"Help"

210 3 4
                                    

...at the star's...
"T͓̽h͓̽i͓̽n͓̽k͓̽i͓̽n͓̽g͓̽"
D͙r͙e͙a͙m͙
𝓢𝓾𝓷 𝓪𝓴𝓪 𝓭𝓻𝓮𝓪𝓶𝓼𝔀𝓪𝓹 𝓭𝓻𝓮𝓪𝓶
ɆⱤⱤØⱤ
Dreams POV...
I͓̽ h͓̽a͓̽v͓̽e͓̽ t͓̽o͓̽ f͓̽i͓̽n͓̽d͓̽ b͓̽r͓̽o͓̽t͓̽h͓̽e͓̽r͓̽ b͓̽u͓̽t͓̽ w͓̽h͓̽e͓̽r͓̽e͓̽ t͓̽o͓̽ s͓̽t͓̽a͓̽r͓̽t͓̽ t͓̽h͓̽e͓̽r͓̽e͓̽ a͓̽r͓̽e͓̽ m͓̽i͓̽l͓̽l͓̽i͓̽o͓̽n͓̽s͓̽ o͓̽f͓̽ a͓̽u͓̽s͓̽ i͓̽t͓̽s͓̽ g͓̽o͓̽n͓̽n͓̽a͓̽ b͓̽e͓̽ i͓̽m͓̽p͓̽o͓̽s͓̽s͓̽i͓̽b͓̽l͓̽e͓̽ t͓̽o͓̽ f͓̽i͓̽n͓̽ h͓̽i͓̽m͓̽, I͓̽ h͓̽o͓̽p͓̽e͓̽ h͓̽e͓̽'s͓̽ o͓̽k͓̽. I thought as I headed towards the door,I had heard knocking so I went to see who it is.
I opened the door and I was surprised to see dream!swap.
H͙o͙w͙ c͙a͙n͙ i͙ h͙e͙l͙p͙ y͙o͙u͙ s͙u͙n͙?
𝓘 𝓱𝓮𝓪𝓻𝓭 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝓱𝓪𝓹𝓹𝓮𝓷𝓮𝓭 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓷𝓲𝓰𝓱𝓽𝓶𝓪𝓻𝓮 𝓪𝓷𝓫𝓲 𝓶𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓪𝓷 𝓲𝓭𝓮𝓪 𝓸𝓯 𝔀𝓱𝓸 𝓲𝓽 𝓲𝓼.
𝓒𝓪𝓷 𝓘 𝓬𝓸𝓶𝓮 𝓲𝓷?
O͙h͙ s͙u͙r͙e͙ c͙o͙m͙e͙ i͙n͙ c͙o͙m͙e͙ i͙n͙ m͙a͙k͙e͙ y͙o͙u͙r͙s͙e͙l͙f͙ a͙t͙ h͙o͙m͙e͙.
W͙e͙ b͙o͙t͙h͙ w͙a͙l͙k͙e͙d͙ o͙v͙e͙r͙ t͙o͙ t͙h͙e͙ l͙i͙v͙i͙n͙g͙ r͙o͙o͙m͙ a͙n͙d͙ s͙a͙t͙ o͙n͙ t͙h͙e͙ s͙o͙f͙a͙.
W͙h͙o͙ d͙o͙ y͙o͙u͙ t͙h͙i͙n͙k͙ i͙t͙ i͙s͙?
𝓘 𝓭𝓸𝓷'𝓽 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓴 𝓲 𝓴𝓷𝓸𝔀 𝓲𝓽 𝓱𝓪𝓼 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓼𝓸𝓵𝓪𝓻.
W͙h͙y͙ d͙o͙ y͙o͙u͙ t͙h͙i͙n͙k͙ i͙t͙'s͙ h͙i͙m͙?
𝓦𝓮 𝔀𝓮𝓻𝓮 𝓬𝓵𝓸𝓼𝓮 𝓱𝓮 𝓪𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝓾𝓼𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓽𝓪𝓵𝓴 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓷𝓲𝓰𝓱𝓽𝓶𝓪𝓻𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓱𝓸𝔀 𝓶𝓾𝓬𝓱 𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓷𝓽𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓱𝓲𝓶. 𝓗𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓸𝓫𝓼𝓮𝓼𝓼𝓮𝓭 𝓱𝓮 𝓱𝓪 𝓹𝓲𝓬𝓽𝓾𝓻𝓮𝓭 𝓸𝓯 𝓱𝓲𝓶 𝓪𝓵𝓵 𝓪𝓻𝓸𝓾𝓷𝓭 𝓱𝓲𝓼 𝓻𝓸𝓸𝓶.

