Chan'ın da yanlarına gelmesi ile altı genç kafede oturmuş Seungmin ve Minho'yu konuşuyordu.
"Abi niye söylemediler ki bize?" dedi Changbin."Bende çok merak ediyorum güzel bir neden olsa iyi olur" dedi Hyunjin tırnağını dişlerken.
Felix yanlarına sessiz kalmış sadece dinliyordu. Okulda ikiliyi sıkıştırcaklarını tahmin edebiliyordu.Aynen Felix'in dediği gibi olmuştu okula geldiklerinde öğle arasında ikiliyi spor salonunda yan yana oturtup tepelerinde dikilmişlerdi.
"Niye tepemizde dikiliyorsunuz amk" dedi Minho."Sizden bir açıklama bekliyoruz" dedi Jeongin kollarını birbirine dolarken.
"Açıklama?" diye sordu Seungmin tek kaşını kaldırarak.
"Evet bir açıklama mesela ortaokulda ki siz hakkında?" dedi Jisung.Minho ve Seungmin birbirlerine bakmış "Eh İlkokuldan beri arkadaşız işte" demişti Minho. Hiç biri bu kadar kolay söylemelerini beklememişti. "Peki bize niye hiç bahsetmediniz?" diye sordu Hyunjin.
"Yani öyle bilerek yaptığımız bir şey değil liseye geçtiğimizde farklı arkadaş grublarımız oldu ve okulda pek takılmamaya başladık" dedi Seungmin. "Size de öyle bilerek yapmadık hiç bu tür konular açılmadı ve arada kaynadı" dedi Minho.
"Peki şu karıcım kocacığım olayı ne?" diye sordu Jisung.
Minho içinden Beomgyu küfürler ederken söze girdi "O aramızda espiri gibi bir şey ortaokulda sınıftaki erkekler ile çok sıkıldık diye kızların oynadığı evciliği oynayalım dedik" dedi gülerek. Seungmin devam ettirdi "Oyunda da Minho'yu baba beni ise anne yapmışlardı sonra baya dalga geçmiştik karıcım kocacığım diye" dedi."Evet öyle oldu ama sonra boşandım" dedi Minho düz bir surat ile diğerleri ciddi kalamış ve gülmüştü.
"Bir şey daha sormak istiyorum?" dedi Jeongin diğerlerinin aksine epey ciddi bir şekilde. Seungmin'e yaklaşıp eliyle gözünün altını işaret etti "Yüzünde kapatıcı var sanırım ama morluklar gözüküyor" dedi. Seungmin'in gözünün içine bakmış "Bu morluklar neyin nesi?" diye sordu.Üçlü birbirlerine kısa bir bakış atarken Chan kaşlarını çatmış "Anlatmadığınız daha ne var?" demişti.
Seungmin tam yalan uydurmayı düşünürken omzunda hissettiği Minho'nun eli ve elinin üstüne konan Felix'in eli ile durmuştu.
Bu anlat onlara biz yanındayız anlamına geliyordu.Seungmin titrek bı nefes verip zorda olsa anlatmaya başladı.
Üstü biraz kapalı olarak herşeyi anlatmıştı diğerleri anında Seungmin'e destek olup nolursa olsun yanında olacaklarını söylerken Chan'ın onları gördüğü olayı da anlattılar.
Kısaca ikilinin ailesi iş için bir iki aylığına şehir dışına gidiyordu ve Seungmin'e bakmak için teyzesi gelicekti. Şöyle bir şey var ki teyzesi ailesine gösterildiğinin aksine deli dolu bir kadındı ve Seungmin'e gizlice yardım ederi.
Kısacası Seungmin iki ay rahat ve özgürdü.Kısaca bu konuları konuşup Seungmin daha fazla gergin olmaması için konuyu kapatmışlardı.
Sınıflara dağılırken Jisung gördüğü mesaj ile Minho'ya döndü "Emi çıkışta prova olcak demiş" dedi.
Minho oflamış "Bu ne ya ben bu kadar prova beklememiştim. Neyse en azından sen varsın bu işe de senin için giriştim" diyerek kıkırdamış Jisung'a göz kırparak sınıfına girmişti.Jisung arkasından bakakalırken dediği cümleyi düşünüyordu.
Onu için girmişti... Aklına Emi'nin ilk model olması için yanına geldiği zaman gelmişti. Minho ilk ona sorulmasını kabul ederse kabul edeceğini söylemişti. İçi gene anlamadığı his ile dolarken sınıfına girdi.Okul çıkışında konferans salonuna geçmişler ve Emi'nin heyecanla ortalıkta koşturduğunu görmüşlerdi.
"Hop bu ne heyecan Emi" dedi Chan.
"Ay gelmiş herkes toplanınnn!" dedi olduğu yerde zıplarken. Koşarak içeri girmiş sonra uzun bir askılık ile geri gelmişti "Kıyafetlerin bir kaç tanesi hazır!!" demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seassons / Minsung ✓
FanfictionHerşey Jisung'un Minho'nun üstüne uçmasıyla başlamıştı. texting-düz yazı Minsung hyunin chanmin changlix