1.0

3.8K 179 6
                                    

Toate lucrurile acestea au fost atât de ireale pentru Clara.

După ce că niciodată nu a fost expusa la sexualitate sau orice de genul acesta,la cei 15 ani Clara Elizabeth Bevan se simte ca o printesă care urma să calatoreasca într-un avion privat.

Și-a pus rochia ei de lux,și și-a adunat păpușile și decorațiunile într-o valiza veche,sărutându-si familia de la revedere.

Ea are de gând să-și întâlnească viitorul soț,Harry Edward Styles.

El e un foarte bun bancher,ce o dorește pe Clara,pentru a-i atinge pielea palidă,pentru a vedea cum ochii ei albaștri-cenușii îl privesc în timp ce-i suge penisul cu buzele ei pline,de piersică.

Dar mai presus de toate,își dorește să audă cuvântul "Daddy"ieșind din buzele ei inocente.

Când ea a ajuns la aeroport,a fost întâmpinată de un Rolls-Royce;o mașină de care a auzit,dar niciodată nu a visat la luxul de a fi la peste 500 mile până în prezent.

Ea întrebă"De ce el conduce pe cealaltă parte a mașinii?"Acest lucru a fost destul de nou pentru aceasta.

Ea înghețase de frig din cauza iernii grele din Anglia.

"Domnule,aveți căldură în această mașină?"ea îl bătu pe șofer pe umăr.

"Da domnișoară Bevan"a zâmbit și a privit înapoi prin oglindă.

Ea îi mulțumi cu bucurie înainte de a se așeza unde îi era locul.

30 de minute mai târziu,mașina trase înauntrul unei porți marcate "Styles",catre cea mai mare casă văzută în cei 15 ani ai ei pe acest pământ.

Portiera se deschise,iar ea păși afară,neștiind la ce să se aștepte.

Clara urcă scările,după care ciocănii la ușă.Aceasta a fost deschisa imediat de un om cu ochii de un verde pătrunzător.

"Tu trebuie să fi Clara"se uită în jos la ea,încercând să-și păstreze erecția unde îi era locul.

"D-da domnule"răspunse sfioasă,privindu-l mai de aproape.

"Sunt Harry Styles,dar îmi poți spune Daddy."

Daddy~H.S. au II RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum