sana söyleyebileceğim tek şey

33 3 0
                                    


0

yeni bir (1) mailiniz var.

merhaba okuyucu.

nereden başlayacağını bilmediğin bir anda, önüne bir yol çıkacağını umduğun bir zamanda, istesen de çalmayan kapın var ya? ben o'yum, ya da ziyadesiyle senin durduğun yerde dikiliyorum ben de, ikimiz de salınıyoruz rüzgara karşı, demeliyim. ziyadesiyle. ben de çalmıyorum. yetiştirebileceğim bir yardım, çözebileceğim bir sıkıntı değil bu.

üstünden seneler geçmesine rağmen silkelenemediğin, toz tutmuş eteklerini savuramadığın bariz ortada. nasıl anladın diye sorma, gözlerinin içine bakıyorum. gözünden belli. bu kırgın kırıklığın, hassas sancının bir çözümü yok, varsa da ben bilmiyorum. bizim yaşlarımızda, burada benim gibi yirmilerinin ilk yarısında olduğunu varsayıyorum, çözüme kavuşan veyahut tamah eden çok az dert var.

sana sadece samimiyetimi verebilirim. ona da tam anlamıyla güvenemezsin biliyorum, ama ekranın öteki tarafında suratı da sıfatı da belirsiz biriyim ben, adım da bukalemun zaten. tıpkı senin gibi, ben de olduğumu söylediğim hiçbir şey ve olmadığımı iddia ettiğim her şey olabilirim. bu korkutucu gerçekliği görmezden gelmeye çalışalım o yüzden.

bana yalnızlık hakkında yazmışsın. iliklerimi üşütüyor, hissizleşiyorum gün geçtikçe demişsin. büzülüyorum. ben de. bir yokuş var ve aşağı kendimi salıvermişim, ama o kadar umarsızlaşmışım ki çarpıp başımı vuracağım hiçbir kaya beni endişelendiremez gibi. bazıları bunu korkusuzluk zannediyor. ama değil.

sana söyleyebileceğim tek şey, pes etmemen. ben yaşadığım her şeyi, gözlerimi dolduran her hissi olgunlaşmak, büyümek için yaşadığımı biliyorum. buna inanmayı seçiyorum. hayatın her parçasında anlam arayan ve en sonunda bir miktar anlamsızlığı seçen biri olarak, sana önemli olanın her zaman için yol olduğunu hatırlatmak istiyorum. yani, hadi ama, sonu görebileceğimiz kesin bile değil.

yolun açık olsun, tekrar konuşmamız dileğiyle;

bukalemun. 


pika n'apıyorsun diye sormayın yirmi bir yaşındayım sizce biliyor muyum?

öptüm ablalar. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 02, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

hatırlamaktan ibaret hatıralar nihayet | kaisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin