Alternatif seçenekler var, lütfen oylamayı unutmayın ...ᘛ⁐̤ᕐᐷ okuyucu burada erkek o yüzden kusura bakmayın ^^
Nova'nın gözleri göz kafeslerinden çıkacakmış gibi büyüdü, şuan önünde duran genç adam gerçekten Gökyüzü Lordumuydu? Eski, yırtık kahverengi kıyafetleri kuru kan lekeleri ve yırtıklar içindeydi, bedeni çizik ve yaralar ile doluydu, ki bu genç adamı daha karizmatik yapıyordu. Nova gözlerini her bir yarayı detaylı incelemekten alı koyamadı, bazıları derin, bazıları ise kaybolmaya yüz tutmuştu. Genç adamın kan kırmızısı gözleri eşsizdi, mavi-gri rengindeki sivri saçları herbir tarafına dağılmıştı, sanki yataktan yeni kalkmış gibi.
ˋˋ Nova, (İsim) ile tanışmıssın. ˊˊ
Tayga'nın sesi, su varisinin arkasından yankılandı. Beyaz kaplan Nova'nın yanında belirdi, gri gözleri ruh eşine kilitlenmişti.
ˋˋ Gökyüzü Lordu çok, çok önceden düştü, veliahtını bana emanet etti. (İsim) iletişim konusunda pek iyi değildir, bazen ne dediğini anlamayabilirsin. ˊˊ
Sen, ah zavallı sen, önündeki kızdan başka her yere bakıyordun. Hiçbir zaman Tayga'nın dediği gibi olamamıştın, diğer alfinler ile kaynaşmak seni aşıyordu. Onlar seni kendilerinden farklı görmüştü, acaba sorun dış görünüşünden mi kaynaklanıyordu? Onlar gibi bakımlı olmayabilirdin ama kesinlikle onları güç konusunda geride bırakıyordun.
Önündeki kızın dış görünüşüne odaklandın, siyah saçları orman ışığı altında parlıyordu, saçının arasında Tayga'nınkine benzer beyaz bir tutam vardı, mavi gözleri derin bir okyanusu andırıyordu, içlerinde kaybolmak o kadar kolaydı ki-ˋˋ Hey ˊˊ
Gelen ses ile irkildin, irkilmen karşıyıda ürkütmüş olacaktı ki kız bir adım geriledi.
ˋˋ Evini hatırlıyor musun? ˊˊ
Kızın- Nova'nın derin mavi gözlerindeki küçük, umut ışığını görünce biraz huzursuzlandın. Kan kırmızısı gözlerini kaçırdın, kendine sordun. Ev mi? Bildin bileli, senin evin hep bu uçsuz bucaksız orman olmuştu. Ev olarak başka bir yer hayal edemiyordun, belki zihnin buna izin vermiyordu.
ˋˋ Hayır ˊˊ
Sesin, boğazından zar zor, tırmalayarak çıkmıştı. Sanki yıllarca hiç konuşmamış gibi. Diğer Alfinlerin yumuşak, zengin sesine göre senin sesin, sert ve kaba çıkmıştı. Sesin melez varisi baştan aşağı titretmişti, Tayga yerinden kalkıp iç çekti.
ˋˋ (İsim), neden gidip avlanmıyorsun? Varisi aç bırakmak büyük kabalık olur. ˊˊ
Kafanı ' evet ' anlamında sallayıp başka birşey demeden ormana, bilinmezliğin içine doğru attın kendini. Sırtındaki kılıcın ağırlığı güven vericiydi. Siyah, neredeyse bir karadelik gibi simsiyah olan kılıç seninle aynı boyda, büyük ve kalındı. Yıllarca onunla çalışmış ve onun dilinden anlamıştın, o senin yapayalnız dünyandaki küçük bir ışık hüzmesi gibiydi.
Tayga'nın yeri ayrıydı elbet, ' sadakatsiz ' grubundan da tanıdıkların vardı, ara sıra onları ziyaret ederdin, elinde boş gitmezdin tabi, onları birkaç gün tok tutacak kadar av'da götürürdün, sonuçta iyi bir avcıydın. Şafak'la yakındın, senden daha enerjik olsada ona ayak uydurmaya başarıyordun.
•••
Kamp alanına sırtında dev cüssesli, büyük kıvrımlı boynuzlu ve eşsiz kahverengi bir erkek geyikle girdin. Geyiğin asılı olduğu omzun kan içinde kalmıştı, kan levan içindeki ellerin ile geyiğin boğazını tutup büyük bir ses ile istenmeyen varisin yanına bıraktın. Varis küçük bir çığlık ile geri çekildi. Sağ ayağını geyiğin karnına bastırıp sol omuz altından kılıcın ile kesmeye başlamıştın ki-
ˋˋ Sen- ne yaptığını sanıyorsun?! ˊˊ
Kesim işlemini durdurarak yanındaki varise baktın, kendini iyice kenara çekmeye çalışıp sıçrayan ve akan kandan uzak durmak için elinden geleni yapıyordu.
Kelime hafızanı taramaya başladın, onu anlıyordum, ama ona cevap verecek kelimeleri kendinde bulamıyordun.
Birkaç saniye gözün varis ile geyik arasında gidip geldi, geyiğin sol kesik bacağını kavrayıp ters yöne doğru çevirip çektin. Haz verici bir ses ile bacak vücuttan ayrıldı. Nova'nın yüzü daha da ekşi bir hale geldi, hayatında acaba daha önce hiç geyik yememişmiydi acaba? Keşke yolda durup gördüğün beyaz tavşanı da avlasaydın, belki o hoşuna gidebilirdi.Elindeki geyik bacağını tam Nova'ya doğru uzatacakken kafan, uzaktaki bir hışırtıya doğru ışık hızında çevrildi. Nova'da ister istemez kafasını o yöne çevirdi. Kesik bacağı geyiğin üstünde bırakarak kılıcını sert ellerin içinde kavradın. Varisin ve avın önüne geçip sesi bekledin.
• Daren
• Arın
çünkü ben böyle bi şerefsizm👆
ikisininde yazmak istiyorm ama en çok oy alanı önce yazacağım
♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HGOİ x Okuyucu
Fantasy༼ Gökyüzü senin için bir şarkı yazıyor ༽ ╭──────༺♡༻──────╮ ╰──────༺♡༻──────╯ Hepimiz Gökyüzü Olmak İstedik adlı kitap için x okuyucu bir kitaptır, içinde seneryolar ve kısa hikayeler var. Kendini hayal gücüne bırak ve bir peri masalının içine dal~