Gecenin sonu...

7 2 0
                                    

Lina bize birer kadeh doldururken yanımıza gelen kıza baktım.

Lina:Ne istiyorsun.?

-Çok ayıp beni tanımadın mı.?

Lina:Hayır,kimsin.?

-Eski sevgilinin kız kardeşiyim canım.

Lina:Hangisinin.?

Mavi:Dur tahmin ediyim sen abisinin en yakın arkadaşıyla evlilik planı yapan o küçük kızsın.

Lina:Ay sen ciddi olamazsın,sen helinmisin.?

Helin:Evet ama buraya seninle değil bu kızla konuşmaya geldim.

Mavi:Adım Mavi ve buyur konuşalım.

Helin:Az önce kollarında bir saate yakın dans ettiğin çocukla evlenmek istiyorum ve senden ondan uzak durmanı istiyorum.

Lina:Bu evlilik işinden Ateş'in haberi varmı Helin.?

Helin:Hayır ama neticede elbet evlenicez.

Kahkalarım salonu doldururken elimde duran kadeh neredeyse yere düşüyordu.

Ateş:Ne oluyor burda.?

Mavi:Hayatım evleniyormuşsun,neden bana söylemedin.? Sana tam altın takardık.

Lina:Helin daha çocuk biliyorsun dimi.?

Mavi:Ay komik olanda bu zaten.

Ateş:Ne istiyorsun Helin ?

Helin:Seninle okadar zaman geçirdik ve ben seni seviyorum. Ayrıca seninle evlenmek istiyorum oyüzden Mavi'den senden uzak durmasını istedim.

Ateş:Ben Mavi'den uzak durmak istemiyorum Helin.

Helin:Ne ?

Ateş:Onu bir ömür başucumda istiyorum,şimdi burda sana saatlerce kibar konuşmalar yapıp sana ablalık yapabilirdi ama görüyorumki senin niyetin başka.

Mavi:Biliyormusun yıllar önce sana söylemiştim Helin nerde olsam gelecek bir adamla evlilik hayali kurman baştan sona yanlıştı..Heleki bu yaşta.

Ateş:Şarabın bitmiş.

Mavi:Farketmedim ya.

Helin:S*ktirin gidin.

Mavi:Burda gidicek olan sensin küçük s*rtük ! Zaten yorgunum şansını zorlama.

Lina:Mavi'yi götür yoksa burda biri ölücek.

Ege:Yo,hayır götürme bence.

Mavi:Aman Tanrım buna ayık kafayla dayanamam.

Ateş:Sen kimsin birader ?

Mavi:Bir gerzek.

Lina:Mavi'nin exi.

Ege:Nasılsın Mavi ?

Mavi:Seni görmeden önce iyiydim Ege.

Ege:Çok Kabasın.

Mavi:Hayır,açık sözlüyüm.

Ateş:İkinci ex geliyor.

-Merhaba

Mavi:Bakın gerçekten biri daha Ateş'le evlenicektik olmadı derse gidip kusucam ve Ege seni görmek bile istemiyorum. Burda arkadaşın yoksa lütfen s*ktirip gidermisin ?"

Schmerzhaft SchönHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin