beşinci bölüm

265 10 13
                                    

bolumu yazmaya yenu basliyorum aklimda fikir bile yoktu dogaclama gidevegiz dostlar  (6 gun once yazildi..)
bi baslamisim 6 gun sonra devam ediyorum aaammmina koyim alin size hikaye
_________________________________
c: bir dakika .. lewis hamiltonla mi yattin??????!??!!?!?!?!?!?!?!
e: evt? bi sorun mu var asko?
c: ankara sube😳
e: of tm cok agladin
c: BANA NASIL BUNU YAPARSIN!?
e: cikmiyoduk bile asko? erko yeto cidden! BEN GIDIYORM
c: nne hayir? gitmiyorsun? seni sikecegim
e: no! yat assa yarram
c: gidemezsin
e: GIDERIM. *kapiya gider acar ve kapatmadan,* bak gittim
______________
ne yapacaktim amk? ne malim (gunaydin askimmm) bara indim (yeto!)
barda pek kimse yoktu. saat gecti zaten. biraz sarhos olmanin ne zararı olacaktı ki? gectim, oturdum ve en agirindan soyledim. (YETO!) ictim, ictim, ictim. lewis hamilton'i aradim. olmadi. nazlandi. daha cok ictim. charles'in odasina gittim. gider gitmez yapistim ona

sikis sokus baslyr

Kapıyı çaldım ve açar açmaz tek bir hamleyle onu içeri itip kapıyı kapattım.
Ellerini onun sert göğsünün üzerinde gezdirdim ve o yavaşça inledi. Nefes nefese geri çekildim ve kucağına oturmak için hareket ettim. Elleri hemen sırtıma gitti, sırtımdan ise yavaşça kalçama. Kalçamı okşarken, beni tekrar öpebilmek için başını aşağı çekti ve dilini ağzıma soktu. Elleri gömleğimin düğmelerine doğru gitti ve hâlâ ona kızgın olduğum için o bunu yapmamı istemez diye yavaşça düğmelerini açmaya başladım. Geri çekilirken homurdanıyor ve aceleyle gömleğimin düğmelerini açıyor.

Boynumu ve köprücük kemiğimi öpmeden önce "Bana dokunabilirsin, lütfen" dedi. Karnını hissederken kulağına hafifçe inledim. Elleri elbisemin fermuarını buluyor ve bana şehvet ve aşk dolu gözlerle bakıyor, "Lütfen elbiseni çıkarabilir miyim?"

Gülümsedim ve başını salladım. O fermuarımı çekerken ben de boynuna yumuşak öpücükler kondurdum.

"Bebeğim lütfen, ben bu şekilde odaklanamam" diyerek kıkırdamamı sağladı. Kucağından indim ve elbisenin omuzlarımdan düşmesine izin verdim. Charles, beni sadece iç çamaşırımla ​​görünce inledi, bu yüzden bunu dolabıma koyduğu için Tanrı'ya sessizce şükrettim. Tam kucağında yerimi almak istediğimde ayağa kalktı ve kollarını bana sardı.
Kalçamda onun uyarıldığını hissedebildim ve bir inilti bıraktım.

"Bizi yatağında daha rahat ettirelim, olur mu?" kulağıma fısıldadı. Başımı salladım ve onun elini tuttum, yatağa doğdu yürüdüm.

Yatağa oturup Charles'a baktım. İnliyordu, "çok güzelsin, burada seninle olduğuma inanamıyorum, çok şanslıyım"