I͙ w͙a͙ s͙o͙ s͙h͙o͙c͙k͙e͙d͙ I͙ c͙o͙u͙l͙d͙n͙'t͙ f͙i͙n͙d͙ t͙h͙e͙ w͙o͙r͙d͙s͙ t͙o͙ s͙p͙e͙a͙k͙.

C͙a͙n͙ w͙e͙ g͙e͙t͙ t͙o͙ h͙i͙m͙?

𝓢𝓪𝓭𝓵𝔂 𝓷𝓸 𝓱𝓮 𝓵𝓸𝓬𝓴𝓮𝓭 𝓱𝓲𝓼 𝓪𝓾 𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓼𝓲𝓷𝓬𝓮 𝓷𝓲𝓰𝓱𝓽𝓶𝓪𝓻𝓮 𝔀𝓮𝓷𝓽 𝓶𝓲𝓼𝓼𝓲𝓷𝓰.

𝓢𝓸 𝓬𝓱𝓪𝓷𝓬𝓮𝓼 𝓸𝓯 𝓰𝓮𝓽𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓷𝓲𝓰𝓱𝓽𝓶𝓪𝓻𝓮 𝓫𝓪𝓬𝓴 𝓪𝓻𝓮 𝓵𝓸𝔀.

W͙e͙l͙l͙ w͙e͙ c͙a͙n͙ a͙s͙k͙ e͙r͙r͙o͙r͙ f͙o͙r͙ h͙e͙l͙p͙ h͙e͙ s͙h͙o͙u͙l͙d͙ k͙n͙o͙w͙ w͙h͙a͙t͙ t͙o͙ d͙o͙.

𝓐𝓵𝓻𝓲𝓰𝓱𝓽𝓵𝓮𝓽𝓼 𝓰𝓸.

ɆⱤⱤØⱤ₴ ₱ØV...
ł ₩₳₴ Ⱨ₳₱₱łⱠɎ ₩₳₮₵Ⱨł₦₲ Ʉ₦ĐɆⱤ₦ØVɆⱠ₳ Ʉ₦₮łⱠ ₮₩Ø ₳**ⱧØⱠɆ₴ ⱤɄł₦ɆĐ ₮ⱧɆ ₥Ø₥Ɇ₦₮.

₩Ⱨ₳₮ ĐØ ɎØɄ ₩₳₦₮?

𝓔𝓻𝓻𝓸𝓻 𝔀𝓮 𝔀𝓪𝓷𝓽 𝔂𝓸𝓾 𝓽𝓸 𝓱𝓮𝓵𝓹 𝓾𝓼 𝓰𝓮𝓽 𝓲𝓷𝓽𝓸 𝓼𝔀𝓪𝓹𝓭𝓻𝓮𝓪𝓶.

₩Ⱨ₳₮'₴ ł₦ ł₮ ₣ØⱤ ₣ØⱤ ₥Ɇ?

A͙l͙l͙ t͙h͙e͙ c͙h͙o͙c͙o͙l͙a͙t͙e͙ y͙o͙u͙ w͙a͙n͙t͙ j͙u͙s͙t͙ h͙e͙l͙p͙ u͙s͙!

ł₮'₴ ₳ ĐɆ₳Ⱡ!
𝓖𝓻𝓮𝓪𝓽 𝓬𝓪𝓷 𝔂𝓸𝓾 𝓸𝓹𝓮𝓷 𝓪 𝓹𝓸𝓻𝓽𝓪𝓵 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮?
ɎɆ₳Ⱨ ɎɆ₳Ⱨ
ł Ø₱Ɇ₦ ₮ⱧɆ₦₱ØⱤ₮₳Ⱡ ₳₴ ł ₴ɆɆ ₮ⱧɆ₥ ⱠɆ₳VɆł ₮ɄⱤ₦ ₳ⱤØɄ₦Đ ₳₦Đ ₵Ø₦₮ł₦ɄɆ ₩₳₮₵Ⱨł₦₲ Ʉ₦ĐɆⱤ₦ØVɆⱠ₳.

