het begon geweldig

29 0 0
                                    

Ze ligt in bed na te denken over hoe goed de eerste dag verliep het was geweldig nieuwe vrienden en een nieuw begin morgen word hopelijk weer een geweldige dag. Het is 00:00 ze pakt haar tas in en zet haar kleren klaar. Dan gaat ze in bed liggen en ze valt in slaap. De volgende dag wordt ze 08:00 wakker ze komt te laat! Snel rent ze naar de douche, ze glijd uit en slaat haar hoofd tegen de wastafel. Als ze weer bij komt ligt ze bloed in plasje bloed bij haar hoofd en een schaafwond bij haar arm. Ze probeerd op te staan en ze gaat onder de douche staan ze heeft hoofdpijn. Als ze uit de douche komt. het is al 9:00. Met tegenzin trekt ze haar kleren aan en zet make-up zoals ze altijd doet eyeliner, faundation, blush en lipstick. Als ze op school aan komt is ze al veel te laat voor de les van mvr. Loyd.
Mvr. Loyd vraagt meteen waar ben je geweest kind Shevainy antwoord met thuis ik had me verslapen, als ze naar haar stoel loopt valt ze neer op de grond en alles wordt zwart voor haar ogen het volgende dat ze weer ziet. Is dat ze wakker wordt in een ziekenhuis bed in plaats van het klas lokaal waar ze neerviel. Hoelang ben ik weg geweest ze probeert recht op te gaan zitten maar haar hoofd doet te veel pijn dus ze besluit maar om te blijven liggen dan komt de dokter naar binnen en zegt je heb een hersenschudding maar het komt goed je mag al bijna weg hoor. Shevainy kan er net een glimlachje van af brengen maar meer ook niet. De oma van Shevainy zegt weet je wat jij nodig hebt een lekkere vakantie. Als je uit het ziekenhuis komt vraag ik wel voor verlof dan kunnen we ergens samen naar toe. Op reis dat wou ik altijd al. Het zou geweldig zijn. Maar in elk geval neem je rust maar want als je uit het ziekenhuis bent gaan we op reis naar een ver land. Als oma weg is valt Shevainy in slaap ze droomt over haar moeder.

                          ~DROOM~
Shevainy ziet haar moeder meegenomen worden door een schaduw. Ze kan er niks meer aan doen haar moeder is weg. Shevainy staat opeens in een lege ruimte met een spiegel.

AloneWhere stories live. Discover now