NOT: Bazı olaylar geçmişteki karakterler tarafından anlatılır.
NOT: Bu hikayede şiddet, uyuşturucu, intihar, vb maddeler içerir. Bu tür yasa dışı maddelerin kullanımına asla izin verilmemektedir. İyi okumalar.
Yirmi yaşındayım. İsmim Annabelle. Ama herkes bana Belle der. Anlamı güzel demekmiş. Üniversiteyi gidiyorum. Babam gibi moda tasarımcısı olmak istiyorum. Üniversitede bana çıkma teklifi eden çoktu. Ama ben istemiyorum. Sonuçta gelecekte evlenmekle ilgi planım yoktu. Okul çıkışı arkadaşlarımla gece kulübünde buluşmaya karar verdik. Eve gittim. Babam birisiyle konuşuyordu. Tek anladığım şey bu işin kârlı olucağıydı. Babam zaten hep işkolikti. Yine işe daldığını düşündüm ve hazırlanmak için odama gittim. Başlangıçta ne giyeceğimi bilemedim. Sonra pembe giymeye karar verdim.
Pudra pembesi elbise giydim. Pembeyi çok severim. Ve bu yüzden o renge uygun ayakkabı giydim.
Saçlarımı maşa yaptım. Ama kendisi doğal dalgalıymış gibi göstermeye karar verdim. Ve kıyafetime uygun makyaj yaptım. Aynadaki yansımama baktım. Kendimle gurur duydum. Artık gitmeye hazırdım. Aşağa indim. Babam beni yanına çağırdı.Annabelle'in babası
_"Annabelle seninle biraz konuşalım."Yanına gittim.
Annabelle
_"Sorun nedir baba."Annabelle'in babası
_"Durumumuz hiç iyiye gitmiyor. Biz batmak üzereyiz Belle. Goodman ailesinin bir teklifi var. Oğlu Victor ile seni evlendirmeye karar verdik."Öfkeyle bağırdım.
Annabelle
_"Peki bu planda beni düşündün mü. Yoksa kendince mi yaptın."Annabelle'in babası
_"Belle bu insanlar çok zengin. Biz batıyoruz. Victor ile evlenmen senin hayatını kurtarır."Annabelle
_"Hayır benim hayatımı değil senin hayatını kurtarır. Gözüne o kadar çok para hırsı bürümüş ki. Sevgiyi unutmuşsun. Kendi öz kızını satıyorsun."Annabelle'in babası
_"Belle senin hayatını kurtarıyorum daha ne istiyosun."Annabelle
_"Biliyormusun. Victor bir katil. Hem o da benimle evlenmek istemeyecektir. Yani bu işten vazgeç."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞTEKİ HÜZÜN
General FictionHer zaman adaletin yanında oldum. Herkes beni sevmese bile, ben onlara yardım ettim. Yaşadığım ailenin kriterlerine uymuyorum. Bu yüzden bana yasak aşkın meyvesi lakabını taktılar. Herşeyim altüst oldu. Ama biliyorum. Bir gün gelecek ve adalet yerin...