Пролог

158 11 3
                                    

Докато се наслаждавах на сънят си ,изведнъж алармата ми звънна.
Станах лениво от леглото и отидох към банята .
О ,колко съм глупава забравих да се представя ..
Името ми е Сатън Джоунс ,на 17 години съм и съм дъщеря на най-известният мафиот в цял Лос Анджелис . По-точно помагам на баща ми ..
Майка - нямам
Починала е когато съм била на 4 годинки ..
Не я помня , но както и да е ..
Отидох до банята и си измих лицето и зъбите ..
След това слязох на долният етаж на къщата ни и се запътих към кухнята , влязох вътре и заварих баща ми заедно с останалите от бандата .
Да имаме банда , в която участват: Аз , Майк , Люк , Найл ,Зейн ,Луи , Лиам и естествено the big boss баща ми !
- Добро утро ! - поздравих ги
- Добро да е Съни ! - отвърнаха на поздрава , да наричат ме Съни на галено ,но само те .. Ако някой друг ме нарече така ,ще бъде оставен на място !
Да ,бива ме в стрелбата с каквото и да е оръжие и с ножовете ..
Та ,седнах да закусвам и баща ми започна да се прави на шеф :
- Сатън ,имаш нова задача ,трябва да посетиш един мой много стар приятел !
Засмях се ..
- Днес ми е почивният ден , не забравяй ..
Баща ми продължи да си налага своето :
- Хайде ,дъще бъди добра и зарадвай баща си отново ..
Склоних да отида ,само защото ме дразнеше а и честно нямах какво да правя ..
- Добре ,де ще отида ,хубаво ,само спри да мрънкаш .. Но искам някого с мен ! - засмях се
- Вземи който искаш ! - кимна ми баща ми след тази негова реплика ..
- Добре , Зейн и Луи ,идвате с мен!

Хей ,хей ...
Това е първата ми история и не знам как се получава за сега моля ви .. Драснете поне 2-3 коментара ако ви харесва..
Благодаря ви предварително .

√ Gunshot √Où les histoires vivent. Découvrez maintenant