O çocuk canımı gerçekten çok yakmıştı. Ne var ki bu kadar kızılacak. Herkesin önünde boğazımı sıktı. Bunu düşündükçe kaşlarım çatıyor. Tamam yakışıklı bir çocuk ama neden bu kadar çok tepki verdi ? Saçları koyu bir renkti , dudakları dolgun , elmacık kemikleri belirgindi. Böyle düşünce daha bir farklı oluyordu. Normalde aşık olabilirdim. İlk defa bu şekilde düşünüyorum. Şuana kadar hiç kimseyle çıkmadım bile . Sadece komşumuzun oğluna aşık olmuştum o kadar.
+ Neyse görüşürüz canım. Arıyacağım ben seni .
-Ha?
Aa. Evet şuan tam Kübra'nın okulunun önündeyiz ve veda ediyoruz , vedaları sevmem. Yine dalmışım. Kübra bana sarılıp öptükten sonra okuluna doğru yürümeye başladı. Okuluna tam 2,5 saat sonra bulduk. Şimdikendi okuluma sıra geldi. Kübra okulunun içine girince arkamı dönüp yürümeye başladım. Burası biraz ıssız gibi ama içimde ürperti , korku vs. yok. Hava azda olsa esiyor.Üzerimde kapşonlu olduğu için sıkıntı yaşamıyorum. Biraz daha yürürsem birşey olmaz. Boş boş dolanırken aklıma Sarp geldi. Salak ama gerçekten çok yakışıklı biridir. 18 yaşında . Bizden bir yaş büyük ama pek sorun değil. Çünkü Kübra yanımda olduğu sürece sesini çıkaramıyor. Kübra'ya sanki birşeyler hissediyor. Bunun herkes farkında , kendisi itiraf etmesede. Bence öyle hissetmesi benim açımdan sorun değil. Fakat Kübra'nın sevgilisi var. Kübra her ne kadar sürtük gibi davransa da onun için bir Ahmet vardı. İlk defa bir erkeğe bu kadar değer veriyor ve seviyor. Kübra çok narin biridir. Fakat hiçmi hiç belli etmez , hep sert davranır. Ne zaman Ahmet'den bahsetsek Sarp'ın suratı asılır. Buda Kübra'ya birşeyler hissetiğinin kanıtı. O değilde Ahmet çok piçtir , kızlarla sürekli kızlarla haşır neşir olur. Kübra sırf mutlu olsun üzülmesin diye söylemiyorum. Arkamdan acayip sesler geldi ve tırstım. Arkamı döndüğümde 2 tane canavar gibi köpek vardı. Şuan gözlerim çıkacakmış gibi hissediyorum. Köpekler havlamaya başlayınca koşmaya başladım. Tabi bavullarla nereye kadar. Sonunda bir taksi çevirdim. Okulun adresini verdim. Yatılı okul olması bence iyi. Taksiyle pek anlaşamasakta okulun adresine bakınca bana sürtükmüşüm gibi bakmaya başladı. Elime telefonu aldım, baktığımda şarjı bitmişti. Bugün o çocuk dışında herşey çok kötü gibi gitmişti. Taksi durdurğunda başımı bacaklarımdan ayırıp geldiğimiz yere baktım. Ormanlık bir bir yerdi ve oldukça büyük bir okuldu. Taksiciye parayı uzattığımda elini uzatıp parayı aldı. İlk ayaklarımı sarkıttım ve arabadan inip bagajı açıp bavullarımı aldım. Taksi ilerlemeye başladı. Yani Okuluna Hoşgeldin Sedaa...
Okulun içine doğru yürüdüğümde bahçeye bakınmaya başladım. Ortada büyük bir havuz vardı. Oldukça şık bir okuldu. Önüme biri çıkıp birşeyler söyledi.