2.0

3.7K 164 16
                                    

"Daddy?"spune părând confuză.

El o duce în camera de zi și se așează.

"Da,de aceea ei ma numesc daddy dom.I'm your daddy,you're my little princes(A/N suna mai bine pe engleza);eu iți fac cadouri și te fac să te simți bine.Iar tu la rândul tău,mă faci să ma simt bine.Poți avea orice dorești,păpuși,rochii noi,orice."el zâmbi.

"Pot obține chiar și o pereche de pantofi!?"ea chicoti fericita.

"Da,orice."

"Ce zici de o cutie de bijuterii!Mi-am dorit întotdeauna o balerină!"ochii ei se luminau doar gandindu-se la aceste posibilități.

"O sa-ti arat care este dormitorul tau."a luat-o de mână și a condus-o sus pe scări.

"Dasha va veni sa te cheme atunci cand este timpul sa cinăm"continuă sa urce scarile fara sfarsit.

El deschise o ușa doar pana la jumatate.

Clara icni.

"Camera are mai multe haine decât Jernican!"ea gândi.

Insepctând în continuare,găsi o ușa prin dulap la fel ca in The Chronicles Of Narnia pe care ea a împrumutat-o de la Anna-Kate.

În colț,era plin de obiecte de culoarea roz-pastel,pe care ea nu le-a mai vazut niciodată.

"Ce sunt astea daddy?"

"Astea sunt vibratoare,pisoi."el rânji.

"Cum se folosesc?"Clara continua sa fie curioasa.

"Vrei să-ți arăt?"începe să mearga mai aproape.

"Desigur Har-adică daddy."Clara zâmbi către el.

El deschise un dulap si scoase un baț de plastic.A dus-o pe pat,punând jucăriile jos.

"Daddy este gresit sa vrei sa ma saruti."s-a uitat la el nervoasa.

"Niciodata nu gandi ca este gresit sa vrei sa ma saruti păpușă."

Harry a tras-o lângă el și i-a ciugulit buzele .(A/N era 'pecked her lips',nu am stiut cum sa traduc altfel)

"De ce sunt umedă în zona intimă daddy?"ochii Clarei se măriră.

"Te-ai excitat baby."ridică batul de plastic,si o aseaza pe ea pe pat.

El a început să-i tragă in jos chiloții dar ea se ridica repede sus.

"Mama mi-a spus că nimeni nu are voie sa ma atinga acolo!" l-a avertizat.

"Ei bine,eu nu sunt mama ta,i'm your daddy si eu spun ca e voie."

Când aerul rece îi lovi sexul,ea gemu ușor.

Clara nu a mai avut o experiență ca aceasta înainte.

"Let daddy make you feel good."

A poziționat vibratorul pe clitorisul ei,iar aceasta imediat a țipat de plăcere."DADDY!"

Ea nu a mai experimentat asta până acum.

Modul în care se uita,gemea și se agita,îi făcu pantalonii să se mărească.

Ea a început să simtă o presiune în burtă.

Cuvintele ieșite din gura lui Harry,au ajutat-o să-și dea drumu.

Se simțea atât de bine.

"Mersi daddy."

-----------------------------------------------------
1)Dau dedicații,dorește cineva.......?Nu...?Ok....
2)M-am apucat de tradus o nouă carte "10 steps away" poate aruncati un ochi si pe la ea,poate o parere,poate un vot...Multumesc,anticipat!:-)

Daddy~H.S. au II RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum