Trandafirul roșu

9 3 0
                                    

    Little Garden este un oraș mic, în care toată lumea duce o viață liniștită și fericită, ce datează din anul 1860, fiind înființat de 7 fondatori de renume.
    -Narcissa St. John o romancieră de exceptie
    -Damon Lucius cel care avea să devină primul șerif al orașului.
    -Nathalia Lockwood avea să devină prima primărița orașului
    -Elena Salvatore un doctor excelentă
    -Elijah Gilbert profesor de istorie foarte bine pregătit în domeniu
    -Markos William șerif al orașului
    -Jossette Forbes un renumit detectiv.
     Little Garden, care și-a primit denumirea de la numeroasele grădini de trandafiri, zambile și lilieci, până la grădini de dovleci și ornamentale.
     Orașul a fost fondat în anul 1860.
Pare că a trecut mult timp de atunci, dar nu este chiar așa. La câte ascunde orașul acesta... parcă a trecut ca o zi.
      În ciuda faptului că era un oraș destul de mic, existau o grămadă de oameni în el. Printre care și Katherine Gilbert, care este și personajul principal în această povestire.
      Katherine adora să asculte poveștile depănate de la bunica ei despre creaturi supranaturale. Bunica ei mereu îi spunea că toate poveștile au un sâmbure de adevăr și poate nu sunt povești ci întâmplări. Când își întreba părinții dacă e adevărat ce i-a spus bunica ei, ea mereu primea același răspuns sec "sunt doar aiureli".
      Apoi bunica îi spunea că părinții doar vor să o protejeze de toate astea, fata nu știa ce să creadă.
      Locuiau într-un conac mare și superb, Katherine mai avea un frate și o soră, Kai și Elena. Ea era cea mai mică, Kai era fratele mijlociu, iar Alice era cea mare. În conac erau 8 dormitoare, 3 băi, 2 bucătării, 3 sufragerii, o cameră pentru copii, subsolul, debaraua și podul.
     Katherine urma să împlinească 18 ani, iar la fiecare aniversare tradiția orașului era să se planteze un trandafir în onoarea zilei de naștere. Ziua fondatorilor era exact după aniversarea ei. Ziua ei era pe 29 mai, iar ziua fondatorilor pe 30 mai.
 

   Hei! Acesta este primul volum, de aceea este atât de scurt, promit că pe celelalte o să le fac muuuult mai lungi, doar că acum voiam doar să fac o mica prezentare prin care va informez detaliile importante!

Blood-Sacrificiul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum