Karácsonykor az emberek összegyűlnek, családjukkal töltenek időt, ajándékot adnak egymásnak és meleg mosolyokkal fűtik a szívüket. Fontos, hogy mi – ultra doomerek – ne engedjünk ezeknek. A társadalom pusztulásra érett, és ezek december hónapján sem képeznek kivételt. - Mondta a Doomer testület képviselője, Keresztes Kelemen, az Amnézia és Tudathasadás cég megalapítója, a GameForLife doomer nevelő tanfolyam menedzsere.
Statisztikák szerint a depressziós sok. Nagyon sok. Az érzelmi elfojtás, menekülés a játékba, közösségi médiába, finomságokba is sok, de NEM ELÉG. Ezt a számot fel kell pumpálni amennyire lehet, én pedig ezen szeretnék segíteni. Az iskola szar, de lehet szarabb, ha közben magadat is fikázod, ne csak a tanár tegye ezt! - Mondja Kelemen, mély beleéléssel.
1. Tipp – A reménytelenség hangját mindig rögzítsd magadba, hogy már magától működjön
Ha néha felbukkan benned a remény, hogy talán nem is olyan rossz az élet, talán képes vagy többre, talán nincs igaza annak, aki fikáz, talán jobb lesz később, vagy talán leszarhatnád az egészet érzelmileg hogy felszabadulj – MONDJ NEMET! Ezek a felbukkanó lehetőségek kapukat nyithatnak, hogy a kibillent egyensúlyod a helyére álljon. Kérlek, NE ENGEDJ NEKI! A legjobb gyógymód, ha elhessegedet, és azt mondod: Áh, ez hülyeség. Úgysem lehetséges. Meg úgyis hülye vagyok. Meg hogy néznék már ki?!
2. Tipp – Gépezz, nézz pornót, nézd mások profilját és kösd a lájkokhoz az önképedet!
Az agyadat mindenképp tömítsd el információval. Ne is tudj gondolkodni, annyira sok dologba kezdj és olyan sokat görgess. NE DEFINIÁLD ELŐRE, HOGY MIK A FELADATAID HOGY ELŐRE LÉPJ! Ezzel céltudatosságot ébresztenél. Helyette olyan dolgokat csinálj ami az agyad biokémiáját elpusztítja, mintha heroinoznál, így biztosan nem lesz motivációd semmire sem.
A játékok azért vannak, hogy ne foglalkozz a való életeddel! Soha ne gondolj arra, hogy a valós életed problémái ugyanott maradnak amíg te játszol! Csak merülj bele, amíg építed a váradat, és ne gondold, hogy képes vagy megoldani őket, és ne is fejleszd ezen képességeidet!Való életben barátnőt ne akarj szerezni, ki akarná egy hús vér lány finom érintését, vagy szeretteljes mosolyát? Ehhez minimum olvasnod kéne a párkapcsolatokról, magadról, talán edzened kéne, figyelned az étrendedre, beszédstílusodra, öltözködésre... Ne akarj tudatossá válni az életedben, ezek fárasztóak. Indítsd azt a lol meccset, mehet a Silver Promo!
Ha azt hiszed, jó vagy, esetleg több embernek is tetszel, tegyél róla, hogy neked ez NE LEGYEN ELÉG! Ne elégülj ki SOHA, főleg ne legyen független, erős önképed. Akkor a reklámok nem is tudnának rávenni, hogy vásárolj magadnak annyi mindent. Túl sok pénzed maradna, amivel nem tudnál mit kezdeni, ez pedig nagyon zavaró lenne. Nézd meg mindig, ki a szebb nálad, és másnak mennyi lájkja van. Ha nekik több, vond le az egyértelmű következtetést = ROSSZABB VAGY NÁLUK! Ez így működik!
Tudományok támasztják alá, hogy megállapítható egy ember TELJES életének az értéke, ha az egyiknek több lájkja van mint a másiknak. A racionális gondolkodás is ezt mondja. Ezért gondoskodj arról, hogy a fotóid jól legyenek belőve, és versenyezz bármi áron! Ne keress élőbeli mély, közeli kapcsolatokat, mert azoknál ráébrednél hogy szerethető vagy és olyan értékeid vannak amiről nem is tudsz. Addig pedig ezer lájkról is lemaradnál.