𝓢𝓾𝓷𝓼 𝓟𝓞𝓥...
𝓦𝓔𝓡𝓔 𝓕𝓘𝓝𝓝𝓐𝓛𝓨 𝓱𝓮𝓻𝓮 𝔀𝓪𝓲𝓽... 𝓓𝓻𝓮𝓪𝓶 𝓲 𝓼𝓮𝓮 𝓷𝓲𝓰𝓱𝓽𝓶𝓪𝓻𝓮.
W͙h͙a͙t͙ w͙h͙e͙r͙e͙?
𝓛𝓸𝓸𝓴 𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓲𝓷𝓭𝓸𝔀 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓽𝓸𝓹 𝓵𝓮𝓯𝓽 𝓬𝓸𝓻𝓷𝓮𝓻 𝓱𝓮 𝓵𝓸𝓸𝓴𝓼 𝓼𝓬𝓪𝓻𝓮𝓭 𝓱𝓮 𝓱𝓪𝓼 𝓼𝓬𝓪𝓻𝓼 𝓪𝓵𝓵𝓸𝓿𝓮𝓻 𝓱𝓲𝓶... 𝓓𝓻𝓮𝓪𝓶 𝓽𝓱𝓻𝓸𝔀 𝓪 𝓻𝓸𝓬𝓴 𝓪𝓽 𝓲𝓽.
𝓓𝓻𝓮𝓪𝓶 𝓽𝓱𝓻𝓸𝔀𝓼 𝓪 𝓻𝓸𝓬𝓴 𝓪𝓽 𝓲𝓽 𝓵𝓾𝓬𝓴𝓲𝓵𝔂 𝓲𝓽 𝓭𝓲𝓭𝓷'𝓽 𝓫𝓻𝓮𝓪𝓬𝓴 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓲𝓭𝓸𝔀 𝓪𝓷𝓭 𝓲𝓽 𝓱𝓲𝓽 𝓱𝓪𝓻𝓭 𝓮𝓷𝓸𝓾𝓰𝓱 𝓯𝓸𝓻 𝓷𝓲𝓰𝓱𝓽𝓶𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓸 𝓱𝓮𝓪𝓻.
𝓘 𝓬𝓪𝓷 𝓼𝓮𝓮 𝓷𝓲𝓰𝓱𝓽𝓶𝓪𝓻𝓮 𝓵𝓸𝓸𝓴𝓲𝓷 𝓸𝓾𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓲𝓷𝓭𝓸𝔀 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓪 𝓼𝓱𝓸𝓬𝓴𝓮𝓭 𝓪𝓷𝓭 𝔀𝓸𝓻𝓻𝓲𝓮𝓭 𝓯𝓪𝓬𝓮 𝓱𝓮 𝓺𝓾𝓲𝓬𝓴𝓵𝔂 𝓻𝓪𝓷 𝓸𝓿𝓮𝓻 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓯𝓻𝓸𝓷𝓽 𝓭𝓸𝓸𝓻 𝓪𝓷𝓭 𝓸𝓹𝓮𝓷𝓮𝓭 𝓲𝓽 𝓼𝓴𝓲𝓰𝓱𝓽𝓵𝔂 𝓫𝓾𝓽 𝓱𝓮 𝓭𝓲𝓭𝓷'𝓽 𝓬𝓸𝓶𝓮 𝓸𝓾𝓽𝓼𝓲𝓭𝓮, 𝓘 𝓰𝓾𝓮𝓼𝓼 𝓱𝓮 𝓯𝓮𝓪𝓻𝓮𝓭 𝓼𝓸𝓵𝓪𝓻 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓼𝓮𝓷𝓼𝓮 𝓱𝓮'𝓼 𝓸𝓾𝓽 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓮 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮. 𝓘 𝓽𝓱𝓮𝓷 𝓱𝓮𝓪𝓻𝓭 𝓪 𝓷𝓸𝓲𝓼𝓮𝓫𝓲𝓷𝓼𝓲𝓭𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓷𝓲𝓰𝓱𝓽𝓶𝓪𝓻𝓮 𝓺𝓾𝓲𝓬𝓴𝓵𝔂 𝓬𝓵𝓸𝓼𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓸𝓸𝓻 𝓲𝓷 𝓪 𝓹𝓪𝓷𝓲𝓬𝓮𝓭 𝓼𝓽𝓪𝓽𝓮.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
𝓦𝓮 𝓽𝓱𝓮𝓷 𝓱𝓮𝓪𝓻𝓭 𝓪 𝓼𝓬𝓻𝓮𝓪𝓶...

... 𝓛𝓸𝓪𝓭𝓲𝓷𝓰...
[̲̅W][̲̅o][̲̅r][̲̅d] [̲̅c][̲̅o][̲̅u][̲̅n][̲̅t]
449
[̲̅G][̲̅o][̲̅o][̲̅d] [̲̅d][̲̅a][̲̅y] [̲̅m][̲̅y] [̲̅k][̲̅i][̲̅t][̲̅t][̲̅e][̲̅n][̲̅s]

The two soulsWhere stories live. Discover now