Hócsata a Pingvin Szigeten

19 1 1
                                    

A szigeten két pingvin között hócsata született, a jéghoki csapat beavatkozott, mentők is jöttek.

2022.11.29 -én az Ice Berg-en egy hócsata ütött ki egy muszlim és egy keresztény pingvin között. A csata egy vallásos vita keretén belül született. Fizikai erőszak nem történt, viszont a közelben lévő jéghoki pingvin csapatok – Mágusok és a gnómok – látták az eseményeket, segítségre siettek, majd a vita közben az ellentétes nézeteiket nem tudták kiengesztelni. Pillanatok alatt súlyosbodott a helyzet, a várak felépültek és hógolyó-katapultok repültek egymás felé. 38 résztvevő volt, ebből 4 súlyosan megsérült, 1 belefulladt a hógolyókba, 2 pedig a vízbe esett a sziget széléről. A kettőnek baja nem esett, éppenséggel tudtak úszni pingvinként.

- A fiúkkal edzettünk, hogy elverjük a gnómokat, aztán két fickó üvöltözött a szigeten. Átmentünk, hogy segítsünk, de a gnóm csapat követett minket. Gondoltuk, nem baj, mert ha verekedés törne ki, ők is segítenének. Hát nem segítettek. - Mondta egy megszólított Mágus hokis.

- Egyszerűen nem tudom mi történt. Hokiztam, aztán követtem a többieket, de én vagyok a leglassabb a csapatban, és mire odaértem, már ment a hócsata. Mondom, nem lehet igaz, de ki kell állnom a csapatomért! - Mondta egy hűséges gnóm pingvin.

- Eleinte az istenről beszéltünk, de zavart, hogy nem köti be a cipőfűzőjét az előttem álló figura. Megkértem, kösse be, mert ebből baleset lehet. Nem kötötte. Üvöltöttem vele, mert nem bírtam, hogy kockáztatja az életét, akár még más is megsérülhet ha ráesik – mondta a muszlim pingvin. - Akármilyen istent követek, nem engedhetem meg, hogy kockáztassa az életét. Segíteni akartam, erre azt mondta, nincsenek ujjai amivel bekösse. Szórakozik velem?? Akkor minek vett ilyen cipőt?

Az interjút megszakította a keresztény pingvin.

- Hé, ne hívjanak már kereszténynek! Feri vagyok, a jó ég áldja meg önöket! És Te, BOB, miért ne járhatnék olyan cipőben, amit nem tudok bekötni? Otthon van cipőfűzőkötőm, mindig úgy indulok el, hogy beköttetem vele előbb. Csak néha nem elég szorosra köti. Tudod, én stílusos akarok lenni!

- Na jól van, öregem, most aztán belefojtalak egy hóemberbe!...

Indult meg Bob felé, a jéghoki csapat, akik már vígan ballagtak vissza a meccsre, megfordultak. - Hé, ezek még folytatják! Mindenki VISSZA!

A várak azonnal újraépültek, folytatódott a csata, én pedig, mint tudósító, elbújtam egy pici várba.

- Te meg mit csinálsz itt, töki?

Kérdezte tőlem egy kigyúrt, kemény pingvin.

- Tudósítok!

- Tudod mit tudsz te? Azt, hogy MELYIK ÉVSZAKBAN ESIK A HÓ!

Ezzel a mondattal megemelte a kezét, mintha adna egy nagy....

CSATT!

VÉGE

Történetek a Téboly SzigetrőlWhere stories live. Discover now