Bir Adım Uzağında

17 1 0
                                    


17.08.2021

    Harika bir güne uyanmıştım. Hayata bu kadar iyimser bakmazdım , ama bugün, bugün bambaşka çünkü bugün o çok sevdiğim kişiyle evleniyordum. Ben Güneş Asyalı ve bugün Uraz ışık ile evleniyordum. Hayatımı dört duvar arasında geçirmiş bir genç kadındım ve bugün o dört duvar, benim için cennet olacaktı. Kızlar ile sabah törenin olacağı yerde toplanacaktık. Ilık bir duş yaptıktan sonra kısa ama güzel olan bir kahvaltı yaptım. Üstüme bir elbise ve spor ayakkabı giyerek evden çıktım. Törenin olacağı yere geldiğimde herkes toplanmıştı. Ama o yoktu belki trafikte dir gelir birazdan. Odaya çıktığımda gelinlik hazırlanmış, makyaj masasına dizili olan makyaj malzemeleri vardı. Bir kadın " Güneş hanım isterseniz makyajınıza başlayalım." Dedi. Daha sonra ise Güz ve Ela aniden içeriye girdi.

Ne olduğunu anlamadan Güz " Güneş sana kötü bir haberimiz var. Bak ama sakin olman lazım" Dedi. Uraz'a bir şey mi oldu ?!. Ela"yok şimdi Urazın arkadaşları söyledi bak rahat görünüyormuş gibiyim ama Uraz seni TERK ETMİŞ!

O an kulaklarımda sadece bir uğultu vardı - URAZ SENİ TERK ETMİŞ ! - Tamam bir adam için kendimi üzmeyeceğim .Bunu söylerken gözyaşları içindeydim . PEKİ URAZ BEY ÖYLE  OLSUN.

HERŞEYE YENİ BİR  BAŞLANGIÇ 

     12.07.2022

Sabah kalktığımda her zamanki gibi baş ağrım vardı . Her sabah bu berbat şey yüzünden uyuyamıyordum . Yataktan kalktıktan sonra soğuk bir duş yaptım yeni zevkim bu olmuştu : SOĞUK SU İLE DUŞ ALMAK . Çünkü soğuk duş bana acıları öğretmiş ve bu yüzden bu seçimi yapmıştım. Duştan  çıktıktan sonra üstüme etekleri bol olan bir beyaz elbise ve desenli bir bandana taktım.Kahvaltımı kısa sürede yaptıktan sonra alışverişe çıktım . Geçenlerde bir şirkete cv'mi atmıtım ama kimse yanıt vermemişti . İllaki vericeklerdi emindim . Alışverişten  sonra evde bir kahve yapıp bilgisayarın başına  geçtim. Ve işte o bildirimi gördüm. : Güneş hanım merhabalar bizlere atmış olduğunuz cv dosyasını inceledik ve gerçekten sizin gibi birini arıyorduk bu yüzden bu müjdeli haberi vermek isterim işe alındınız .! Lütfen saat ! 13.00'da benim odamda olun görüşmek dileğiyle ...    Burcu Sezen.

Bu gerçek olamazdı gerçekten işe alınmıştım .Ve biliyordum ki o Fransızca derslerinin bir yararı olacağını bunun için aileme teşekkür etmeliydim.

  Urazın Anlatımıyla :                                                      

     Sabah kalkıp ılık bir duş aldım .Bir  seneden beri kendi şirketimi yönetiyordum. Duştan çıktıktan sonra beyaz bir t-shirt ,ceket vepantalon aldım. Şirkete geldiğimde yeni alınan kişilere bir göz attım ama hepsine bakıcak zamanım yoktu .O yüzden bugün  olucak toplantıya odaklandım.Ama bir şey fark ettim bir cv'de çok tanıdık bir isim yazıyordu ve bu isim çok fazla tanıdığı kişiydi : GÜNEŞ ASYALI!.          

MERHABA bu benim ilk yazım deneyimim ve bu yüzden biraz amatörce olmuş olabilir ama umarımki beğenirsiniz .bu bölümün devamı gelecek.Yeni bölümler kısa zaman içerisinde gelir iyi okumalar .

Again Years LaterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin