Mister..

83 7 0
                                    

Simteam ca mi se inmoaie picioarele si ca urma sa lesin. Creatura imensa se apropia de mine cu ochii mari si galbeni fara a scoate vreun sunet.

Incepu sa fuga spre mine cand cazusem, aproape lesinasem pana am observant ca acel lup infiorator trecu in viteza si disparu aruncandu-mi o privire triumfatoare. Am simtit nevoia sa merg dupa el, dar m-am razgandit si m-am inntors la tabara unde Penny iesise sa ma caute.

-Unde ai fost?

-Nu am putut sa dorm si am iesit sa ma plimb..

Nu stiu de ce .. am evitat sa ii spun lui Penny ce se intamplase..Ma rog..

De dimineata eram foarte obosita, nu dormisem toata noaptea gandindu-ma la ce se intamplase..A doua zi eram liberi sa facem absolut ce ne doream, iar eu, surprinzator pentru toata lumea am vrut sa merg in padure..Penny se oferi sa vina cu mine, dar refuzasem rugand-o sa inteleaga ca as vrea sa fiu singura.

-Prea binee..

Era atat de placut si de liniste acolo.!..

Ma asezasem pe o stanca cu caietul in mana, incepand sa schitez trunchiul unui copac, fredonand un negativ de vioara.. Nu stiu ce ma apucase..

Lasand caietul jos sa ma uit mai atenta la copac, vazusem altceva...Era lupul negru pe care il vazusem si si noaptea trecuta.

Statea langa copac cu urechile ciulite parca ascultandu-ma. Am continuat sa cant incepand un nou desen langa copac, cu acea minunata creatura care nu imi atrease atentia pana atunci.

Se auzira niste pasi, venind dinspre tabara. Ma uitasem in spate si il vazusem pe Alex in spatele meu.

-Tare idea cu lupul..Cum ti-a venit?

Am aruncat o privire spre copacul langa care vazusem lupul...care acum disparuse.

-Nu stiu..mi s-a parut prea gol..si am inceput un lup..

-Ai o imaginatie bogata :)).

-O iau ca pe un compliment..Dar tu ce cauti aici?

-Liniste, pace si pe tine.

-De ce?!

-In tabara e galagie, scandal si e ora mesei.Profesorul mi-a spua sa te chem.

-Nu imi e foame..dar, vin imediat..du-te inaintea mea.

-OK.

Dupa ce m-am asigurat ca a plecat am pornit in directia din care venise lupul(cel putin era directia din care credeam ca a aparut). Nu ma inselasem, dupa 5 minute de mers observasem 2 ochi stralucitori si galbeni care ma priveau dintr-un tufis.

Apoi...Totul s-a facut negru..

Mam trezit in exact acelasi loc in care vazusem Lupul. Era seara si soarele apuse ..Dar ma simteam ciudat, nu stiu cum as putea sa-mi descriu starea pe care o simtisem. Auzeam cum cei din tabara ma strigau, chiar daca eram cam la mai bine de 1 km de ei...

 Cand am ajuns profesorul ma mustra, si mare lucru ca scapasem doar cu o mica cearta...aawwwww! Se bucura sa ma vadaaa :3..

-Unde ai fost?!(Penny si Alex in cor)

-M-am plimbat...atata tot..

Uau, ce intampinare adorable..se vede ca tineau la miineee :D :3.

Rainy~An unusual lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum