dromen zijn bedrog

23 0 0
                                    

Shevainy schrikt wakker. Ze kijkt om zich heen en beseft dat het een droom was. Hijgend en bezweet gaat ze recht zitten, haar hoofd doet minder pijn als gister. Als ze naar haar drinken grijpt valt ze uit bed. Ze stoot haar hoofd tegen de grond waardoor ze bewuste loos raakt en alles wordt zwart voor haar ogen. Als ze wakker wordt voelt ze iets in haar hand en hoort ze iets piepen. Ze opent haar ogen en ziet haar oma. Haar oma lacht vriendelijk en geeft haar een kus op haar voorhoofd en verluistert zacht. Het komt goed. Na die woorden valt ze in slaap. Het is 15:25 als ze weer wakker wordt. In haar kamer staan haar twee vrienden jay-lynn en jay-neiro ze komen haar een beterschaps kaart brengen en een boeket bloemen. Dankjewel. Haar klasgenoten gaan weer haar kamer uit. Haar oma komt naar binnen lopen met een kom groente soep en wat water. Ik heb geen honger oma.Je moet wel wat eten je bent erg bleek. Ze neemt een paar happen. Daarna zit ze vol en kan niet meer en geeft alles weer over. Ze drinkt wat water en gaat douchen. Ze trekt een pyjama aan en gaat weer in het bed zitten. Het is hier zo saai oma ik wil wat gaan doen alles is beter dan dit. Ze gaan je nog even controleren en als je helemaal weer gezond bent ga je weer weg en dan gaan wij naar Spanje ik heb al gekeken en het zag er fantastisch uit. Shevainy zucht ik hoop dat ik hier snel weg kan, op dat moment komt de dokter binnen en zegt dat is spoedig je testen zijn goed dus voor dat jij het weet ben je weer op school aan het leren. Shevainy gaat in haar bed liggen en valt in slaap voordat Ze het door heeft ligt ze weer te dromen.

                  ~Droom~

Shevainy staat weer in de zelfde witte kamer maar nu is er ook een stoel en ook een spiegel. Shevainy loopt naar de spiegel toe en gaat er voor staan. Ze ziet schimmen achter zich. Is ze in een soort spook dimensie beland Shevainy kijkt nog dieper in de spiegel ze ziet haar moeder en een schaduw die steeds dichter bij komt het lijkt alsof hij uit de spiegel probeert te komen maar iets houd hem tegen Shevainy slaat de stoel tegen de spiegel hij breekt en de hele kamer wordt zwart.

AloneWhere stories live. Discover now