3. Tipp – Igyál túl sok alkoholt és dohányozz
A szervezeted nem lehet túl korán tönkretenni. Fontos, hogy mikor még kifejlődsz, már akkor torzuljon és gyengüljön a szervezeted, így a tested fájó jeleit hamarabb tapasztalhatod meg sokkal több évvel – és akkor még kevésbé akarsz majd élni! Ha a városi levegőbe nem fulladtál még bele, akkor a dohány-méregfüst segíteni fog, hogy büdös is legyél, sárgák legyenek a fogaid és a koncentrációd és idegrendszered is egy kemény nagy pofont kapjon. Erre jobb fiatalkorban rászokni, de főleg, ha mások is csinálják. Mert akkor legalább az egész egészséged olyanokért áldozod be, akik nem tudnak az életről semmit, és lehet nem is fogtok beszélgetni suli után többet. Mindenképp olyanokra áldozd az időd, az egészséged, energiád, akikkel biztosan nem lesz hosszú távú a kapcsolat. Ez fontos a magányos élettér kialakításában és a megbánható döntések halmozásában.
Ha pedig szilveszter van, jogosítsd fel magad hogy szét cseszd a gyomrodat, és igyál amennyi beléd fér!!! Hányj, ahova csak tudsz!
4. Tipp – Szexelj össze vissza
Fiatal vagy, egyszer élsz! Az érzelmi-kapcsolati rendszert nem kell kiismerned egy minőségi partnerrel, akivel akár gyereked is lehetne későbbiekben. Rársz aggódni a harmincas éveidben, hogy nem építetted éveken át érzelmileg magad közel egy másik emberhez, akire akkor is tudsz támaszkodni, ha összeomlik minden. Mire oda eljutsz, hogy ez kéne, addigra úgyis minden barátnőd megházasodik és gyerekük van. Akkor pedig az élet pofonjában megfürödhetsz. A doomer élet tökéletes útja.
Ha pedig fiú vagy, gondold azt, hogy kivétel vagy az érzelmi károsodás alól. Higgy annak, akik azt mondják, sok lánnyal lefeküdni menő, és akarj olyan lányokat, akik abszolút semmibe vesznek! Ne lásd meg az értéket abban a lányban aki a többitől eltér, nem keresi a feltűnést és szelíden öltözködik. Ez unalmas, és ami mégveszélyesebb: a függetlenség első jeleit mutatja, ha eltér a többitől, ezért kerüld el, mert az életedet talán feljavíthatná. Kérlek, azt akard, akinek a legtöbb lájkja van, és a legtöbb ismerőse. Ő nála biztosan nem lesz sikered, ezért örökké csak a kielégítetlen vágyban úszhatsz. Ha tudod, az idődet ne az önfejlesztésre szánd, hanem a szép lányok nézegetésével. Hiszen, ha azt az időd olvasásra, meditációra vagy edzésre szánnád, a végén olyan önbizalmat és kisugárzást építenél ki hogy kiesel a doomer társadalomból.
5. Tipp – Ne gondold azt, hogy bármiből van kiút
Mert nincs. Semmiből sem. Semmi nem oldódott meg az emberek életei során, és nem is fog. Főleg nem NEKED! Te teljes kivételt képezel mindenki közül. Sok a depressziós, sok a katasztrófa, a mentális beteg, de te... Te paradoxon módon, annyira különleges vagy, hogy neked semmi sem lehetséges. De nem akarlak dicsérni, nem vagy különleges, csak.. eltérsz mindenki mástól. Te hiába gyakorolnál bármit, és törvényszerűen kiismerve jobb lehetnél benne, egyszerűen az agyad azt mondja: Nem, én nem. Én ezt nem.
Az élet korlátokról szól. Arról, hogy nincs változás és nincs kiút. Igen, az évszakok változnak, a sejtjeid folyamatosan bomlanak és újjászületnek, civilizációk esnek el és épülnek újra, bla-bla, de te időtlen vagy. Időtlenül szerencsétlen és elesett. Te örökkévalóságban élsz, az idő fölött, ahol nincs változás számodra. Ha pedig látnád a reményt, mondd azt: áhh, ez .. nem lehet úgysem, hagyjuk! Fuss el tőle! Messzire, mert sajnos rendszeresen visszatér. Úgy kel fel, mint a nap az égen, de neked megvan az erőd, hogy nemet mondj rá.
- Nos, ezek lennének a tanácsaim, hogy a doomer társadalmunk bővüljön, és megmaradjanak a meglévő tagjaink. Bármiben, bárkinek kell tanács, szívesen adok, amennyiben visszajelez, hogy sikerült a helyzeten javítani (rosszabbítani).
Üdvözlettel: Keresztes Kelemen, a Doomer tanácsadó
----------------------------------
Gondolom lejött, hogy az egész vicc, de mégis aggódom, ha valami fiatal személy nézi, aki szószerint értelmez mindent. Minden amit írtam, annak az ellentétét csináld.
ESTÁS LEYENDO
Történetek a Téboly Szigetről
EspiritualVicces, gyakorló írások tőlem, hogy a kreativitásommal játszadozzak.