Část bez názvu 1

5 0 0
                                    


Byl Jednou jeden Drahoslav v malé vesnici u Jelinské řeky, kde si žil se svými rodiči a měli malou farmičku s prasátkama a krávami. Drahoslav už dospěl a chtěl zažít nějaké dobrodružství, protože ho to už přestávalo bavit jen se starat o zvířata a pomáhat rodičům a tak jednoho dne si řekl že vyjde do světa za svým strýčkem Bělovousem protože ten už jich pár zažil. Jeho otec se strýček nebyli moc za dobře tak ho i zajímalo Drahoslava jak se má a vede. Tak tatínek mu dal mapu, aby když ctěl se šel za ním podívat.

Tak se vydal přes Jelínskou řeku přes most kde dále vedla cesta dalé do vesnice, kde bydlel strýček Bělovous. Po cestě viděl, že už ža ta vesnice celkem prořídla co si pamatuje od minula, ale toho moc neodsrtašilo. Poté jak došel na konci vesnice tak uviděl strýčkův dům a tak šel přímo k němu, aby se zjistil jestli je doma. Jak přicházel blíž a blíž zjišťoval, že dům je zaprášený a neobydlený už nějakou dobu, ale byli otevřené dveře tak se šel podívat dovnitř.

Tam na stole ležel dopis. Drahoslav se podíval a zjistil, že to není dopis, ale závěť kde zjistil, že po jeho smrti nechal jednu věc své rodině a první kdo přijde ho získá. Ta věc je meč s nadpřirozenou silou a mapu, aby se k němu mohl dostat Drahoslav nezaváhal a hned vyrazil. První přes co se musí dostat je Duhový les, který je za lesem s hrůzostrašnou bachyní. Drahoslav neotálí a statečně s hlavou vzhůru vyráží. Jak se dostal do lesa s bachyní tak vý že bude stačit, když jenom přejde v tichosti , takže vchází do lesa a uslýší hlasité zvuky a tak doufá,že to není bachyně a tak Drahoslav se to snaží vzít oklikou, aby nevzbudil pozornost poté jak projde skoro celý les u slyší jak v dáli se dubu se na něj dívá bachyně a přiblížu je se. Drahoslav nezaváhá a utíká pryč, když je už u konce. Bachyně se rozbíhá též. Drahoslav na poslední chvíli z lesa uteče a Bachyně za ním nejde, protože chránila jen své teritorium. Za loukou uvidí Drahoslav jak se třpytí a svítí duhového lesa a tak s radostí přechází louku a vstupuje do duhového lesa. Tam zase vý, že má jen projít ale neví že listy na stromech jsou jako zrcadla a tak nebude vědět jak má projít. Snaž íse projít lesem, ale duhový les je zákeřný a vyvedlo zpátky na začátek. Drahoslav si myslel že je na konci a radostně vychází, ale marně vidí zase v dáli, jak bachyně hlídá a tak přemýšlím co má udělat. Napadaného, že si vezme nějaký ostrý kámen a bude si dělat čárky nebo ornamenty na stromy, aby viděl jestli se vrací a nebo ne. S touhle metodou se mu to povede a vidí svůj cíl strom na malém kopečku, který je celý zarostlí liliemi. Drahoslav se dostává ke stromu a uvidí. že strom je mohutný a starší . Uvidí tam dveře. Vchází dovnitř, kde uvidí že mají dolů po schodech od světla z otevřených dveří se odráží světlo od duhových lístků. je tam přímo vidět na strýčkův poklad. Meč s nadpřirozenou silou ale Drahoslav si jen všimne, že je uprostřed svítí žlutý paprsek. Moc si toho nevšímá a bere meč do ruk. Drahoslav se poté cítí výborně a silnější než dříve protože si myslí že je s tímto mečem silnější. Poté jak ho vezme do ruky tak na rukojeti uvidí nápis Avada. Myslí si že se ten meč tak jmenuje ale to není pravda spouští se tím moc meče. Drahoslav vychází ze stromu a vrací se zpět ukázat co má a rodičům chce říct co se stalo strýčkovy. Vrací se zpátky po vyznačené cestě v duhovém lese. Zpátky i přes les s bachyní. Drahoslav chce oplatit bachyni to co se mohlo stát a tak jí chce Drahoslav zabít i proto aby mohli znova chodit lidi do lesa beztoho aby se někdo bál. Drahoslav se svým mečem a jde za bachyní. Jak jí vidí řekne,, Můj meči avado jdeme ji zničit '' v tom se meč rozsvítí. Drahoslav se rozbíhá a na první ránu se svým mečem usekne bachyni hlavu jako by to byl papír. Poté řekne avado my to zvládli a meč přestane svítit a uvidí že se zmenšil paprsek v meči. V tom uvědomí že to není jméno ale spouštědlo meče. Na utvrzení znova řekne ,, Avada'' a meč se rozsvítí a pomaličku se paprsek zmenšuje tak to znova vyslový a meč přestane svítit. Poté jak se vrací z lesa s už zabitou bachyní tak u vidi že zbytek vesničanů utíká pryč a vidí koně s nájezdníky a jak ničí domy a zapalují domy. Poté se ozve hlasití zvuk a podíváse nad vesnici a tam u vidí dvouhlavého draka. Drahoslav se cítí pořád neporazitelný se svým mečem a tak vchází do vesnice do a u vidí tam tu hrůzu která se tam děje. Vchází do jedno z domů v tom domě je nájezdník, která ničí nábytek a nádobí a jak druhý krade cennosti. Drahoslav spouští svůj meč a na jedno seknutí jim urazí hlavy.Vychází z domu a uvidí draka který demoluje vesnický kostel. Drahoslav zařve na draka ,, Co si myslíš že děláš '' a z draka se ozve lidský hlas, který říká ,, Nezavas rači se zachraň svůj život a uteč mám jen zničit vesnici ''. Drahoslav se nezastaví a rozbíhá se proti němu. Drahoslav při tom jak běží si všimne že toho draka někdo ovládá a uvědomí si že to nemluví drak ale někdo kdo ho ovládá. Drak se otočí na něj a přestane nič vesnický kostel a přistává na hlavní cest ukde je i Drahoslav.

