Dost

208 25 7
                                    

Kimə dost deməliyik?Kimləri dostumuz olaraq seçməliyik? Varmı bir qaydası,üsulu?Mən hər zaman dostluga önəm vermişəm məsələn. Bu sözün nə qədər dərin məna daşıdığını bildiyimdəndir bəlkə də. Seçimimdə də yanılmamışam calışdıgım qədər. 15,12,10,5-6 hətta 1 illik dostluqlarım vsr mənim. Tiplərdi inanın mənə. Hər biri bir tipdi.Adi insanlar deyil hecbiri.Bəlkə də elə buna görə mənim dostumdular.Məsələn hərdən iki dost hec də gülməli olmayan şeyə satlarla gülə bilər. Ətrafdakılar bunun cox menasız oldugunu düşünər. Əslində həqiqətən çox mənasız və hec də gülməli olmayan şeydi bu.Türklər demişkən "delirmiş olmalı bunlar ".Ama əsil dostluq da elə bu deyilmi?) Dost. 4 hərfin əmələ gətirdiyi cox məsuliyyətli bir şey.Bir neçə ay bundan qabaq cox gözəl birinə dostum dedim mən (inanın mənə o cox gözəldi). Hər dərdinə şərik oldum.Çalışdığım qədər yanında olmaga calışdım.Təbii ki o da bunun qarsılıgını haqqıyla verirdi.Qısası "Dostlugun " bütün qaydalarını pozmadan, hətta cox yaxsı şəkildə əməl edirdiy.Sonra qəribə nələrsə oldu.Və Sevgi.Bayaxkı 4 hərfdən əsər əlamət qalmamışdı.Hələ üstəlik bir hərif də artmışdı.Və bu bir hərif özüylə bərabər cox hissi də gətirməyi bacarmışdı.Məsələn qısqanclıq, darıxmaq və sairə və sairə.. Əslində düşünməzdim bunu edəcəyimə .Dost dediyim birini nə vaxtsa sevəcəyim aglıma belə gəlməzdi .Hətta düşündükcə bunun mən olduguma inanasım gəlmirdi .Ama eleydi.Geriyə baxdıgım da dostum olaraq yaşadıgım yüzlərlə xatirəm var. Ama sevgilim olaraq hec bir xatirəm yoxdu onunla.Nə agırdı hə? Boşluqdu bu.Cox böyüy bir boşluq. Nəfəsinə qədər bildiyin biriylə sevgili ola bilmirsən.Əlini tuta bilmirsən,ala bilmirsən yanaqlarını iki əlinin arasına. Nə gözəl olardı. İki əlimin arasında uşaq kimi təmiz yanaqların,saf baxışların.Alıb aparardı bu dünyadan məni.Qanadsız ucardım buludların üsüyle.Sevərdim hər saniyə səni. Ama olmadı.Dostum sevgilim olmadı....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

soyuq əllər(ilk yazım)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin