bir hayır vardır benim. O gün onu kovalamasam kim alırdı o koca popolu Şükufe gacısını
.....Sevgiler, Hayriye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayriye Erol Günlükleri
No FicciónSevgili Günlük, Buraya tuhaflı evlendirme olaylarımı yazacağım -sonra dedikodu yaparken unutmamak için-. Biliyorsun Esra gibi onuncu seferde koca bulmuyorum. İki dakka da şak diye buluyorum kocayı. Tak mıydı o? Sevgiler, Hayriye Erol