Sziasztok! A nevem Maya Wolff és immáron húsz éves vagyok. Július tizenkilencedikén lettem ennyi egészen pontosan. Tökéletes gyerekkort mondhatok magaménak. Apa és anya mindent megtettek értem, hogy a legjobb legyen nekem. Ám én világ életemben egy testvérre vágytam. Ez volt a legeslegnagyobb vágyam, ám sajnos soha nem teljesült be. Tizennégy évesen lett először kutyám, egy gyönyörű és bújós doberman. Elsősorban azért, hogy segítsen az újonnan egyre gyakrabban előtörő pánikrohamaimon. Szakértők képezték ki, és a lehető legjobb munkát végezték. Julius azóta a legeslegjobb barátom lett.
Valahogy nekem az ismerkedés mindig nehezen ment. Megnyílni az emberek felé az egyik legnagyobb félelmem. Talán a sok régi trauma kisebb koromból, amikor rendszeresen használtak ki az úgynevezezett barátaim, aztán rendszerint hátbaszúrtak.
Ha valaki éppen csak annyit tudna rólam, hogy Toto Wolff lánya vagyok, ezer százalékik biztos vagyok benne, hogy azt gondolná egy elkényeztetett, kiállhatatlan fúria vagyok. Pedig a szüleim épp az ellenkezőjét nevelték belőlem. Legalábbis amikor 2016ban voltam egy futamon, összebarátkoztam Daniellel, és megkérdeztem tőle, hogy ugye nem lettem rossz ember ekkora koromra, olyan amilyennek a kívülálló idegenek mondanak, és megnyugtatott, hogy a legkevésbé sem. Nagyon hálás vagyok azóta is neki. Még mostanában is szoktunk beszélni, telefonálni. Ő az első igazi barátom.
Ezért is vagyok izgatott, hogy most elkísérhetem apát a futamokra, és újra találkozhatok vele. Akkor még a redbullnál volt, mostmár a Renaultot, a Mclarent valamint a Redbullt újra megjárta. Ezen a hétvégén pedig már Alpha Tauris pilótaként áll a rajtrácsra. Azthiszem Dannynek nem csak a barátja de a fanja is lettem mára. Legalábbis a szobám mclarenes díszítése, valamint az ő poszerei bizonyos korszakaiból erről árulkonak. Apának nincs ellenére, hogy nem mercedes pilóta a kedvencem, neki igazából mindegy is.
Részben persze tartok is ettől az új kalandtól, mert nem szimpatizálok a sok képmutató felfújt gazdag emberrel. Sajnos az egész forma1 ki van tömve ilyenekkel. Nagyra becsülöm az olyan rajongókat akik tényleg azért mennek ki egy futamra, az erre gondosan megkersett pénzükből, mert igazi megszállotjaik a sportnak. Én is az vagyok, és emellett az összes motorsportot nagyon szeretem.
Mivel ugyebár a mezőny tele van fiatal pilótákkal, apa megkért hogy lehetőleg tartsam magam távol tőlük. Nem lesz nehezemre, hiszen mint már mondtam nem szeretek ismerkedni. Nem is csoda, hogy eddig csak egy kapcsolatom volt, de sajnos abban sem vettem észre, hogy milyen toxikus. Akkor megfogadtam, nekem jó időre elég volt a fiúkból.
Mivel mostanában az összes embernek a közösségi média a mindene, kicsit mesélek az én véleményemről ezzel kapcsolatban. Instán és facebookon vagyok csak fennt. Az instagram fiókom szigorúan privát. Oké, hogy Toto Wolff lánya vagyok és elvárt lenne, hogy aktív legyek, de szerintem pont ez az indok arra is, hogy a lehető legtöbb magánteret biztosítsam magamnak. Ehhez pedig elkerülhetetlen a privát fiók.
Összegezve, nem az a tipikus gazdag hercegnő vagyok, hanem pontosan azt a szokványos, hétköznapi huszonéves életetet élem mint mindenki más, pont azt amit szeretnék. Annyi különbséggel, hogy sajnos nem tudom milyen egyetemre menjek, ezért ideiglenes munkákat vállaltam. De persze apa megteheti azt is, hogy elvisz a versenyekre, úgy hogy addig majdnemhogy ingyenélnem kell. De legalább lehet találok közben valami szakmát ami megtetszik.
Tehát végül is... Izgatottan állok elébe az utazásnak!
517 szó
2023.06.26.Sziasztok! Ez az első könyvem, igaz a második változata, de remélem elnyeri a tetszésteket, mert sok lelkesedéssel írom!
Még 2021ben kezdtem, ezért most nehezebb átírni a meglévő részeket, mert nem ugyan úgy zajlik a szezon. Vannak olyan dolgok amiket ezért teljesen máshogy kell megírnom. De nagyon igyekszem, hogy jó legyen, és remélem örömöt leltek az olvasásában!
YOU ARE READING
Vakuemlék
Fanfiction(I know i'm not alone átírva 2021) Vakuemlék... Így hívják azt, amikor évtizedek múlva és valószínűleg örökké pontosan emlékezni fogsz, hogy hol voltál, mit modntál és mit éreztél abban a pillanatban. Maya Wolff pont ugyan így járt Lando Norrissal...