-Rainy...trezeste-te....RAINY! (asta era mama..)
-DA, SUNT TREAZA! Am intarziat la scoala?
-La scoala? ESti in a doua saptamana de vacanta, Rainy, e vara!
Mdea...si acum urmeaza intrebarile:
-Si de ce m-ai trezit? Cat e ceasul?De fapt ce conteaza, e vara..punandu-mi perna pe fata*
-Da, e vara...Iar eu, impreuna cu tatal tau ne-am gandit sa-ti facem o surpriza. Am observant amandoi ca petreci mult timp in casa si chiar nu credem ca iti face bine..
-O, nu....
-O, da!Am dat o multime de bani pentru a-ti rezerva un loc intr-o tabara la munte...ieeei!iei?
-O tabara...?..la munte...?...Chiar nu trebuia, mi-e foarte bine aici! Mda, si ma rog, pentru asta m-ai trezit la...uitandu-ma la ceas*....7:30?!
-Da,pai trebuie sa iti faci bagajul, nu vrei sa pierzi autobuzul. E la 12:00.
-Poftim?!
Dar mama iesise din camera fara sa spuna nimic.Ma simteam de parca tot ce isi dorea era sa scape de mine..Pai nu am timp de pierdut, nu mi-am pus prea multe,3 perechi de blugi, 5 tricouri, bla, bla, bla...si am iesit pe usa fredonand cu castile in urechi "they don't need to understand" de la Black Veil Brides.m-am pus la masa, iar tata observand ca nu sunt prea incantata de idea lor ma consola spunandu-mi ca si alte college mai merg impreuna cu mine.
M-am prefacut ca ma simt mai bine si am vrut sa plec spre scoala, unde spunea mama ca vine autobuzul dupa elevi. Mama ma striga spunand ca ma duce ea, sa nu cumva sa intarzii, ceea ce eu chear speram..
Am ajuns. Am intrat in autobus. Da, tata avuse dreptate...mai veneau colege de-ale mele...cele 3 "printese" ale clasei. Minunat! Am incercat sa le ignor pe cat posibil si am cautat un loc liber sa ma asez..aveam 2 variante:locul de langa "printesa" suprema, sau de langa un tip adorabil, brunet, cu ochii albastrii, normal ca am ales "printesa", nu il mai vazusem niciodata si ar fi fost ciudat sa ma asez lana el..
Drumul a durat 5 ore, pentu mine 5 vesnicii langa inaltimile lor.
Dar a trecut, ieeei! Acum nu ma rugam decat sa nu pic cu vreuna din ele in aceeasi camera, sau mai rau, cu toate!
Norocul a fost de partea mea. Colega mea de camera era o fata brunet-roscata, cu ochi caprui, care parea foarte de treaba!
Chiar speram ca cele 2 saptamani de tabara sa se sfarseasca cat mai repede..nu am vrut niciodata sa fiu aici..dar am fost obligata...cand mama spune ceva, trebuie rspectat..Toti, inclusiv colega mea de camera au plecat jos sa manance...mai putin eu, nu-mi era foame si am rugat-o le Penny(pentru ca asa o chema) sa le transmita asta profesorilor insotitori.
Eu una, fiind epuizata de pe drumul terorii, m-am bagat direct in pat adormind fara problemee.
CITEȘTI
Rainy~An unusual life
WerewolfRainy era doar o fata obisnuita, o fata atasata de orasul ei, de casa ei, de toti pretenii ei.Intr-o vara, cand cand rainy avea 14 ani a fost obligata de parintii ei sa mearga intr-o tabara, impreuna cu alti colegi.Nici Rainy nici parintii acesteia...