ARKADSLRRRR ASKKKLARIMMMMM🥰🥰🥰 COK MESGULUM BILIYOSUNUZ BENI PORNO IZLEMEKLE MESGYLDUM GENEL OLARAK.
size guzel bir bolum yazayım dedim. ozledim sizi cok.❤️
(Ayrica max verstappen terorist bir orospu evladidir)
_____________________________________
Saat 15.30'da orospu parfumumu sikuordum.. tahrik olmayacaksaniz elbisemi gostereyimBunu bana dogum gunumde abim almisti. Su an kinusmuyorduk ama.. onu con ozledim.. canim abim tam bir arap kurt orospu cocugusun ama seni cok seviyorum..
Daddy issuesumdan dolayi gordugum.tum.erkege verdigim icin charlesla bulusmak icin lobiye indim. Elbisemin ustune abiye giymistim ki dikkat cekmeyeyim..
Charles geldiğinde pantolonunda garip beyaz bir sivi vardi? Anlamamistjm. Onu gordugumde dudagimi issirdim ve ona soyle dedim;
E: selam yakisikli..😏
C: babagrlll*kulagima egildi ve kulagimi issirdi* hazir msn..
E: sesinle beni bosaltcannhgg
C: simdi olmaz.. simdi gel cikalim kucuk orospumElimi tuttu ve beni odaya dogru cikardi, asansore bindigimizde yanimiza yuki de binmisti. Charles alttan gotumu parmakladi, inlememek icin zor duruyordum. Yuzumdeki ifade.. tum erkekleri tahrik ederdi.
Yuki bosalacak yuz ifademi görünce bana siritti.. bu yerden bicme sey bana ne demeye calisiyor?Kata geldifimizde charles kolumdan tutarak beni odaya surukledi, kapiyi caldi ve actigimizda.. max ciplakti.. tasak kılları sariydi.. mmh.. charles birden elimi birakti ve maxi duvarla arasina alip opmeye.basladi. diger eliyle tassagini sıkıyordu.. ben sok olmustum. Arkadan kapiyi kapatip üzerimdeki abiyeyi cikardim. Onlarin yiyismeeini izliyordm.. birden yataga gectiler ve birden charles beni ortalarina cekti ve bi yerden charles bi yerden max bana soktu.. omg.. cok seksiydim.. kim bana sokmak istemezdi ki.
Ben cigliklar atarken onlardan biri mememle oynuyor digeri boynumu issiriuordu..zevkten aglayactk... birden bosalmamla charles beni itti ve birden maxe soktu.. omg.. yatakta oturmus onlari izliyordum.
C: *gotune bir saplak atti* Ismimi soyle..
M: c-charles..
C: *bir saplak daha* Duyamadim!
M: C-CHARLES!
C: *kafasini oksadi* good boy..
M: D-daddy🥺oha.. gorduklerime inanamiyordum ama cok yorulmustm.. ayrica neden kimse beni umursamiyordu.. sanki yillardir birbirlerini istiyorlarmis gibiydi.. brn sadece ucuncu kisiydim.. o kadar hazirlanmistim..
C: *saplak* ozur dile
M: n-niye daddy🥺
C: canavar arabanla elimden aldigin yarislar icin!
M: h-hayir
C: *agir saplak* OZUR DILE DEDIM.
M: y-yamete kudasai🥺
C: *saplak* hadi!
M: o-s sorry daddy..
C: simdi 2021 abu dhabi icin ozur dile..
M: hayr. daddy lutfe-
C: *koca bir saplak* Hadi!
M: ozur dilerimh!
C: good boy..Ben.. kimse beni siklemiyordu. Sikmiyordu da. Cok sinirlendim.
Hemen uzerimden cikardigim abiyeyi alip geri giydim.. odadan sinirle çıkarken gordugum son sey maxin agzindaki dolleri charlesa yutturmaya calismasiydi..
Kalbim kirikti.
Bara indim.
Gordugum kisi karsisinda kalbim.. acidi.
Lewis oradaydi.
____________________________________DEVAM EDECEK...
OFF COK SEVDIM BU BÖLÜMÜ YAZARKEN COK KEYIF ALDIM.. gorusleriniz benim icin cok degerli dostlar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece benim ol... (lewis hamilton) +18
Romansabaşarılı ve zeki aynı zamanda seksi estella sainz, mercedes'te işe alınmışken lewis hamilton'la olan aşkını nasıl abisinin kariyerini etkilemeden sürdürecek..??..