Sabahın köründe evde çalan alarmlar yetmiyormuş gibi evde Ateş'de dahil tam beş erkek sesi duyuyordum ve bu hiç hoş değildi.
Ben kendimi yorganın içinde gizlerken alarmlar susmuş ve erkekler bağırarak konuşmayı bırakmıştı.Kapı tıklatılmıştı ve bende umursamamamıştım. Onun sesini duyana kadar...
"Girebilirmiyim.?"
"Gir."
Yorganın altından çıkmadan söylediğim cümleyle Ateş içeri girip kapıyı kapatmıştı.
Yatağımda hissettiğim ağırlıktan anladığım kadarıyla şuan yatağa oturmuştu.
Ateş:Yorganın altından çık yer cücesi.
Mavi:Bunu yapmayı kes Ateş.
Yorganın altından başımı kaldırıp gözlerine baktım,gülümsüyordu ve gülümserken daha güzel bakıyordu.
Mavi:Beni sinirlendirmeyi kes.
Ateş:Sinirlendin mi sen.?
Mavi:Uyandırmasaydın sinirlenmezdim.
Ateş:Aslında uyandırmak için gelmedim ben.
Mavi:Ne için geldin ?
Ateş:Çok uykum var Mavi.
Mavi:Ne.?
Üstündeki çeketi çıkarıp yanıma yatan Ateş'e şaşırmış gözlerle baktım.
Ateş:Bana öyle bakma,annem gece boyu dır dır etti. Bende madem benimle evlenmek istemeyen bir kızla evleneceğimi düşündüğü için bukadar laf etti gideyimde meşhur gelin adayıyla rahat bir uyku çekeyim dedim.
Mavi:Annen turşunu kursun,sende git içerde uyu.
Ateş:Annen öyle demedi ama.
Mavi:Ateş kalk ya.
Ateş:Mavi lütfen..Beş dakika uyuyim kalkıcam.
Mavi:Yastığımı ver bari.
Ateş:Göğsümde uyumanı sağlamak yerine yastığı mı vereyim ? Hayatta olmaz.
Mavi:Ukalasın Ateş.
Ateş:Sende hala çok konuşuyorsun Mavi.
Göz devirdim ve ikimizinde üstünü örtüp başımı Ateş'in omzuna yasladım.
Ateş:Bak gördün mü zor değilmiş.
Mavi:Kapa çeneni,bunu mecbur olduğum için yapıyorum.
Nihan:Kesin öyledir Kızım. Sakın rahatsız olma akşam saat 18:00'a kadar vaktiniz var.
Ateş:O iş bende Annecim,siz kızlarla ilgilenseniz yeter.
Onların konuşmasını duymuyor gibiydim,Ateş'e sarılıp karanlığa gömüldüm.
Ateş'ten...
Göğsümde yatan bir Mavi vardı,hemde tam şuan..Nefes alışverişi,kalp ritmi..Bu an gerçekti..Hayalini kurduğum herşeyden daha gerçekti..Özlemiştim göğsümde uyumasını,çok güzel uyuyordu..
Kalbini tam göğsümde hissediyordum..
Saçlarından öptüm ve bir süre onu izledim.Mavi'den...
Uyandığımda Ateş'in dudakları burnumda ve benim elim karın kaslarında duruyordu..
Mavi:Aman Tanrım..
Biraz geri çekildim ve ona baktım. "Gerçekten uykun varmış..Deli Adam ya"İnsan uyumak için neden eski sevgilisinin yanını seçerki ?" Geçmiş ne kadar geride kalmış olsada onun bir yanı hala çocuktu..Kirpikleri ve dudak yapısı hala aynıydı..Dokunmak istediğim o yüzü,tutmak istediğim elleri ama artık herşey geçmişte kaldı ve bende onu istemiyorum.
Kimi kandırıyorum ben ?
Yanında uzanmış kirpiklerini sayıyorum,Nefes alışverişini dinliyorum ve bunu bırakmam gerekiyor.
Herşeyden önce yapmak istediğim birşey var ve bunu yaptıktan sonra tamamen geçmişte bırakacağım herşeyi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Schmerzhaft Schön
Novela Juvenil"Ben girdiğim her çıkmaz sokağın bir çıkışını aradım ve buldum.Karanlıkta bile kendime ışık oldum ben.." "Bunun bir aması var değil mi ?" "Evet var.." "Hadi söyle,söz busefer susturmayacağım seni.." "Ben çıkışını bulamadığım çıkmaz...