Amintiri neplacute

237 11 1
                                    

Ma indrept spre o banca si ma asez fara sa-l bag in seama pe Justin care ma privea intens.Nu-mi placea deloc sa ma priveasca cineva in acel fel si sa ma scaneze din cap pana in picioare,ma simteam intimidata.

S-a asezat in spatele meu si inima mea a inceput sa bata din ce in ce mai repede,eram sigura ca avea sa inceapa sa-mi vorbeasca.

Chiar atunci cand se pregatea sa zica cineva,doamna Amber a intrat in clasa.Ne-a privit pentru un moment inainte sa vorbeasca:

-Buna ziua,dragilor!Dupa cum ati observat avem un coleg nou pe nume Justin Drew si o sa-si petreaca anul acesta impreuna cu noi.

Toti baietii se uitau la el ca la un extraterestru,pe cand fetele il sorbeau din priviri.Nu inteleg ce vedeau la el,nu era deloc atragator...Doamne,ce tot spun,era chiar foarte atragator.

Fara sa-mi dau seama, m-am intors spre el si i-am zambit.Dar cand am revenit cu picioarele pe pamant,m-am intors la banca mea si mi-am spus furiosa :La naiba,acum chiar ca nu ma va lasa niciodata in pace.

Pe la jumatatea orei il simt pe Justin cum se apropie de urechea mea si imi sopteste:

-Mi-a fost dor de tine,iubire!

Cand am auzit ce a spus,mi-au revenit in minte toate amintirile cu el.

Il cunoscusem intr-o seara cand el impreuna cu familia lui au venit pe la noi,parintii lui fiind sefii tatalui meu.Cand l-am vazut pentru prima data am stiut ca avea sa-mi cauzeze o multime de probleme,si se pare ca nu m-am inselat.

Intr-o seara am fost cu el la o petrecere,chiar daca nu am vrut, tata ma obligase.La petrecere,Justin m-a lasat singura iar eu neavand ce face m-am gandit sa ma distrez putin,asa ca m-am apucat sa beau.Cand Justin a aparut si m-a vazut dansand pe langa niste baieti,m-a tras deoparte si a inceput sa ma ameninte.

-Daca nu vrei sa le spun parintilor tai despre ce s-a intamplat in seara asta,imi vei face o favoare.Imi era foarte frica de cum ar putea reactiona parintii mei,tata sigur ar fi inebunit si nu m-ar mai fi lasat sa ies din casa niciodata.

-De parca nu ar afla,cand m-or vedea in halul asta o sa isi dea seama imediat.

-Nu si daca o sa dormi la mine in seara asta,iar maine o sa gasesc eu o explicatie.

-Si care ar fi explcatia,iubire?il intreb eu curiosa,neasteptandu-ma sa-mi spuna asa de repede.

-O sa le spunem ca au venit parintii mei sa ma ia mai devreme si te-au luat si pe tine.Am fost la mine,am mancat iar tu ai adormit si nu te-am mai trezit.Ce zici este bine?Nu puteam sa neg,era un plan foarte bun,dar ma temeam de ce imi va cere sa fac.Chiar daca nu aveam incredere in el,am incuviintat.

-Bine,atunci ma vei ajuta sa o rapesc pe prietena mea,Nadia.

Chiar atunci ma intrerupse profesoara:

-Sarah,vrei sa te duci tu la tabla?

Cand s-a terminat ora,am fugit inainte ca Justin sa ma opreasca sa vorbesc cu el.Chiar cand am ajuns in dreptul dulapului meu,cineva ma prinde de mana.

-Iubire de ce fugi de mine?Ti-am facut ceva?ma intreaba Justin zambind ca un dobitoc.

-Sa inteleg ca nu iti aduci aminte?i-am raspuns furioasa si am fugit spre baie.Stiam ca nu avea sa intre niciodata acolo.

Am inceput sa plang cand mi-am amintit cum tipa Nadia cand Justin a inceput sa arunce cu pamant peste ea.Nu puteam suporta ideea ca l-am ajutat sa o ingroape de vie,chiar in padurea de la marginea orasului.

Aveam cosmaruri aproape in fiecare seara,dar nu puteam spune nimanui deoarece riscam sa ajung la inchisoare.





SecreteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum