"Ahoj Lux-armádo," řekl Parker, když se podíval do kamery, kterou Chester pevně držel. "V dnešní epizodě Chester nedávno našel webovou stránku na temném webu, kde si můžete koupit přítelkyně. Nyní jsme na tyto weby v minulosti neměli štěstí, ale Chester si je velmi jistý, že najde pravou lásku." Poté, co to Parker řekl, Chester přerušil kameru a vydali se na místo, kde vždy seděli a dívali se do počítače. Chester nastavil kameru. Než Chester zapnul kameru, Parker se k němu otočil a začal mluvit.
"Co uděláš, když se s tou dívkou skutečně dostaneš, pokud to není nějaký démon?" Zeptal se, Chester se vzdálil od kamery a tiše se posadil, shlížel na své ruce položené na kolenou.
"Nevím, člověče, ale i kdybych to věděl, mohli bychom se s ní dostat do polyamorického vztahu," řekl Chester Parkerovi, když vzhlédl a usmál se. Parker se usmál, pohladil Chesterovu tvář a naklonil se. Parkerovy rty se propletly s Chesterovými. Parkerovy ruce se přesunuly k Chesterovu pasu a přiblížil se k Chesterovi. Chester lehce zasténal, když Parker ovládal jeho ústa, odtrhli se, aby se nadechli.
"M-měli bychom spustit kameru," koktal Chester, když sundal Parkerovi ruce z pasu. Zapnul kameru, klidně se posadil a občas se podíval na Parkera.
"Dobře, takže to vypadá, že tu máme širokou škálu přítelkyň," promluvil Parker, když procházel, vyjmenoval několik jmen dívek, pak se odmlčel a zmlkl, když řekl jedno ze jmen dívek. Jediný, kdo nevypadal poněkud strašidelně. Řekl tiše jméno.
"A konečně máme...Y/n," Oba chvíli zírali na fotku dívky, než konečně zamrkali a začali spolu mluvit.
"Podívejme se na Y/n," ukázal Chester na Y/nův obrázek. Na obrázku měla na sobě bílé sako zakryté hnědohnědou kostkovanou pytlovitou vestou se špinavě bílou sukní, která jí sahala trochu přes stehna, ale nezakrývala černé punčochy po stehna. Ale něco na ní bylo trochu zvláštní. Nadýchané bílé uši a ocas byly něčím, co je odhodilo, když se podívali na její fotku.
"Posuňte se dolů, chci vidět její zájmy." řekl Chester zaujatě a upřeně zíral na Y/novu fotku.
"Dobře, takže její zájmy jsou, že se ráda dívá na filmy, jí sladkosti a něco jiného je, že je ve slevě a že je také jednou za život na tomto webu," usmála se Parker a zasmála se tomu, že vypadala jako jediná normální holka na webu.
"Pojďme pro ni, vypadá mile," řekl Chester Parkerovi, Parker vypadal rád, že si na webu nevybral náhodnou strašidelnou dívku. Přikývl a bez váhání klikl na „přidat do košíku“.
"Dobře, bude tady za pár hodin, protože je to ten samý den," zatleskal Parker a otočil se k Chesterovi.
"OK!" řekl Chester vzrušeně. "Jsem opravdu nadšený, že se sem dostala!"
"Jsem rád, že jsi z toho nadšený." Parker souhlasil, ale nedal to najevo, ukázal jen malý úšklebek, jehož tváře způsobily, že se mu zvedly váčky pod očima.
ČTEŠ
Život luxusu x Neko! Čtenář
FanfictionNevím, jestli je výběr jazyka správný Chester najde další temnou webovou stránku přítelkyně, ale je tu dívka, která nevypadá nijak strašidelně jako ostatní na stránce. Fanfikce polyamorického hororu. opravdu napsal tvůj. Nevlastním žádné obrázky v p...