Евън

143 4 2
                                    

-Макс ,искам да ти споделя нещо ..
-Давай ,нещо да ти пречи ?
-Просто не искам да спрем да сме приятели ,ако отговорът ти е не .
-Няма  ,пък и нали знаеш  свършвали сме заедно сто пъти повече от повечето приятели ,кексче .
Да ме целува  докато съм в скута му не ми помага да му призная,но как да му го кажа ?  Спирам целувката и докосвам  устните му с пръсче ,искам да  ги запомня ,защото може би съм на път да  ги загубя както и самия него .
-Виж ,аз имам чуства към ..
-Да ,знам мухльото Евън . Виждам  ,че съжаляваш в погледа ти искаш него,но не предполагах ,че имаш чак чуства ...  Искаш да спрем с това нали  ?
-Ти  не ме разбираш ..
-Напротив ,влюбена си ..
-Да ,но ..
-Няма но ,искаш го не искаш да започнеш връзка с лъжи и  признай си със страхотни свършвания с мен ... искаш да си негова вече и неговите ръце да те докосват ...
-Макс аз ..
-Знам , искаш да имаш Евън ,писна ти от  приятелството ни  с привилегии искаш
Боже целунах го , обожавам тези устни обожавам него .. искам него .. 
Засмуквах  езика му ,захапвах леко  устните му ,играех си с езика му ,борехме се за надмощие,не исках да го оставям да диша ,защото ще каже още някоя простотия ..
-Леле ... това беше най-върховното не искам да се чукаме вече в живота ми ..искам те .. искам .. боже виж какво направи надърви ме  само с една целувка .. Евън не те заслужава ,кексче ..
Сега той ме целуна и ни преобърна този път аз бях   по гръб върху дивана ,а той върху мен ,целуващ устните ми ,дразнещ ме ,докосвайки всяка част от тялото   ми с парещи  пръсти ...
Усещам твърдостта му до моята женственост ,всеки стон изплъзнал се от устните ми той поглъщаше в устата си ,а аз неговите на свой ред ...
И ето така от признание се превърна в ужасно  горещ и бурен секс

И да ...отново не си признах,но пък се събудих с болка между краката ,ужасно хубава болка и него върху  голите си гърди...
Колко е красив докато спи ,като ангелче .. моето красиво и  прекрасно  ангелче ,обичам го от  14 годишна ,сега сме на по 22 и това не ме спря да го обичам дори след всичките  жени ,с който съм го виждала ...  или пък мъжете , с които аз съм била ...
Нищо не помогна ...
Евън ,хаха сериозно ли си мисли ,че го харесвам и ме изчука като за последно ,за да не го оставям ? Явно просто харесва тялото ми и  че постоянно съм му под ръка .. нищо повече
-Хей, от кога  тавана протича ?-промърмори сънено.
Бързо изтрих сълзите си и се направих на заспала ,вкъщи няма как да си тръгна ,ще го изчакам той да се изниже.. както обикновено...

Здравейте ,какво мислите?
Дали ще намери сили да му признае ?
Благодаря на всеки  отделил от времето си да прочете новата глава ❤️

Friends with benefitsМесто, где живут истории. Откройте их для себя