AGNES'İN ÖLÜMÜ

26 3 0
                                    

GEÇMİŞ

NOT: Burda olaylar Victor'un ağızından anlatılacak.

On sekiz yaşındayım. Cumartesi günü sevgilim Agnesin doğum günü. Yani tam bir hafta kaldı. Kendisi on altı yaşına girecekti. Onun için şimdiden hazırlık yapıyordum. Artık kararlıydım. Üniversite bittiğinde Agnesle evleneceğim. Bu konuyu babamla konuşmaya karar verdim.

Victor
_"Baba bir hafta sonra Agnese evlenme teklifi etmeye karar verdim."

Baba
_"Oğlum yoksa sen âşık mı oldun."

Victor
_"Evet baba. Onu çok seviyorum. Kendi canımdan daha çok."

Baba
_"Peki oğlum bu kız senin dominant olduğunu biliyor mu."

Victor.
_"Biliyor baba. Hatta kızlarımdan biri. İlk defa biri bana bunun yanlış olduğunu söyledi. Bu kız beni kendine bağladı."

Baba
_"O zaman aile yüzüğünü al ve ona evlenme teklifi et."

Victor
_"Doğum gününde yapıcağım. Hem Annabelle fikrini söyler. Süsler konusunda."

Baba
_"Oğlum Annabelle li karıştırma. Onun sana olan bakışlarını gördüm."

Victor
_"Baba Annabelle ile ben sadece arkadaşız. O da beni arkadaş olarak görüyor."

Baba
_"Oğlum Annabelle senden hoşlanıyor. Bunu onun gözlerinden gözüküyor."

Victor
_"Yapma baba. Annabelle babası gibi moda okumak istiyor. Bu yüzden benimle konuşuyor."

Baba
_"Sen ne dersen o olsun oğlum."

Aile yüzüğünü aldım ve kuyumcuya gittim. Biraz kararmıştı. Agnese yakışıcağını düşündüm. Sadece parlatmak gerek. Yolda Annabelle karşıma çıktı.

Annabelle
_"Victor burda ne yapıyorsun. Ben Agnesin doğum günü için bir organizasyon yapıyorsun sanıyordum.

Victor
_"Aslında yaptığım şey organizasyonun parçası."

Annabelle
_"Aaaa merak ettim şimdi. Nedir bu organizasyon."

Victor
_"Sana söylemekte sakınca bulmuyorum. Sonuçta sen benim çocukluk arkadaşımsın. Agnese evlenme teklifi etmeye karar verdim. Aile yüzüğü biraz kararmış onu parlattıracağım."

Annabelle'in yüzü soldu. Agnese evlenme teklifi ediceğimi duyunca sinirlendi. Ama tatlı bir ses tonuyla konuştu.

Annabelle
_"Şanslı kız. Sonuçta sevdiği kişiyle hayatlarını birleştiriyor."

Victor
_"Asıl şanslı olan benim. Sonuçta Agnesle beni tanıştıran sendin."

Annabelle
_"Bir şey soracağım."

Victor
_"Tabi buyur."

Annabelle
_"Agnese şiddet uyguladığını ikimizde biliyoruz. Onun canını yakmaktan vazgeç. Yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim."

Victor
_"Bunu sana kim söyledi."

Annabelle
_"Agnesin bedeni morarmış bir şekilde buluyorum. Seninle çıkmadan önce böyle değildi. Senden sonra bedeni morardı. Tabiki Agnes senin psikopat olduğunu saklıyor. Sonuçta kim sevdiğini parmaklıklar ardında görmek isterki."

Lafları çok iğneleyeciydi. Karşımda en yakın arkadaşım olmasa onun haddini bildirirdim. Ama karşımda en yakın arkadaşım vardı. Lafı daha fazla uzatmak istemedim.

Victor
_"Daha sonra konuşuruz."

Ordan uzaklaştım. Aile kuyumcumuzun yanına gittim. Beni görür görmez hemen yanıma geldi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GEÇMİŞTEKİ HÜZÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin