neumím nic 😩

126 3 3
                                    


Ráno

Pohled Víti

Ráno mě vzbudil Natky budík v 6 ráno. Samozřejmě že zbudil u Naďu. Naďa šla do koupelny a já a Natka jsme šli vzbudit Sama. No když jsme ho uviděli jak spí tak byl hrozně cute. Ani se nám ho nechtělo budit, ale museli jsme. Sam včera říkal že dneska jede na Slovensko. No tak nějak jsme ho vzbudili.

N - Vstáváme!

V - Dobré ráno princezno!😀

S - Dobré! Počkaj prečo princezná?

V - Jsi hrozně cute!

S - Haha. Kde je Naďa ?

N - V koupelně!

S - ok idem za ňou

Sam odešel za Naďou a my jsme se pustili do snídaně. Udělali jsme toasty se sýrem, šunkou a kečupem. ( Zrovna to teď jím xd p.a.) k tomu jsme nakraleji papriku a okurek a nachystali jsme to na stůl.

To už se ale vrátila Naďa se Samem a tak teď přišla řada na nás. ,, Společnou?" Zeptal jsem se a Natka jenom kývla. Šli jsme teda do koupelny.

Pohled Natky

Ráno mi zazvonil budík v 6 ráno. Včera jsem si ho zapomněla ztišit takže vzbudil i Víťu a Naďu. Omluvila jsem se jim,oni jenom řekli že to je v pohodě. A navíc Naďa se Samem dneska jedou na Slovensku takže by mi měli poděkovat. No jediný kdo ještě spal byl Sam.

Naďa odešla do koupelny a my dva jsme šli vzbudit Sama. Ten tam ležel a byl hrozně roztomilý. Musela jsem se nad tím usmát. Víťa si všiml jsem se na něho usmívam a začal žárlit.

V - Hej ty jsi moje! 😤

N - No podívejme se někdo nám tu žárlí!😅

V - Nežarlím!🙄

N - Ale jojo!😊

V - Fajn tak žárlím! Se nediv když si tak krásná!😏

N - Děkuji! Ty jsi zase hezčí než Sam! Miluju tě!😚

V - já tebe taky 😚!

No tak jsem sním začali třepat. Za chvíli se vzbudil a ptal se nás kde je Naďa tak jsem mu řekla že je v koupelně. Hned jak to uslyšel tak šel za ní a my jsme mezitím udělali toasty k snídani. Až přišli tak se na mě Víťa podíval a zeptal se mě jestli si dáme společnou sprchu. Na to jsem mu jenom kývla a šli jsme do koupelny.

Svlékli jsem se a šli do sprchy. Nechali jsme na sebe téct vodu a pak jsme vylezli. Oblékli jsem se, vyčistili zuby a vyfenovali jsme si vlasy. Když jsme byli hotový tak jsme šli za nimi a najedli jsme se. Pak bylo 7 a já jsem musela jít do školy. Teď to mám jenom o 2 ulice blíž takže se projdu. Víťa už byl ve studiu a do stříhává video. Šla jsem tedy nahoru do svého pokoje si zabalit všechny učebnice, sešity, tužky a sluchátka a mobil. Oblékla jsem si na sebe první na co jsem sáhla.

 Oblékla jsem si na sebe první na co jsem sáhla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Změnil mi život ( fanfikce na Vitaa)Kde žijí příběhy. Začni objevovat