2:Tanışma

9 3 1
                                    

Işıl ile okula geldiğimizde derk sınıfa gidip oturmuşutuk ışık ile aynı sırada oturuyorum ve şuan hareketliliği dışında her şey normal gidiyodu
Ben pisgolgluğu okurken o oyunculuk okuyordu ve oyunculuğu şaşırtıcı derecede iyiydi sanırım dalmıştımki ışık"Dünyadan heline ışıktan heline " diyerek kıkırdadiki ve sınıfa Damla girmişti oda yanımda olan 4 kişiden biriydi o Damla aksoy Du içeri. Bağırarak girince ışıkla gülmeyi kesip o yöne döndük söylenerek" off yaa sınavdan 97 almışım napıcam" ışıkla birbirimize bakıp kahka atınca damla iyice sinirlendi ve biz kalem attı tam isabet başıma gelince yüzümü buruşturup kızgınmışım gibi yaptım damla bana şöyle dedi"helin acaba ışık yerine sen mi oyunculuk okusan knk"diyince ön dişlerimi gösterip sırrıtım"hmm olabilir aslında domino" dedim ve ortaya büyük bir kahka attım damlanın bizim grupta takma ismi dominoydu sınıfa gülerek giren İreme bize bakıp daha çok gülmeye başladı ve oda bana destek çıkan kardeşlerimden biriydi İrem keskin hemen "ne oldu irem ne bu hal dişlerin düşecek" dedim İrem ise kahkayı kesipyerine sırıtışıa bırakınca "matametikden 85 almışım" dedi ve ve biz öyle Bi kahka attıkki İrem suratı iyice bozuldu ışık ise "bende 92 almışım" dedi. Onların dediklerine hep güvendim kendime sordum acaba bana hiç yalan söyledilermi? Ama bozuntuya vermeden "Bende 95 aldım" dedim irem"benim notum çok yüksek annem kesin çok mutlu olucak"dedi ve garip bakışlarım damlayı buldu damla matematik den hiç ama hiç 100 aşağı almamıştı ve o an anladımki bize şaka yapıyordu ve "Damlaaa" diye çığlık atınca hepi bana döndü damlayı cimcikleyip "ne bizi kandırıyorsun 100 almışsa biize şaka yapıyor Allahın delisi" dedim ve bunları tek seferde söylediğime inanmazken hepsi damla dahil kahka atıklarında mutlu olmuştum sonra zil çaldı ve herkes dağıldı yani İrem ve damla onlar bizden farklı sınıflardandı ve daldığım yerden hemen ayılıp dersi dinlemeyi başladım sonrası ise çok boş geçti sonra okuldan hep birlikte çıktım kendime garip Bi şekilde şunu sordum "acaba bir gün aşık olur uyum?" dedim ve sırrıtım kızlar bana bakınca benim iyi olmadığımı ve doktora gitmemesi söylediler ve ben tabiki kahka attıp ve bordo kafeye girdik.

kimseye güvenme Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin