Sarutul

129 9 0
                                    

S-a uitat la mine ca si cum as fi salvat pamantul de sfarsitul lumii.Nu se mai uitase niciodata nimeni asa la mine,ma simteam bine ca in sfarsit imi apreciaza cineva ideile si voiam sa se intample asta mai des.

-Esti un geniu,imi spune el inainte sa se apropie de mine si sa ma sarute.Simteam cum in stomac mi se zbateau mii de fluturi.Ii simteam buzele lui peste ale mele,incerca sa ma faca sa deschid gura,dar eu m-am speriat si l-am respins.Nu ca nu as fi vrut sa continuam,dar nu voiam sa ma indragostesc de el,nu dupa ce mi-a facut.

De rusine,am fugit si l-am lasat cu ochii in soare.Voiam sa fiu singura iar im minte imi veneau tot felul de intrebari stupide.Daca s-a indragostit de mine?Ce s-ar fi intamplat daca continuam?

Toata ziua m-am gandit la acel sarut,trebuia sa ma pregatesc sa dau ochii cu el.Stiam ca o sa ma caute acasa la sfarsitul orelor,asa ca i-am spus mamei sa-i zica ca nu ma simteam bine si am adormit.Voiam sa aman momentul,asa poate imi faceam mai mult curaj sa vorbesc cu el.Dar pe masura ce timpul trecea,ma gandeam ca poate mai bine vorbeam cu el in seara asta decat maine,dar daca maine nu mai aveam chiar nici un pic de curaj? Am coborat sa-i spun mamei ca m-am razgandit,in acel moment cineva a inceput sa bata la usa.Inima imi batea din ce in ce mai tare,iar cand l-am vazut intrand am simtit ca inima mi se opreste si ca ma inrosesc.Am incercat sa ma comport cat mai normal cat timp mama a stat cu noi.

-Mama,poti sa ne lasi putin singuri?Avem ceva important de discutat?

Mama mi-a aruncat o privire care spunea Esti sigura?I-am facut semn sa plece,iar ea s-a resemnat si a parasit camera lasandu-ma singura cu Justin,baiatul care ma sarutase astazi.El a spart gheata primul, spunandu-mi:

-Imi pare rau daca te-am facut sa te simti inconfortabil,m-am lasat dus de val cand am auzit ce mi-ai spus.Ma ierti?Ma intreaba el cu o fata de catelus plouat.

-Sigur ca te iert.I-am spus eu cu capul plecat,nu aveam curajul sa ma uit in ochii lui.Si mie imi pare rau ca am fugit fara sa-ti spun nimic,m-am...

-Nu trebuie sa iti ceri scuze,a fost vina mea.Mi-am ridicat ochii din pamant si m-am uitat la el.Cand privirile ni s-au intersectat,m-am simtit ca si cum Cupidon ma nimerise cu o sageata a iubirii.Nu-mi venea sa cred,incepeam sa ma indragostesc de cea mai rea persoana din lume?Chiar daca a inceput sa vorbeasa,tot nu am iesit din starea in care ma aflam.L-am fixat cu privirea si ma uitam la el fara sa fiu atenta la ce zice.

-Deci m-am gandit la ce ai zis astazi,cred ca este o idee foarte buna sa facem altceva pentru el.Maine putem sa ne intalnim cu nemernicul ala si sa-i propunem sa se gandeasca la un alt favor pe care sa il facem.Sarah,tu asculti ce zic?M-a intrebat uitandu-se la mine cu o sprancean ridicata.Cand mi-am auzit numele am tresarit.Isi daduse seama.

-Oh,scuze.Ma gandeam la cat de proasta am fost ca am avut incredere in Jake,l-am mintit eu.Ce ai spus?

-Am spus ca maine o sa mergem sa vorbim cu el,poate il facem sa se razgandeasca.Ce zici?

Am incuviintat chiar daca nu imi placea sa-i vad fata nesimtitului aluia.

Dupa ce a plecat,mama a venit in camera mea sa ma intrebe ce s-a intamplat.

-Justin m-a sarutat si din cauza asta nu vroiam sa-l vad.Mama a dat din cap ca si cum ar intelege situatia,dar stiam ca nu-i placea.Nu ii convenea faptul ca am crescut si in plus mai ii era si frica sa nu patesc ca ea.

-Dar stai linistita,nu suntem impreuna.Am vazut ca fata mamei se lumineaza si am imbratisat-o.

-Stai linistita,mereu o sa fiu fata ta.Am simtit cum lacrimi de emotie imi invadeaza ochii,iar cand m-am uitat la ea,am observat ca si ea plange.

SecreteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum