Enhypen
Amikor karácsonyi sütit süttök de rosszul sül el
16+
Heeseung
-Segítesz? Ki kéne lyukasztgatni formákra. - szóltáll Hee-nek. Egyből szaladt és csinálta amit mondtál. Mikor kész volt, be tettétek az első adagot sülni. Ekkor Heeseung átölelt hátulról. Bele csókolt a nyakadba és meg szívta. Megfordultál a karjaiban és megcsókoltad. Nagyban csókolóztatok mikor Heeseung felrakott a konyhapultra. Elkezdte simogatni belső combodat és közben csókolt. Feljebb csúszott a keze egészen a melledig. Elkezdte markolgatni, közben nyelvét a szádba dugta. Viszont te meg éreztél valami fura szagot.
-Baby... Mi ez a füst szag? - kérdezted. Ekkor mindketten a sütő felé néztetek.
Heeseung elállt előled és te is leszálltál a pultról. Kinyitottátok a sütőajtót és fekete kis mézeskalácsokat láttatok meg benne.
-Meg akarjuk ölni a Mikulást? -kérdezte Heeseung.
-Nem... De, Ni-kit viszont annál jobban. -ekkor mindkettőtökből kitört a nevetés.Sunghoon
Egyikőtök sem a legjobb a konyhában. Sunghoon egész jó de azért nem bíznád rá a nem létező éttermed. Épp a zserbóval szenvedtetek.
-Mennyi mazsola kell bele? -kérdezte Hoon
-Szívem ebbe nem kell mazsola... asszem.
-Köszi ez biztató.
-Ebbe dió kell.
-Nah akkor dióból mennyi kell?
-Egy kg asszem.
-Az nem túl sok?
-Mittuggyam én?
-Én azt sem tudom mi az a Zserbó. Te neked kéne tudnod. Amúgy meg miért nem keresünk rá?
-Az csalás.
-Ez nem verseny.
-A memóriám múlik rajta... Szval shhh- mondtad. Majdnem megszólalt de te egy csókkal belé folytattad a szót.
Mikor kész lettetek a sütinek nem nevezhető ritka szarral, be akarjátok rakni a hűtőbe. De az Iceprince erre sem volt képes. Elejtette az egészet.
-Ez egy célzás volt arra hogy mérgező.
-A sorsa fogod?
-Jobb mintha a szélre fognám.
-NEM RÁ FOGTAM HANEM TÉNYT KÖZÖLTEM!
-MI VAGY TE HÍRADÓS?
-Igen. Khmm. Jó estét kívánok ez a híradó. Park Sunghoon elejtette a sütiket aztán a sorsra fogta.
-Aha akkor nesze. A hír bemondót lecsukták hazudásért.
-Inkább menjünk fel a szobába.
-Sütivel mi lesz?
-A sors megoldja.Jay
-JAAAAAAAY MEGÉTETTEM A KEZEM- kiabáltál neki.
-Jajj szegény. Ne adják rá gyógypuszit?
-Haha de vicces itt valaki. Esetleg nem akarnál segíteni?
-Miben? A balfaszság sorozatban? Nem köszi inkább egy popcorn mellett végig nézem.
-Jó... Akkor már csomagolok és megyek vissza magyarba.
-Nenenenenenennenenenene nem gondoltam komolyan. Ugye te se? Baby!
-Nem hát te kis hiszékeny. - ekkor ölébe ültél és megcsókoltad. De persze elfelejtetted a linzert. Éppen pedig már sütötted. Csókolóztatok közben az ölében addig fészkelődtél, hogy rossz helyre ültél. Ahogy ezt megérezted mozogni kezdtél csípőddel. Közben Jay a nyakadra tévedt. Szívta ahol csak tudta. Már majdnem ott tartottatok hogy leteper téged Jay. Ekkor megszólalt a füstjelző. Jay mint a normális emberek megfogta, kikapcsolta és kivette a linzert. Kikapcsolta a sütőt és megszólalt.
-Ebből már nem eszünk- mondta és folytattátok amit elkezdtetek.Jake
18+
-JAAAKEEE! GYERE! ÉPP A HARRY POTTER MEGY A TV-BEN-kiáltottàl fel baràtodnak. Ezt honnan tudod mikor a konyhában vagy? Hát meg hallottad azt a tipikus zenét.
-MELYIK RÉSZ?
-AZKABANI FOGOLY!
-MEGYEK! - le futott a lépcsőn. De egy kis idő mulva jött a reklám és elkezdte kapcsolgatni a csatornákat. Talált egy elég... Érdekes hangokkal teli filmet. A film tartalma is érdekes lehetett, ugyanis Jake nem nézte tovább a Harry Potter-t. Mikor úgy hallottad hogy vége annak a pornografikus filmnek lépteket hallottál. Megéreztél két kezed a derekad körül. Teste a testedhez simult. Érezted merev tagját. Gyors beraktad sülni a holdacskát. Jake felvitt az emeletre menyasszony pózban. Letett az ágyra. Föléd kerekedett és megcsókolt. Pólódat lehámozta rólad. Te is levetted az övét és kockáit simogattad.
-Ülj az ágy szélére- mondtad neki. Le másztál az ágyról és lábai közé térdeltél. Ekkor levetted nadrágját. Már a Yehet mémes boxerén keresztül is láttad meredező tagját. Levetted a boxerét is. Pupillád kitágult. Nem kicsi neki. Hogy fogod letorkozni? De kérdések helyett inkább csak végignyaltál a farkán. Be kaptad és a felén kezdtek el mozgatni a fejed. Már le is torkoztad párszor. Mély nyőgések és sóhajok töltötték el a szobát. Jake nem is kicsit élvezi az egészet. Érezted hogy közel áll már az orgazmushoz, mert farka már szinte lüktetett a szádban. Ekkor el is ment. Te lenyelted, jó kislány módjára. Folytatni akartad, de rájöttél hogy ott hagytad a holdacskákat.
-Ohm pill és jövök. Nem akarom felgyújtani a lakást. - mondtad két levegő vétel között.Sunoo
- Kimi no naka ni aru aka to aoki sen sorera ga musuba reru no wa
shin'nozō- énekelted kedvenc dalodat. Sunoo eközben sütit csinált. Valami csokis sütit. Te nem tudsz sütni. Igazából tudnál ha valaki bevállalja azt hogy poroltóval rohangál utánad sütéskor.-Y/n....tudnál segíteni?- hív oda barátod.
-Persze! Mit gyújtsak fel?
-Lehetőleg semmit. Csak 3 evőkanál cukrot rakj a sütibe.
-Szerintem ez menni fog.- bele is raktad.
*few moments later*
-Kész a süti! - kissé hangosan jelentette ki így te is hallottad. Le is futottál.
-Tessék parancsolni hölgyem. - mondta. Te bele haraptál, de azon nyomban ki is köpted. Sunoo, is ugyanezt csinálta.
-Ezzel meg mi lett?
-Nem lehet hogy sót raktál bele, cukor helyett?
-Hupszi...
-Hupszi hát. De kiengesztelhetsz.
-Szoba?
-Szoba, ágy! - jó estétek volt az is biztos.
Jungwon
-Yupiiii- mondtad miközben a kókusz golyót csináltad.
-Hogy van az én kis hercegnőm?
-Csodásan. Ideadnád a Rum aromát?
-Persze.
*2 órával később*
-Wonie... Te a művért adtad ide nem a rumot ugye?
-Ohm... Ugyanolyan a dobozuk....
-Teljesen más.
-Ezt miért nem akkor láttad?
-És te miért nem akkor láttad?
-Jól van nyah.... - ekkor fogta magát bele harapott a kókuszgolyóba. Nem bírtad. Oda mentél és megcsókoltad.
-Esküszöm feliratozni fogom a dobozokat.
Ni-ki
Mindketten a konyha mesterei. Meg egy jó nagy lópömpit. Ti vagytok akikhez tűzoltói felügyelet kell.
-Baby... Mi az a dobostorta? -kérdezte Riki. Meguntam a túl sok karácsonyi sütit ami tipikus ezért csináltál olyat ami nem tipikus.
-Az egy magyar torta fajta. - már a piskótát sütötted mikor Riki megijesztett, így le ejtetted a földre.
-Nemár. Leesett.. - mondtad.
-Eddig sem repült.
-Kinyirlak Riki
-Hajrá! - erre futkározni kezdtetek.
Egy sütit nem lehet megcsinálni rendesen....Tudom azt mondtam hogy hamarabb hozom ki de erős kudarcba fulladt a terv
Remélem tetszett. Bye bye nutellás macskáimHSzBlack te meg olvasd el a Jake-es részt
ESTÁS LEYENDO
Kpop és Anime Oneshots/Reactions
FanficMinden részben lesz egy kpop banda és pár anime karakter. Lesz egy adott szituáció és hogy azok az emberek/karakterek mit tennének ebben a helyzetben.