Ahoj všichni! Tenhle nápad jsem měla v hlavě už hodně dlouho a konečně jsem se rozhodla, že to napíšu:)
Takže enjoy!♥♥unicorn♥
_________________
Je čtvrtek a já do sebe už celý týden házím jeden prášek za druhým. Hlava mě bolí tak, že za chvíli asi praskne, ale pořád žiju.Rozhodl jsem se si před prací zajít do Starbucksu pro kafe s nadějí, že by se mi udělalo aspoň trochu lépe.
Ten fakt, že jsem toho poslední dobou moc nenaspal, mi taky nedával sebevědomí.
Koupil jsem si latte a vyrazil za klukama do nahrávacího studia, kam se mi absolutně nechce.
Zmiňoval jsem se už, že mě zpívání nebaví a jen mě to táhne ke dnu? Ne? Tak teď se o tom zmiňuji.
,,Čau kluci." Mávl jsem na ně, když jsem přišel. Všichni pozdravili, jen Zayna sem tu neviděl. ,,Kde je Malik?" Kluci si nervózně vyměnili pohledy. ,,Tak odpovíte mi někdo?!" Řekl jsem přísnějším tónem a Niall se začal klepat. ,,Praštil se zpěvem." Vypadlo z Liama. Ten hajzl!
Se Zaynem jsme měli jasnou dohodu. Jestli odejde jeden, tak jedině s tím druhým. Oba dva to nebavilo a řekli jsme si, že to řeknem klukům společně. Je pravda, že u Zaynově odchodu se mluvilo už dýl, ale to protože je zasnoubenej s Pezz, řešej svatbu,.. a já jsem jen ten děvkař, kterej zpívání miluje a chce se jím živit dokud neskape. Tak to ani náhodou.
,,Aha.." Netušil jsem co na to říct. Kluci to naštěstí dál nerozebíráli a šli jsme nahrávat nový album. Bez Zayna.
Když jsme zkončili, okamžitě jsem zamířil domů, ani jsem se neobtěžoval rozloučit.
Doma jsme si lehl na gauč, pustil na plno Arctic Monkeys a užíval si pocit, že mám chvíli volna. Protože takových chvílí je opravdu, ale OPRAVDU málo.
,,No tak, Harry!" Zavolalo drobné děvče na kudrnáče stojícího ve stínu. On jen zakýval hlavou. Rose se rozběhla za ním a chytla ho za ruku.
Ona si čas s ním užívala a on taky, jen to na sobě nedal znát. Ale oba věděli, že mezi nima je velice silné pouto.
,,Chyť si mě, Stylesi!" Zakřičela a odběhla od zelenoočka někam pryč. On jen pokroutil očima a rozběhl se za ní, neznámo kam.
Když ji konečně chytl a objal ji, přiznal si, že nemá cenu skrývat to, co k ní cítí a snad poprvé za dobu co jsou spolu venku, řekl jednu celou větu. ,,Rose, jsi tak krásná. Proč jsem do teď dělal, jako bych k tobě nic necítil?" Zeptal se blondýnky stojící předním. Ta se jen po usmála a přeložila svoje rty na ty jeho.
Prudce jsem se zvedl a rozhlížel se kolem. Byl jsem doma. U sebe doma. Žádná pusa, žádná Rose, nic.. jen já a můj pokoj. ,,Co to kurva bylo?" Zašeptal jsem si pro sebe.
Snažil jsem se to ignorovat, ale sen se mi zaryl do paměti.
Rozhodl jsem se tedy jít ven a trochu se projít, vyčistit si hlavu, dát si třeba další kávu,..
Když už jsem byl obutý a připravený vyrazit, zazvonil mi v kapse telefon. Já ho jen otráveně vyndal a příjmul jsem hovor od neznámého čísla.
,,Harry Styles u telefonu." Řekl jsem. ,,Oh, dobrý den. Tady Jack Mathew, z rádia KLL, chtěl jsem se zeptat jestli máte chvilku čas." KLL? O tom jsem v životě neslyšel. ,,Samozřejmě, co by jste potřeboval?" Zeptal jsem se, když jsem zamykal vchodové dveře. ,,Já a moje kolegyně by jsme s vámi udělali rozhovor." Vzdychl jsem. ,,Dobře, nadiktujte mi adresu a já přijedu."
* * * * * * * *
,,Takže, Harry, máte nějaké moto nebo něco podobného?" Zeptala se dívka naproti mě. Moto?! Dělá si prdel?
,,Ne." Odfrkl jsem a on si nervózně prohrábla vlasy. ,,Ehm, tak teda,.. uff. Jak vám jde natáčení pátého alba?" Našla konečně slova a usmála se na mě. ,,Natáčení probíhá skvěle. Jsou nějaké potíže kvůli Zaynovi, který odešel, ale myslím, že to zvládáme." Lehce jsem se na ní usmál a ona mi úsměv opětovala. Její nervózita klesla a já se hned cítil lépe.,,Zayn Malik odešel?!" Vyjekla, když si uvědomila co jsem řekl. A když jsem si to uvědomil i já, věděl jsem, že mě kluci zabijou. ,,Můžem to prosím vystřihnout?" Zaculil jsem se. Dívka kývla.
Byla tak v šoku, že prostě odešla do jiný místnosti. Okamžitě jsem šel za ní. ,,Jsi v pořádku? Nechce-nechceš třeba vodu?" Zeptal jsem se a ona jen kývla, že ne. Posadil jsem se vedle ní a pozoroval ji.
Po chvíli se uklidnila a já ji všechno vysvětlil, ona se omluvila za přerušení rozhovoru a řekla, že mi zase pan Mathew zavolá a uděláme rozhovor znovu. Se vším jsem souhlasil, párkrát jsem se zeptal jestli je opravdu v pořádku a odjel jsem domů.
Jakmile jsem se ocitl znovu sám v prázdném domě, všechen stres na mě zase spadl. Párkrát jsem si přejel po mojí levé ruce, která bylá celá pořezaná. Byli tam jak jizvy, tak i čerstvé a nezahojené rány.
Zase jsem to chtěl udělat. Chtěl jsem se pořezat.
ČTEŠ
Secrets [CZ]
Fanfic,,Nejde o to, že jsem v nejznámější skupině na světě." ,,A o co ti teda jde!?" ,,O to, abych byl šťastnej a to teď nejsem.."