Ellerini göğsünden kot pantolonunun düğmelerine doğru gezdirirken gülümsedim. Kot pantolonunun arasından onu avuçladığımda nefesi daha da düzensizleşti ve ben pantolonunun düğmelerini açıp fermuarını açtığımda rahat bir nefes verdi. O kot pantolonunu çıkarırken saç tokamı çıkardım. Charles, saçlarımı başımın etrafında toplayarak beni yavaşça yere yatırmak için itti. Elleri belimden göğüslerime doğru gezinip onları nazikçe sıkarken ve kumaşın içinden göğüs uçlarıma dokunurken üzerime geldi ve beni öptü. İnledim ve sırtımı kamburlaştırdım, bu da Charles'a uzanıp sütyenimi açma fırsatı verdi. Onu vücudumdan kaydırdı ve dudakları onu bir dizi öpücükle takip etti. Meme ucumu yumuşakça emdi, Hic Vicces koon'un aşağı indiğini düşünmeme neden oldu, sızlanıyordum. Öpücükleri, külotumun üst kısmına ulaşana kadar alçalmaya devam ediyordu. "Bunu alabilir miyim-"

"Evet lütfen"

Külotumu aşağı kaydırdı ve aralarına uzanabilmesi için bacaklarımı onun için açtım. (girl litfen yapma) Baldırlarıma öpücükler kondurdu ve yukarı doğru hareket etti, beni istediğim yerden öpmemekle dalga geçti. "Charles..." "lütfen benimle dalga geçme" diye inledim,

Kıkırdadı(orrrospu evladi) ve sinir demetime yumuşak bir öpücük kondurdu. Alçak sesle inlediğimde adını sızlandım. Kıvrımlarımın arasını yaladı ve beni altında kıvranan bir karmaşaya çevirdi. O yalarken ve emerken güçlü elleri beni yerinde tuttu. Ben farkına bile varmadan, vücudunuzun gerildiğini hissettim. Charles da bunu hissediyordu ve iki parmağı kolayca kayıyordu. Adını inlerken getirdim. Charles, ben onu öpmek ve yakınımda olmasını isteyerek saçını çekene kadar devam etti. (erko yeto cidden) "Bu iyi?" beni sevgiyle öperken fısıldıyor. "Hmm, evet" dedim, ellerimi boksörünün içine sokmak için aşağı indirdim. İnledi ve ben onu okşarken başının boynunuza yaslanmasına izin verdi. "Siktir bebeğim, sonuna kadar gitmek ister misin?" cevap vermek yerine boxerını aşağı çektim, o da bacaklarından aşağı indirdi. "Koruma takmamı ister misin?" diye sordu, cüzdanını aradı. Kolunu tuttum ve kafamı sallarken benim üzerimde durmasını sağladım. "Güven bana" girişime hizalanırken başını salladı. Yavaşça inlerken kendini beni öpmek için itti ve ellerimi birbirine doladı. "Kendini çok iyi hissediyorsun..." bir uğultudan başka hiçbir şeye cevap veremedim, onun benim içimde olduğu hissini ve onun vücudunun benimkinin üstünde olduğu hissini sevdim. Doğru noktaya tekrar tekrar vurmaya devam ederken elleri beni her yerde okşuyor. Boynumu, köprücük kemiğimi ve kulak mememi öpmeye ve kemirmeye devam ederken, ellerim onun pazılarını tutuyordu. Bacaklarımı biraz daha yükseğe kaydırarak pozisyonumu değiştirdim ve ellerimi onları onun beline sardım. Bu şekilde onun her şeyini hissedebildim ve inlemelerimi zaptedemedim. Charles, benim orgazmımı uzak tutmakta zorlandığımı hissederken beni öpüyordu, "Benim için gel" diye fısıldadı kulağıma. Bunu onun için yaptım ve serbest bıraktım.  Yüzümū onun boynuna gömerken yüksek sesle inledim. Orgazmımdan kısa bir süre sonra, üzerime düşmemek için içime döküldü. Benden yuvarlandı ve beni kollarının arasına aldı, beni yumuşak bir şekilde öptü.

sikis bitti
cl: baristik galiba? bak uzgunum-
e: ok su an en erko senson asko anladk
__________________________________

sikis sokusla bolhm bitirdim rica ederim arkdslr

sadece benim ol... (lewis hamilton) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin