~מלאכית קטנה ~

21 1 0
                                    

~ליאם~
תוך כדי שצפינו בסרט שמתי לב שהיא נרדמה לי על הכתף והיא פשוט הדבר הכי חמוד שיש כשהיא ישנה , לא רציתי להעיר אותה אני מרגיש כיאילו אני פשוט יכול להסתכל עליה שעות ככה .
הרמתי אותה כמו כלה על הידיים שלי ולקחתי אותה לחדר שלי .
כשנכנסנו לחדר הנחתי רוצה בזהירות על המיטה מכסה אותה ומנשק את מצחה , הלכתי להתקלח בנתיים במחשבה שהלילה הזה אני הולך לישון כלכך טוב עם הילדה הזאת לידי אני לא יודע למה אבל אני מרגיש כיאילו אני צריך אותה בכל שנייה ושנייה לידי ...
כשסיימתי להתקלח שמתי בוקסר ונכנסתי למיטה לצידה של אן , אני לא סובל פשוט לא סובל לישון עם בגדים , הרגשתי תזוזה וראיתי את אן מסתובבת לכיווני , היא נראת כמו מלאכית קטנה .
תוך כדי שהסתכלתי עליה ישנה הרגשתי את עיניי נעצמות ולפני שקעתי בשינה חיבקתי אותה הכי חזק שיכולתי ( וכמובן ברכות כדי שלא תתעורר)
נקשתי את ראשה ולחיה ונרדמתי .
זה היה השינה הכי טובה שהייתה לי אני חושב אי פעם בחיים שלי ...
הגיע הבוקר ונזכרתי שהיום יש בית ספר , לא רציתי לקום רציתי להמשיך להסתכל עליה ראיתי שהיא מתחילה להתעורר אז ישר סגרתי את עיניי ועשיתי כיאילו אני ישן , רק כי באלי קצת לצחוק ולראות מה היא תעשה ואיך היא תגיב שהיא תראה שהיא ישנה פה ...
פרק קצת קצר , אני יודעת שלא העלתי מלא זמן הייתי במשבר כתיבה וגם שקועה קצת בלימודים
אני אנסה להעלות לכם כמה שיותר ❤️
אוהבת...

הוא..Where stories live. Discover now