Jezdec na drakovy přivolá písknutím své nájezdníky. Ti se shromáždí před ním a před Drahoslavem. Jezdec říká na nájezdníky ,, Na něj ''. Drahoslav se trochu zalekne když je to 1 ku 30, ale i tak se rozběhne na proti nim. Zařve ,, avada'' než meč se rozsvítí víc než předtím. Drahoslav když už je před nimi si vezme meč do obou ruk a roztočí se. V tom davu který na něj beží tak Drahoslav všechny smete na jednu ránu vejpůl. Jezdec se lekne a trochu zkamenní, protože nečekal že Drahoslav přežije. Mezitím jak padají nájezdníci nazem tak Drahoslav znova řekne,, avada ''. Jezdec na drakovy mu zatleská a řekne ,, bravo dokázal zabít mé poskoky ale zvládneš zabít mého draka Čenkaře''. Drahoslav se nebojí, protože uviděl co zvládnul s poskoky a plný adrenalinu naběhne na draka a s plných plic zařve ,, Avada ''. Meč se rozsvítí tak moc že je jasnější nejvice co může. Drak s pýchou do něj jen chce použít jen křídlo a od hodit jej však v tom Drahoslav máchne a drakovy usekne kus křídla. Drahoslav běží dál až se úplně dostává k drakovy. V tom meč začne blikat. Drahoslav si toho nevšímá a seká do draka ale meč přestává svítit a zůstane v Drahoslavých rukách jen půl a druhá půlka v drakovy. Drak padá na zem. Drahoslavovy se rozbil meč. Jezdec skočí za Drahoslava a říká ,, Jseš silný protivník dám ti šanci ještě. '' Hodí mu meč od jednoho z nájezdníků. Jezdec se mu ještě před bojem představí. Já jsem Rytíř Čeněk ze Židlova a kdo seš ty ?Drahoslav odpoví ,, Já jsem Drahoslav z vesnice u Jelinské řeky. V tom se rytíř zeptá ty si taky rytíř ?. Drosalav odpoví ,, Ne, nejsem jen vesničan ''. Rytíř se vysměje a povídá mu ,, To budu mít jestě lehčí než jsem čekal ''. Drahoslavy je to jedno, když se podíval co mu to spáchal. Rozběhnou se proti sobě a bojují a první zaútočí ritíř Čeněk a Drahoslav odráži všechny útoky a ubrání 4 útoky. Drahoslav začne poté útočit a ten dá 3 útoky a Čeněk který musi tet bránit. U brání všechny 3 útoky ale po posledním seknutím zakopne o jednoho mrtvého nájezdníka. Drahoslav se zastaví před ním a říká ,, vyhrál jsem i bitvvu i nad rytířem jako ty, zasměje se. Chce ho dodělat ale Čeněk neváhá ani vteřinu a vytahuje mezitím dýku,kterou má v botě u kotníku. Čeněk mu ji hodí do srdce. Drahoslav padá na zem a umírá. Rytíř Čeněk se vzpamatovává co se stalo a vrací se sám zpátky odkud přišel a říct svému králi co se tady stalo.   

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 27, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Moje slohovkaKde žijí příběhy. Začni objevovat