Part 2

21 1 0
                                    

#စည္း

Zawgyi

သုတ -"ငါ...... ငါမုန္႔သြားဝယ္မလို႔လိုက္အံုးမလား?"

ဖိုးရွိုင္း -(အဲ့ေမးခြန္းေမးတိုင္း အၿမဲတမ္းစကားလမ္းေၾကာင္းလႊဲတယ္)
"မ မလိုက္ေတာ့ဘူး ငါ လုပ္စရာေတြရွိေသးလိုိ႔"

သုတ -(မင္းမသိသင့္ေသးဘူးထင္လို႔ပါ။မင္းကိုခ်စ္တယ္ဆိုတာကို)
......................................................................
The next day

ရတီ -"နင္ကငါ့ကိုအရင္ေဘာလံုးနဲ႔လာကန္ေလ"

ဖိုးရွိုင္း -"မေတာ္တဆလို႔ငါေျပာၿပီးၿပီေလ"

*ထိုစဥ္သုတ ရန္ပြဲျဖစ္ရာေနရာသို႔ေရာက္လာသည္*

သုတ -"ေဟ်ာင္ဘာျဖစ္တာလဲ"

ဟိန္းထက္ -"ဖိုးရိုွင္းက ရတီ ကို ေဘာလံုးနဲ႔ ကန္မိသြားတာ၊ထံုးစံအတိုင္း ရန္ျဖစ္ၾကတာေပါ့ကြာ"

*သုတ က ဖိုးရွိုင္းအေရွ႕မွာရပ္၍*

သုတ -"မေတာ္တဆျဖစ္တာပါ နင့္ကိုသူကဘာလုပ္လို႔လဲ ေဘာလံုးေလးနဲ႔ကန္မိတဲ့ဟာကို"

ဖိုးရွိုင္း - (ကြၽန္ေတာ့္ေရွ႕က မားမားမတ္မတ္ ရပ္တည္ေပးတဲ့သူ႔ကို ကြၽန္ေတာ္မဆံုးရွံုးခ်င္ဘူး)

လင္း -"ဟဲ့သြားရေအာင္ရတီ အဲ့ေကာင္ေတြနဲ႔အၿပိဳင္ျငင္းမေနနဲ႔"

ရတီ -"နင္အၿမဲတမ္းအဲ့စကားပဲေျပာတယ္"

သုတ - "မင္းဘာျဖစ္သြားေသးလဲ ဖိုးရွိုင္း"

ဖိုးရွိုင္း - (ငါကကန္လိုက္တာေလ ဘာျဖစ္ရမွာလဲ)
......................................................................
သူ ကြၽန္ေတာ့္ကိုဒီေလာက္ထိ ဂရုစိုက္တာ
အဲ့တာအခ်စ္လား?
......................................................................
က်ဴ ရွင္တြင္

*ဖိုးရႈိင္းက ေက်ာင္းသားအသစ္နဲ႔ ပလူးပလဲေန"သည္*

သုတ -"ဟင္း........... အေနအထိုင္ေတြအျပဳအမူေတြဆင္ျခင္ေနာ္ ဖိုးရွိုင္း"

ဖိုးရႈိင္း -(ဒီေကာင္ သ၀န္တိုေနတာလား ?.....)

#စည္း
......................................................................

#စည်း

Unicode

သုတ -"ငါ...... ငါမုန့်သွားဝယ်မလို့လိုက်အုံးမလား?"

ဖိုးရှိုင်း -(အဲ့မေးခွန်းမေးတိုင်း အမြဲတမ်းစကားလမ်းကြောင်းလွှဲတယ်)
"မ မလိုက်တော့ဘူး ငါ လုပ်စရာတွေရှိသေးလို့"

သုတ -(မင်းမသိသင့်သေးဘူးထင်လို့ပါ။မင်းကိုချစ်တယ်ဆိုတာကို)
......................................................................
The next day

ရတီ -"နင်ကငါ့ကိုအရင်ဘောလုံးနဲ့လာကန်လေ"

ဖိုးရှိုင်း -"မတော်တဆလို့ငါပြောပြီးပြီလေ"

*ထိုစဉ်သုတ ရန်ပွဲဖြစ်ရာနေရာသို့ရောက်လာသည်*

သုတ -"ဟျောင်ဘာဖြစ်တာလဲ"

ဟိန်းထက် -"ဖိုးရှိုင်းက ရတီ ကို ဘောလုံးနဲ့ ကန်မိသွားတာ၊ထုံးစံအတိုင်း ရန်ဖြစ်ကြတာပေါ့ကွာ"

*သုတ က ဖိုးရှိုင်းအရှေ့မှာရပ်၍*

သုတ -"မတော်တဆဖြစ်တာပါ နင့်ကိုသူကဘာလုပ်လို့လဲ ဘောလုံးလေးနဲ့ကန်မိတဲ့ဟာကို"

ဖိုးရှိုင်း - (ကျွန်တော့်ရှေ့က မားမားမတ်မတ် ရပ်တည်ပေးတဲ့သူ့ကို ကျွန်တော်မဆုံးရှုံးချင်ဘူး)

လင်း -"ဟဲ့သွားရအောင်ရတီ အဲ့ကောင်တွေနဲ့အပြိုင်ငြင်းမနေနဲ့"

ရတီ -"နင်အမြဲတမ်းအဲ့စကားပဲပြောတယ်"

သုတ - "မင်းဘာဖြစ်သွားသေးလဲ ဖိုးရှိုင်း"

ဖိုးရှိုင်း - (ငါကကန်လိုက်တာလေ ဘာဖြစ်ရမှာလဲ)
......................................................................
သူ ကျွန်တော့်ကိုဒီလောက်ထိ ဂရုစိုက်တာ
အဲ့တာအချစ်လား?
......................................................................
ကျူ ရှင်တွင်

*ဖိုးရှိုင်းက ကျောင်းသားအသစ်နဲ့ ပလူးပလဲနေ"သည်*

သုတ -"ဟင်း........... အနေအထိုင်တွေအပြုအမူတွေဆင်ခြင်နော် ဖိုးရှိုင်း"

ဖိုးရှိုင်း -(ဒီကောင် သ၀န်တိုနေတာလား ?.....)

#စည်း
......................................................................

စည္း  (zawgyi)Where stories live. Discover now