18 глава.

2.1K 106 3
                                    

Събудих се сутринта до Хари. Той спинкаше толкова сладко. Слязох долу и мама я нямаше.

Направих палачинки и се качих горе за да го събудя. Седнах до него и го целунах и той отвори бавно очички и ми се усмихна и ми отвърна.

- Добро утро, принце мой. - казах му.

- Добро утро, принцесо моя. - отвърна ми. - Мирише вкусно.- каза той.

- Направих палачинки.

- Ооо супер. Гладен съм. - каза и слязохме долу и си сипахме палачинки.

След като се наядохме тръгнахме за училище.


• • • • •

Часовете минаха скучно и Хари ме покани на среща довечера в 18:00.

Научих си, изкъпах се и реших да се накъдря. Сложих си спирала и гланц с вкус на ягодка и някой звънна на вратата. Слязох долу и това беше Хари , държеше кутия и я отвори и извади красива вечерна, черна рокля.

- Харии, нямаше нуждаа! - извиках и го гушнах силно.

- Винаги има нужда да поглезя бебчето ми. - каза той и ме гушна.

- Обичам те.- казах му.

- Обичам те. - отвърна ми.

Отидох горе. Преоблякох се и слязох при него.

- Много си красива. - коментира той.

- Благодаря, като теб.

Влязохме в колата му и се озовахме пред прекрасен , скъп, лъскав ресторант.

- Еха, Хари, тук е много красиво. - ахнах , а той ми дръпна стола и седнах и той срещу мен.

- Радвам се, че ти харесва. - усмихна се и сервитьора дойде и ни даде менюта. Избрахме си и човка дойде да вземе поръчките ни.


Хари през цялото време ме гледаше докато не дойдоха поръчките ни.

Толкова се радвам, че го срещнах. Той е прекрасен.

Започнахме да ядем и той докосна крака си до моя и го погледнах и той ми се усмихна.

- Наистина си много красива.- Изчервих се при този комплимент.

- Обичам те.- казах му.

- Аз теб повече. -не остана по-назад.

- Аз теб най-много. - хах ,бих го.

- Сладур. - каза и продължихме да ядем.


След като се наядохме Хари плати и излязохме навън и се разхождахме из улиците на Лондон.

Отидохме на някаква полянка и легнахме на нея и гледахме звездите и се бях сгушила в него.

- Хареса ли ти в ресторанта ? - попита ме той.

- Много. - отговорих му и той ме целуна и му отвърнах.

- Ще те изпратя до вас. - каза той и станахме и се запътихме към нас. 00:00 минаваше и вкъщи беше тъмно.

- Прекарах с чудесно. - гушнах го за довиждане , както и той мен.

- И аз.

- Лека нощ. - пожелах му.

- Лека нощ. - След като каза това той си тръгна и аз се прибрах, измих си зъбите и лицето от грима и си легнах и заспах.






.New Life.Where stories live. Discover now