21

107 15 3
                                    

26/08/2022

Seungmin yazdığı son mektupla birlikte günlüğünden kopardığı birkaç sayfayı da bi mektubun içine koymuş ve Hyunjin'i bildiği için iç içe koyduğu mektupları tarihlere göre okumasını belirten bi not bırakmıştı.

Sonunda kendi karar verecekti ya Hyunjin onunla birlikte atlantisi aramak için gelecekti ya da Seungmin bir başına arayacaktı yıllarca içinde kaybolduğu şehri seçim Hyunjin'in di

Chan ile vedalaşmak istiyordu. Sakin adımlarla birkaç saat önce gelen sevgilisine bakmıştı. Dışarı çıkıp mektubu Hyunjin'in evine götürmek için arabasına bindi birkaç dakika içinde eve gelmiş ve kalın zarfı kapının mektup değilden atıp birkaç kez kapıyı çalmıştı.

İçeriden birkaç takırtı geldikten sonra eve dönmüştü.

Cahn'ın odasına gitmişti. Kısa bir süre yüzünü incelemişti onu üzmek kırmak istemiyordu.

Ondan ayrılmak da istemiyordu.
Ona da minik bir mektup bırakma kararı aldı ve sarhoş yatan bedenin bilgisayarına yaklaşıp word dosya açtı.

Seungmin,
Chan çok özür dilerim ama ben gidiyorum Hyunjin sana olan her şeyi anlatmıştır. Belki de bilmiyorsundur.
Ben buraya geldiğimde Hyunjinden kaçtım Chan 5 yıl süren bi birlikteliğimiz oldu o hastaydı onda Dissosiyatif bozukluk vardı.
Yani çoklu kişilik bozukluğu.
Zor anlar yaşadık çok zor anlar abisini bi trafik kazasında bir onun yüzünden kaybetti aynı gün beni de kaçtım ondan beni eve kapatmıştı bazen şiddet uygulamıştı ama ben ona hep aşıktım şimdi de olduğum gibi seni hep evdim Chan çok sevdim ama senin sevdiğin kadar çok değil.
Özür dilerim seni sevemediğim için ama gidiyorum ve lütfen üzülme asla asla üzülme
lütfen
Hayatının geri kalanında daha iyi olmak için çabalama sen mükemmel bir varlıksın.
Seni seviyorum...

Bilgisayarı sakince bırakıp açık bir şekilde bırakmış ve şarj aletini de takmıştı kaybolmaması için bir kopyasını da bırakmıştı en azından haberi olmasını istiyordu.

Odasına gidip çantasına günlüğünü ve birkaç özel eşyasını almıştı Chan'ın odasından da atkısını almış ve evden çıkmıştı.

Chan'ı ömrünün sonuna kadar unutmak istemiyordu.

Aklını kaybedeceğine inanıyordu.

Telefonu alıp baktığında Hyunjin'den mesajları vardı.

hyunjin
ne demeye çalışıyorsun
sevgilim ne olur kendine bir şey yapma
gelirim seninle nereye istiyorsan gelirim ben kırılmadım sen doğruları söyledin bana
canım acıdı ama sana ne kadar eziyet ettiğimi fark edince
içim parçalandı
Seungmin lütfen kendine zarar verme ben sen olmadan yapamam

seungmin
yanına geliyorum...

atlantis/hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin