Sabah alarmımın sesiyle uyandım . Hemen okula gitmek için üzerimi giyindim .
Altıma gri eşofman üstümede beyaz crop giyinip evden çıktım. Evden çıktığımda hava çok güzeldi aynı kardeşimle küçükken bahçede oynadığımız zaman gelmişti. Okula giderken morelimi bozmak istemediğim için hemen yüzümü güldürdüm ama ne kadar yüzüm gülse de içim ağlıyordu.
Artık mutlu gözükmekte yorulmuştum. Aklımdan bütün her şeyi çıkarıp kulaklığımı takıp kendimi müziğin akışına bıraktım.
Okula vardığımda herkes bana garipçe bakıyordu sınıfa girdim. Ders bitince çıktım direk oyalanmadan karakola gittim. İfade verip çıktım bana ulaşacaklarını söylediler.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
_2 gün sonra_
Artık telefonun başında çaresiz bekliyordum. Kimse telefon açmayınca bu işi kendim çözmeye karar verdim. İlk işim bilgisayarı açıp bilgi edinmek için google ye İpek Yüksek yazdığımda gizli bir site çıktı o siteye bastığımda karşıma bir kamera kaydı çıktı. Tıkladığımda kardeşimi tam 2ya da 3 kez bıçaklandığını gördüm ister istemez göz yaşım aktı ve akışına bıraktım.
Bu site kaybolmasın diye kayıt altına aldım. Kendimi yatağın üstüne bıraktım en ferahlık veren tek bişe vardı oda müzik dinlemekti. Kulaklığımı takıp ferahlamaya çalıştım ama olmuyordu kardeşimin bıçaklandığını sahne aklıma gelip ağlıyordum. Kulaklığımı çıkarıp düşünmeye başladım düşündüm düşündüm ve seslic e ağzımdan NEDEN BEN dedim. Sanki biri komplo düzenlenmiş .Benim canımı yakmak için elinden geleni yapıcakmış gibiydi. Bunları düşünürken burnumun delikleri sızlıyordu. Ama ağlayınca ne annem ne babam ne de kardeşim geri geliyordu .Tam gözümü kapatıp uyuyacaktım ki telefonuma bildirim geldi. Gözlerimi açıp baktığımda gördüklerime inanamadım. Gizli numaradan birisi bana video atmıştı videoda İpeğ'i ilk önce bayıltıyorlar sonra da iki tane adam sürün düre sürün düre götürüyorlardı. Videoda dikkatimi çeken bişe vardı o da videonun arka tarafında İpeğ'e doğum gününde aldığım kocaman pelüş oyuncak ayıyı gördüm.
Daha dikkatli baktığımda burası İpeğ'in evi olduğunu gördüm ve aklımı kurcalayan sorular vardı. Bu adamlar nasıl eve girdiler , nereden İpeğ'in evi olduğunu biliyorlar , NEDEN BENİM kardeşim diye. Bunları düşünürken ağlıyordum. Çünkü kardeşimin öldüğünü kaldıramıyordum.
Hemen üstümü giyinip kardeşimin evine gidecektim. Üstüme siyah kısa kol crop, altıma hoş siyah bir pantolon, üzerime siyah mont giyinip evden çıktım. Kulaklığımı takıp şarkı dinleye dinleye İpeğ'in evine doğru gidiyordum. Hava biraz bozmuştu . Evin önüne geldiğimde kimse yoktu. İçeri girdiğimde perdelerin yede olduğunu ve her yerin alt üst olduğunu gördüm içim acıyordu.
Perdeler yerde olduğu için İpek gitmemek için direnmiş ve perdeyi tutunmuş olmalı, bunları tahmin ederken içim sızlıyor. Kardeşime sahip çıkan bir abla olamadım, ben nasıl bir ablayım diye kendimi suçluyorum. bunların hepsini aklımdan çıkarak İpeğ'in odasına çıktım.
Odasında dikkatimi çeken eski bir kutu vardı. içini açtığımda annem ile babamın yüzükleri , küçükken çok oynadığı onsuz yapamadığı tavşanı bi de mektup vardı.
Mektupta şöyle yazıyordu;
Evet Sevgili Okurlarım yorum yaparsanız beni çok sevindirirsiniz
Saygılarımla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Ben
ActionEylül ün ailesinin bir katil tarafından teker teker öldürülmesi ve o katili bulmak için her türlü yolu denemesi